Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

2.7 zdrowe to wypluje to 300, okolice. Mnie interesuje wytrzymałość 1.8t, projekty, opisy wozów z takimi wynikami.

Tu masz wyraźnie napisane ile wytrzyma dół

380 lub 420 NM jak masz grubsze korby 20 mm i to też nie może być od dołu jebniecie na maxa bo za długo to nie pociągnie

Chcesz więcej to kute korby obowiązkowo

Edytowane przez bartekzks
  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To chyba będzie jakiś chinol co nie ??

A z nimi wiadomo jak jest ...

Opublikowano

Powiem Ci ze miałem jedną taką w rękach, po dokładnym doważeniu wirnika zrobiła już 40 tys km i nic sie nie dzieje złego.

Opublikowano

a w których autach były korby ze sworzniem 20mm?

Opublikowano

Dev ale czy to jest na 300hp?

Opublikowano

Powiem Ci ze miałem jedną taką w rękach, po dokładnym doważeniu wirnika zrobiła już 40 tys km i nic sie nie dzieje złego.

Ale ją odważyłeś dodatkowo, a jak ktoś nie ma takiej możliwości .

Choć jakby nie patrzeć cena kusi ....

Opublikowano

Wiem że 260kM zrobili na pierwszym hamowaniu potem zmienili wtryski na większe i wyszło 282 ale to jest oska i więcej nie potrzeba. To turbo jest o tyle fajne że zimna strona ma sporo mięsa do roztoczenia na wiekszy wirnik.

Powiem Ci ze miałem jedną taką w rękach, po dokładnym doważeniu wirnika zrobiła już 40 tys km i nic sie nie dzieje złego.

Ale ją odważyłeś dodatkowo, a jak ktoś nie ma takiej możliwości .

Choć jakby nie patrzeć cena kusi ....

Trzeba doważać inaczej się rozleci.

Opublikowano

a nie pamiętasz wymiarów wirników ?

Opublikowano

Poszukam w mailach, może gdzieś mam.

Opublikowano

Potrebuje Turba do 300hp P&P, więc mowisz ze tę po doważeniu można brac? Bo cena jest swietna. A jaki jest koszt takiego dowazenia?

Opublikowano

Ok 300zl

Opublikowano

Ok, czyli i tak się opłaci, a czy faktycznie ona wejdzie do AEBa brz przeróbek?

Opublikowano

Trzeba sprawdzić jeszcze średnicę TIPa

Opublikowano

Dali byśby rade umowić się na doważenie te susarki?

Jeżeli tak, to ja kupie i poświęcę się dla dobra forum i zdając relacje na bieżąco :D

Opublikowano

Zapomnij o takiej turbinie do 300KM.

Jeżeli nawet będzie super wyważone, na bardzo dobrych jakościowo materiałach, które wytrzymają duże obciążenie to i tak potrzebujesz, duzego FMIC, wtrysków minimum 525cc, dedykowanego dolotu, DP, sprzęgła minimum AWX, odpowiedniej pompy paliwa i dobrego kolektora wydechowego bo typowy chinol Hi-Flow popęka. Z takim zestawem na Pb100 albo lpg możesz próbować łamać 280KM, ale to będzie cały czas jazda na limicie ze względu na ograniczenie gorącej strony turbiny.

Najlepiej zlecić tunerowi skompletowanie takich gratów bo jak coś pójdzie nie tak to będziesz sie bujał z wymianami bo zle dobrałeś cześci, a stówki będą leciały za wymianę części, regulację gruszki w turbinie itp itd.

Na 300KM to trzeba myśleć o k04-064 (TFSI) albo TD05.

Opublikowano

Nic dodać

Opublikowano

Kompletuje dokladnie rzeczy ktore napisales, sprzeglo gotowe, fmic tez. W powiedzcie mi, jest mozliwosc zrobienia tej mocy tylko na lpg? Tzn zostawix osprzet od pb seryjny, a wzmocnic instalke lpg na taka moc, i zrobic program tylko na gazie?

Opublikowano

Wampir Ci napisał, że nie warto się w to pchać. Słuchaj doświadczonych kolegów.Chcesz moc to zrob na wiekszym turbo żadnego p&p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...