baszmak7 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) u mnie na 2260 jest do puszki 15mm w a4 b7 Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez baszmak7
-miki- Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 u mnie na 2260 jest do puszki 15mm w a4 b7 jak Ci to tam wlazło że masz jeszcze tyle miejsca? masz jakąś fote?
st4yKool Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 u mnie na 2260 jest do puszki 15mm w a4 b7 Jaka baze miales w tej B7? BKE? ile wyplulo po modach?
juby_p Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Jak juz sie tak chwalicie luzami to ja tez mam 15mm na Gtb2260 tylko moje GTB ma wiesza średnicę około 2-3cm od 2260vk
elmer80 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Koledzy jak tam z kopceniem w gtb22? wysłane z Commodore 64
adrian998998 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Jak dobrze się wystroi to tylko mały odkurz jest..
Kowi87 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja jeszcze 2 tyg czekam na strojenie, mam nadzieje że nic sie nie spiertoli z powodu jezdzenia na nie wystrojonym kopcącym secie Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez Kowi87
spanky Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ja jeszcze 2 tyg czekam na strojenie, mam nadzieje że nic sie nie spiertoli z powodu jezdzenia na nie wystrojonym kopcącym secie Jezdzij delikatnie i nic mu nie bedzie ;-)
daniels Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) u mnie na 2260 jest do puszki 15mm w a4 b7 w czym qr**? jakie ty masz b7? Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez daniels
Maniusiek28 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Przepraszam ze z innej beczki ale potrzebuje zmienić silikon i zapomniałem jaki był wymiar X w GTB2260VK......mógłby ktoś podpowiedzieć nie musiałbym dwa razy demontować(foto zapożyczone).
Neemzi Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 pytanko do B5 wsadziłem GTB17 i czy może ono tam być bez podpory ?? ;D
adrian998998 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Lepiej żeby podpora była.. mniejsze naprężenia na szpilki w głowicy, po za tym ta sprężarka jest sporo większa i cięższa od AJM. Jest tam sporo miejsca więc w czym problem z zamocowaniem podpory??
chmarus13 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Małe pytanie jaki wydech zrobić pod tą turbine? 2,5"starczy. Środkowy i końcowy tłumik jakiś sportowy czy są jakieś praktyki montowania układów wydechowych z mocniejszych wersji a4?
jozek726 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Panowie taki pytanko, jakie silikony przychodzą do FMIC ? chodzi mi o wymiar
chmarus13 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Zależy jaka firma fmic.pl ma konce wylotowe z intercoolera o srednicy 57mm
jozek726 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 właśnie ja nie zakładałem go i nie wiem dokładnie ale chyba to będzie ten
daniels Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Lepiej żeby podpora była.. mniejsze naprężenia na szpilki w głowicy, po za tym ta sprężarka jest sporo większa i cięższa od AJM. Jest tam sporo miejsca więc w czym problem z zamocowaniem podpory?? +5 Jak juz sie tak chwalicie luzami to ja tez mam 15mm na Gtb2260 tylko moje GTB ma wiesza średnicę około 2-3cm od 2260vk Peter wyobraź sobie że u mnie też jest 15mm do puchy Edytowane 18 Września 2014 przez daniels
KoJ@K Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Panowie co konkretniej trzeba zmieniac/przerabiac przy zakladaniu gtb17 do AVFa? Dp, splyw oleju, dolot z filtra do turbo rowniez trzeba zmieniac? No i czy wlot do strony zimnej musi byc przespawany na wprost czy pozostaje tak jak jest ori w gtb? Oczywiscie fmic i program to wiadoma sprawa. Sprzeglo z AVFa jezeli jest w dobrym stanie, a program bedzie zrobiony z glowa to chyba powinno to ogarniac, co nie? Z gory dzieki za odpowiedzi.
strus90 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Panowie co konkretniej trzeba zmieniac/przerabiac przy zakladaniu gtb17 do AVFa? Dp, splyw oleju, dolot z filtra do turbo rowniez trzeba zmieniac? No i czy wlot do strony zimnej musi byc przespawany na wprost czy pozostaje tak jak jest ori w gtb? Oczywiscie fmic i program to wiadoma sprawa. Sprzeglo z AVFa jezeli jest w dobrym stanie, a program bedzie zrobiony z glowa to chyba powinno to ogarniac, co nie? Z gory dzieki za odpowiedzi. Przede wszystkim przerobic sterowanie z elektroniki na gruche Edytowane 13 Października 2014 przez strus90
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się