Mario Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Samochód jeździ bez zastrzeżeń, żadnych objawów nie ma po pełnym rozgrzaniu
itor Opublikowano 4 Czerwca 2011 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Samochód jeździ bez zastrzeżeń, żadnych objawów nie ma po pełnym rozgrzaniu tak bywa z kompresja, na zimnym telepie na cieplym objawy ustaja jak usterka w fazie rozwojowej, sprawdzic nie zaszkodzi, przyjrzyj sie swiecy na tym cylindrze na ktorym kuleje
Mario Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 tak bywa z kompresja, na zimnym telepie na cieplym objawy ustaja jak usterka w fazie rozwojowej, sprawdzic nie zaszkodzi, przyjrzyj sie swiecy na tym cylindrze na ktorym kuleje ciśnienie sprężania zrobię w sobotę, ale w tej chwili potrzebuję informacji jaka jest zasada działania tego zaworu.
dobis Opublikowano 9 Czerwca 2011 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Mam to samo, telepie i wywala błąd 17705, jak ma numer ten zaworek który wymienialiście??
Mario Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mam to samo, telepie i wywala błąd 17705, jak ma numer ten zaworek który wymienialiście?? zaworek 035103245G rura odpowietrzająca 06A103213F o-ring rury N90467301 ceny http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
dobis Opublikowano 18 Czerwca 2011 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zawór wymieniony, wszystkie objawy ustały (a co się naszukałem tego zaworu) Dzięki za numery części.
wilku323 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Podane numery katalogowe nie istnieją - tak powiedział pacan w sewisie! Mam wersje USA i numery sie nie zgadzają ma ktoś jakiś pomysł?
Mario Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Podane numery katalogowe nie istnieją - tak powiedział pacan w sewisie! Mam wersje USA i numery sie nie zgadzają ma ktoś jakiś pomysł? USA, to AMB a nie BFB inny jest tylko numer zaworka - końcówka 06B 103 245 lub 035 103 245 G lub 035 103 245 A w zależności od numeru VIN Po VIN Etka podaje w ASO wszystkie numery części
wilku323 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 aha dzięki A tak faktycznie jest AMB, sugerowałem sie tm co mam w dowodzie rejestracyjnym ale widocznie jakis baran źle wpisał
krzysiekml Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 u mnie ten zaworek był zaślepiony tj.wsadzony w gumową rurę od przepływki i drugi króciec taśmą zaklejony a metalowa rurka od trójnika odmy otwarta i błędów nie było,ponad miesiąc tak śmigałem co by pozbyć się majonezu ale silnikiem to nie telepało.
Sylwo Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 ciśnienie sprężania zrobię w sobotę, ale w tej chwili potrzebuję informacji jaka jest zasada działania tego zaworu. nie wiem jak to działa, ale przez dziurkę od spodu kapturka, która służy do jego rozebrania zasysał mi powietrze. zakleiłem silikonem i ucichło. moja fura miała mały problem, po dodaniu gazu dość mocno buczał w zakresie 2,5 tyś obr w góre. później pojawił się problem za wysokich obrotów na zmianę z za niskimi. autem trzepało, przyśpieszał normalnie, ale przy stałej prędkości czuć było, że raz przyśpieszył , raz zwolnił po jakiś kilku dniach od awarii pojawiła się kontrolka na zegarach. podpiąłem kompa i wywaliło błąd 17544, 16891, 17705. mechanik dobrał się do auta i zauważył pękniętą odmę, kawałek plastiku - heh. po wymianie buczenie ustało. błędy pokasowane ale niestety falowanie obrotów zostało. chwilami sam sie wkręcał na 2200 obr. znalazłem ten temat na forum i zamówiłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. wczoraj wymieniłem (10 minut), błędów żadnych nie mam , fura trzyma obroty równo (niecałe 900). w między czasie wyczyściłem przepustnice i została zrobiona adaptacja vagiem. od wczoraj zrobiłem z 50 km i jest ok.
grzes1150 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 U mnie jak by lekko drżał silnik na jałowym ale wypadania zapłonów nie miałem. Dziś postanowiłem wymienić ten zaworek i oto co ujżałem przy demontażu : i tu porównanie z nowym na ile był szczelny : Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Wypadanie zaplonow w 1.8T moze byc zwiazane z felernymi cewkami zaplonowymi. Jest przewidziana na to bezplatna akcja serwisowa (Rückrufaktion). Kod akcji serwisowej to 28F5 i dotyczy wszystkich 1.8T, bez wzgledu na to czy Skoda, VW, Seat czy Audi. Nastepujace cewki zaplonowe sa w porzadku i nie beda wymienione: 06A 905 115 D, 06B 905 115 R, 06C 905 115 L, 06C 905 115M Jezeli macie inne niz te podane wyzej, beda bezplatnie przez 06A 905 115 D zastapione. Wystarczy jechac do ASO i tam po VINie powinni wam powiedziec, czy w waszych niuniach trzeba wymienic. 1
Zaleczeq Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 fakt cewki to tez problem ja wymieniłem sobie na swoj koszt ale teraz wypadania zapłonow nie ma
paplanski Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Mam podobny problem tylko że auto jedzie idealnie na gazie. Czy w 1.8T aeb też jest taki zaworek, może ma ktoś numer częsci?
Pan-Paluch Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 A może ktoś dokładnie wytłumaczyć który to przewód trzeba ścisnąć w silniku BFB bo na filmie słabo widać
mareqww Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 mam mały a może duży problem auto 1.8T LPg - wymienione świecei - wymienione cewki w trakcie jazdy zaczął szarpać silnik, przełączyłem na benzynę - i to samo - max prędkość 100 kontrolka check mruga sprawdziłem VAGiem - błąd 16684 16686 wykasowałem błędy i po przejechaniu ok 30 km podpinam VAG i błąd 17536 (on często mi się zdarza) Ostatnie Logi robiłem w kwietniu http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/1-8t-bfb-pierwsze-logi-prosba-analize-270954/ i niby było wszystko OK, aczkolwiek dzisiaj w trakcie jazdy raz, tylko raz momentalnie szarpło, ale błędu nie wykazało Nie wiem co to może być - czy ten zaworek DV czy co.....???? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź
przemeklewy Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam. Mam problem z wolnymi obrotami na postoju. Czuć nierówna prace silnika. Ponadto wyskakuje błąd 17705 kiedy go skasuje na odpalonym silniku przez chwile chodzi rowno jak powinien po chwili znowu telepie i pojawia sie bład. Dodam ze zostały wymienione swiece zaworek DV (kupiony w serwisie) oraz wyczyszczona i przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Znalazłem na jednym z forum podpowiedz zeby zasłonic dłonia przepustnice, wtedy motor po okolo 2 sek powinien zgasnąć. U ,mie jest wrecz przeciwnie silnik działa i co dziwne zaczyna rowno pracowac. Po odsunieciu reki znowu wariuje. A4 B6 1.8t BFB 2003 r. Pomocy
edekxp Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Prawdobodobnie masz nieszczelność i dlatego nie gaśnie Tapatalk
przemeklewy Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 Domyslam sie ze jest nieszczelnosc. Ponadto zaczał mi wywałac plyn chlodniczy czujnikiem temeratury. Zrywa zawleczke. Lecz nie dzieje sie to podczas jazdy tylko kiedy go zgasze. Po paru minutach słchac strzal i plyn sie leje. Czy jedno z drugim ma cos wspolnego bo narmalnie glupieje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się