Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dziwne rzeczy, raczej mało możliwe żeby takie coś się działo przez zrobienie FISu. Musisz sprawdzić błędy. A z tym paleniem po zgaszeniu... hmm masz gaz?

Nie mam gazu sama benzyna.

Opublikowano

Spraedz kostke w liczniku byc moze jest zle wpieta...

Opublikowano
nie wiem czy to ma coś do problemu ale opis dotyczy modelu B6 a nie B7

W B7 jest identycznie jak w B6 :wink:

Dziwne rzeczy, raczej mało możliwe żeby takie coś się działo przez zrobienie FISu. Musisz sprawdzić błędy. A z tym paleniem po zgaszeniu... hmm masz gaz?

Nie mam gazu sama benzyna.

Sprawdź błędy (silnik, licznik), może tylko zbieg okoliczności.

Ewentualnie jak kolega wyżej pisze sprawdź kostkę (choć jej się chyba nie da źle wpiąć), a może w kostce kabel masuje jeszcze jakiś pin?

Opublikowano

najpierw odłączę masę i pojeżdżę i zobaczymy czy coś się będzie działo.

Edit : // Jednak odłączenie masy nic nie dało .

Opublikowano
najpierw odłączę masę i pojeżdżę i zobaczymy czy coś się będzie działo.

Edit : // Jednak odłączenie masy nic nie dało .

sprawdź, przeczyść kostkę od immobilizera która jest przypięta do modułu. Dodatkowo w silniku powinieneś mieć błędy od immobilisera.

Opublikowano

witam. czy jest ktos z Krakowa badz okolic kto moglby rozkodaowac fisa?? :/ zalozylem jakis czas temu ale nie mam sie do kogo zwrocic z prosba o rozkodowanie. bede bardzo wdzieczny ;)

Opublikowano

może głupie pytanie, ale jaka jest różnica między odblokowanym fis a nie odblokowanym ? u mnie pokazuje na dole spalanie, w srodku temp a na górze info z radia, jest kontrolka od tempomatu ale tempomatu brak, chyba trzeba dołożyć :decayed:

Opublikowano
może głupie pytanie, ale jaka jest różnica między odblokowanym fis a nie odblokowanym ? u mnie pokazuje na dole spalanie, w srodku temp a na górze info z radia, jest kontrolka od tempomatu ale tempomatu brak, chyba trzeba dołożyć :decayed:

Po odblokowaniu będziesz miał średnie spalanie, chwilowe spalanie, czas jazdy, średnia prędkość i zasieg tak jak masz teraz.

---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 16:22 ----------

pokazuje Ci spalanie czy tylko zasięg w km??

Opublikowano
ahmmm...no to dzieki za pomoc z tym odblokowaniem.................... :/

Pisz w dziale spotów krakowskich, wpadnij na spota - myślę że na pewno Ci ktoś zakoduje, to 30 sekund roboty.:wink:

Opublikowano

Czy posiadajac 1/2 fis (bez manetki), gdzie komputer pokazuje dystans w km, jest mozliwosc zmiany poprzez VAG tej informacji na np. srednie spalanie lub chwilowe. Jezeli tak prosze o instruktaz w jaki sposob to zrobic.

Spedzilem juz ponad kilka godzin na roznych forach i jest tylko info jak dokonac montazu manetki i odblokowac FIS. Dziekuje za informacje.

Opublikowano

samym vagiem tego niezrobisz , musisz miec do tego manetke:wink:

Opublikowano
no coz, szkoda. dziekuje za porade

Nawet się nie zastanawiaj tylko załóż manetkę, to nie dużo roboty i masz pełnego FISa.:wink:

Opublikowano

W sumie masz racje, instrukcja step by step jest, pozostaje tylko znalezc w dobrej cenie manetki i do dziela... Poki co chcialem zobaczyc jak bardzo przydatne sa te funkcje przed montazem. Nigdy nie mialem pełnego komputera i nie wiem jak to jest miec taki bajer :)

Opublikowano

Koledyz Powiedycie mi czy jesli mam pelnego fisa i po wcisnieciu przycisku check pod zegarami sprawdza po kolei wszystko i nie wywala komuniaktu o braku plynu a czujnika na sto procent nie ma to znaczy ze jest zmostkowany czy tak ma byc bo juz sam nie wiem

Opublikowano
Koledyz Powiedycie mi czy jesli mam pelnego fisa i po wcisnieciu przycisku check pod zegarami sprawdza po kolei wszystko i nie wywala komuniaktu o braku plynu a czujnika na sto procent nie ma to znaczy ze jest zmostkowany czy tak ma byc bo juz sam nie wiem

A brakowało Ci już płynu? Nie piszczał i nie wyświetlało tylko po prostu brakło? Jeśli tak to jest zmasowany pin. Zawsze możesz to sprawdzić czy od niebieskiej kostki nie idzie jakiś kabel oddzielnie, raczej mało kto zakręca taśmą razem z resztą. A najlepiej sprawdź co masz w kodach wyposażenia na nalepce w książce lub we wnęce kola zapasowego. Jeśli jest 9Q3 - nie było pełnego FISa i został on dołożony.

Opublikowano

w książce jest 9Q3 czyli poprzednik zmienił manetki i odblokował fisa czyli kabel jest zwarty ponieważ komunikat nie wyskakuje a w opcjach jest ta funkcja czyli jeśli jest zmostkowany to mozna to rozłączyć aby dołożyć czujnik i było ok jak powinno być?

---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ----------

Jedno pytanko w opcjach fis-a jest informacja o słabym lub rozładowanym akumulatorze, jak sprawdzić czy ta opcja jest aktywna i czy wogóle działa?

Opublikowano

tak austin, smialo mozesz rozlaczyc ten przewod i na wszelki wypadek zaizolowac ( choc i tak powinna byc masa ) wtedy wepniesz pin z czujnika.

a o akumulatorze pierwszy raz slysze :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...