Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ma ktoś na sprzedaż prawą lampkę od Side Assist do B8? ;) Moja coś zamarła i świeci tylko jeden led. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Czy to przez naszą sól drogową ? Końcówki były czarne firmy Ulter spawane w lipcu dziś nie ma na nich farby wszystko było okej od śniegów tegorocznych się zaczęła farba łuszczyć . 

Czy ktoś ma czarne końcówki i wypowie sie czy u niego też problem występował ? 

 

20240126_154716.thumb.jpg.555447fd4ccf47c6d54ece2b9d22f940.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego typu rzeczy zakłada sie z polerowanej nierdzewki 

Edytowane przez Dev
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2024 o 15:33, longer_xd napisał(a):

Panowie, wyjaśni mi to ktoś raz na zawsze jak to jest z wadą olejową w silnikach TFSI montowanych w B8? Temat ogólnie znany, informacji można znaleźć sporo, ale zazwyczaj sprzecznych. Jedni mówią że problemy były, ale tylko w pierwszych wersjach przedlifotwych, inni że problemy w TFSI były cały czas praktycznie do 2015r i dopiero wtedy weszła nowa generacja, która jest pewna pod tym względem. Są też oponie, że z racji upływu lat większość jeżdżących TFSI jest już po remontach i problem jest rozwiązany, a są tacy którzy mówią, żeby w ogóle unikać tych silników w tej generacji.

 

Będę niezwykle wdzięczny jeśli ktoś zlituje się i wyjaśni mi sprawę tutaj. Jestem ciekaw czy warto pchać się w benzynę w B8 i jeśli tak, to w jakie jednostki.

Gdyby był ktoś tak uprzejmy rozjaśnić mi temat TFSI w B8 i B8.5, będę wdzięczny :) 

Już kilka razy próbuję się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat na forum i albo to jakiś wstydliwy temat, albo temat tabu, bo na ten moment nikt nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, longer_xd napisał(a):

Gdyby był ktoś tak uprzejmy rozjaśnić mi temat TFSI w B8 i B8.5, będę wdzięczny :) 

Już kilka razy próbuję się dowiedzieć czegoś więcej na ten temat na forum i albo to jakiś wstydliwy temat, albo temat tabu, bo na ten moment nikt nic...

Skontaktuj się z @kixi4 , bardziej rzetelnego źródła nie znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za 100 PKT:cygaro:

Wiecie może co to jest i w jakim miejscu powinno siedzieć?

Znalazłem to na dywaniku ( dywanik kierowcy):cygaro:

Czy to od auta czy przez przypadek wniesione na bucie?:palacz:

Wygląda mi to na jakiś zaczep ale mogę się mylić.:mysli:

Z góry dzięki za odpowiedź.:drunk:

20240131_153841 (3).jpg

20240131_153859 (2).jpg

20240131_153916 (3).jpg

20240131_153820 (3).jpg

20240131_153908 (4).jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klamra ryglująca od rękojeści otwierania maski. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim miejscu to ma być i jak zamontować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzi w rękojeści od otwierania maski. Wsuwasz w otwór i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, potrzebuje zamontowac ogranicznik na kolektor ssacy. Wymieniac od razu uszczelke czy nie ma potrzeby? Pytam dlatego, ze nie wiem czy wymieniac oryginal na inny :)

Edytowane przez Kooga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak demontujesz kolektor to zakładasz nową, jak nie to nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szybkie pytanie. A5 przedliftowe. 2008r silnik 1.8 tfsi 170km warto się w to pchać czy lepiej szukać 2.0?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym roczniku i pojemnosciach to i tak samobój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto.:cygaro:

Mam w podobnym roczniku.

Śmigam już ponad 3 lata i sprawuje się świetnie.

Sprowadzony osobiście od Niemca z Niemiec (Dusseldorf)

Zrobiłem już nim ponad 50 tys km ( stan licznika na dziś: 192tys km)

Audi w Niemczech było serwisowane tylko w ASO

Pełna dokumentacja serwisowa.

 

Polecam A4 B8  1.8 TFSI  :cygaro:

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 odpuściłem. Znalazłem 2.0 211km 2009r. Niby właściciel twierdzi że nie je oleju. 

Sam nie wiem, chciałem TT z 2.0 ale nie idzie nic kupić. Tam były 200 konne i najbardziej „pewne" z całej tej gamy tfsi.

Te 2.0 211km jakie bolączki mialy oprócz poboru oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 i 2.0 tfsi z tej samej rodziny i mają takie same bolączki. Prócz poboru oleju to rozrząd, odma, wycierajcy się okular i wałki. Do tego nagar w dolocie i luźna klapka wg w turbo, wtryskiwacze benzynowe, które z czasem źle dawkują albo leją i może tłok spłynąć. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze aż tyle tego. odechciewa mi się tych silników 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porzadny remont pieca to 20 tys w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...