szczuraz Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Tryb awaryjny to 0.3 bara nie 0.55. Tyle dmucha seria AEB.
Mabrothrax Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 No więc co się dzieje skoro nagle zaczął trzymać serie ? Zmienię N75 na ten z RS2 i zobaczę czy coś się zmieni. Albo po prostu przymontuje MBC i ustawie doładowanie takie jak w sofcie i powinno być trochę jasności.
adams78 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Kiepski program...? Znaczy marny gotowiec kupiony w sieci:whistling: Obym się mylił.
szczuraz Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Bez jaj mapa sama się nie zmieni a elektrozawory jak powszechnie wiadomo lubią się przycinać.
Mabrothrax Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 No, jeśli N75 działa jak wygląda to zapewne to jest problem. Zobaczę co się będzie dziać po MBC, jeśli będzie si to pomyślę o n75-j.
Inkognito Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 ja na 99% będę miał n75 z rs2 na sprzedaż
Inkognito Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 200+kw kilka miesięcy temu dałem za niego 270 praktycznie jest jeszcze na gwarancji
Mabrothrax Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 A N75 z RS2 ma bodaj numer 034906283K P.S Wiem, że nie mam, gdybym miał to bym wystawił ogłoszenie w dziale sprzedaży :-)
brianhazard Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Witam, czy dobrym pomysłem jest dołożenie FMICA szeregowo do fabrycznego intercoolera? Jak z efektywnością takiego układu? Czy dodatkowa długość rur spowoduje większy turbo lag? Pozdr!
marcindlug Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 skoro uklad zwiekszy swoja pojemnosc to jego napelnienie potrwa dluzej - tak, zwiekszy sie lag.
Dev Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Witam, czy dobrym pomysłem jest dołożenie FMICA szeregowo do fabrycznego intercoolera? Jak z efektywnością takiego układu? Czy dodatkowa długość rur spowoduje większy turbo lag?Pozdr! dieslu nie bedzie problemu ale w benzynie bedzie to odczuwalne
JUZIU Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Panowie spalanie stukowe dochodzące do 9 to już dużo za dużo czy jeszcze można jeżdzić? oczywiście przy pełnym butowniu takie wartości
wampir Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 co o tym myslicie ? Check out my photos! warte to czego? Na ile KM to styknie ? AUDI A3 A4 B5 B6 B7 VW PASSAT B5.5 1.8T TDI SMIC SIDE MOUNT INTERCOOLER KIT | eBay
WhyMe? Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 Chłopaki piszę o taką poradę. Mam 1.8T i chciał bym żeby trochę głośniej było go słychać, nie mówię żeby się darł jak chory ale tak delikatnie ze smakiem, że jak dam gazu to nie jak w serii cisza i dźwięk żyłowania silnika. Katalizatora już nie mam, co polecacie dalej zrobić?
Mabrothrax Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 MBC properfekta rozwiązał problem, dmucha sobie teraz 1 bar i jest wszystko tak jak powinno. WhyMe?, zmień sobie końcówkę wydechu :-D Poza tym nie ma co cudów od R4 wymagać :-) Na przelocie z kwasa z końcowym brzmi najprzyjemniej :-D
domialex Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Poza tym nie ma co cudów od R4 wymagać :-) jeszcze T bo R4 wolnyssak brzmi troche lepiej...
brianhazard Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 skoro uklad zwiekszy swoja pojemnosc to jego napelnienie potrwa dluzej - tak, zwiekszy sie lag. A czy można lag zniwelować programem? Widziałem na schematach że w BEX'sie są fabryczne dwa SMIC'e połączone właśnie szeregowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się