Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wielkie dzięki, Jeśli tak robiłeś i nic ci nie urwało to musi być prawda ?  Ale tak już z czystej ciekawości czy odłączenie akumulatora powoduje jakieś kłopoty w samochodzie kiedy  znowu podłączymy zasilanie.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Żadnych,ostatnio kilka razy podmienialem aku i nic się nie rozkodowalo 

Opublikowano

Dzięki

Opublikowano (edytowane)

Witam Pany. Takie pytanko mam a4 b8 2009 caga. Po wyjechaniu po nocy z garazu nie rozgrzany silnik ładowanie mam 14.4/14.5 gdy silnik sie nagrzeje po okolo 20-30 km jazdy ładowanie spada do 13.2 a czasem i do 12.8 mam zamontowany voltomierz wiec wszystko widać dla pewnosci jeszcze mierzone miernikiem i wartosci identyczne. Dodam wartosci mierzone na alternatorze zadnych bledów na kompie ani na fisie. Auto chodzi normalnie odpala itd. Dzis jeszcze zauważylem ze przy hamowaniu napięcie ładowania rośnie czasem i nawet do 14.4 i potem odrazu spada..... miał ktos taki przypadek? Regulator napiecia skończył swoj żywot? Czy szukac gdzies indziej przyczyny

Lub czy sprzegiełko alternatora moze takie zawirowania powodować?

Edytowane przez Kris0112
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wszystko jest ok. Też mam zamontowany woltomierz i podobne wartości. Jak rozładujesz aku na postoju to po odpaleniu i 15,6V Ci pokaże. Z biegiem czasu ładowanie spada bo aku jest coraz bardziej naładowany. U mnie ładowanie czasem spada do 12,4V i wszystko jest ok. Regulator pilnuje żeby w aku było cały czas 12,6-12,7V. Obserwuje to od około pół roku odkąd pozbyłem się problemu z ładowaniem. Nawet po kilkunastodniowym postoju auta w aku jest zawsze 12,6V. Niczym się nie przejmuj i jeździj dalej.

Opublikowano

Dzis wszystko rozebrane i okazaly się zaśniedziałe styki.... sprzegiełko alternatora zatarte plus doszły rolki napinacza i pasek do wymiany. Jutro wszystkie czesci maja przyjechac poskładam i zdam relacje... plus nowy regulator napięcia. Wcześniej jakieś poł roku ładowanie zawsze bylo miedzy 14.4-14.2.. nigdy nie spadało poniżej 14V. Wiec zobacze co bedzie po poskładaniu wszystkiego

Opublikowano

poleci ktoś sprawdzony sklep z zarówkami led do wnętrza? ?

Opublikowano

Uderz do Tomika z Forum

Opublikowano

Dziś wymienione sprzegiełko alternatora, alternator wyczyszczony, przelutowane stylki nowy regulator napiecia plus odrazu rolki napinacza rolka prowadząca i nowy pasek. Wszystko zrobione bez wysówania przodu wiec się da to zrobić ale jest bardzo ciasno....

Poki co napiecie ładowania stale miedzy 14.3-14.5V. Zobaczymy jak bedzie później. 

Opublikowano


Padł mi czujnik parkowania z przodu. Lepiej kupić używkę czy jakiś zamiennik?

Opublikowano

Powiedzcie mam znaczek w grill S4. Na jakiej zasadzie mam go wpiac?

20180704_201552.jpg

Opublikowano

Zapewne klamrą złapać od środka 

8L0807180

363817_x800.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Hugo wielkie dzięki za pomoc, tak myślałem że jest jakaś blaszka lecz ten co mi sprzedawał dał mi bez tego  :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

To oddzielny element. W ASO kosztuje 6zł z tego co pamiętam 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czy po VIN da się określić dokładnie kolor auta i kod lakieru ? Jestem zainteresowany autem polift 2013 ale mam 600 km do niego, sprzedający nie wie dokładnie a tylko jeden kolor mnie interesuje.

Podaję VIN WAUZZZ8K4DA189806 . Jeśli da się wyczytać z tego kolor to byłbym wdzięczny za pomoc.

Opublikowano
11 minut temu, pietrz44 napisał:

Czy po VIN da się określić dokładnie kolor auta i kod lakieru ? Jestem zainteresowany autem polift 2013 ale mam 600 km do niego, sprzedający nie wie dokładnie a tylko jeden kolor mnie interesuje.

Podaję VIN WAUZZZ8K4DA189806 . Jeśli da się wyczytać z tego kolor to byłbym wdzięczny za pomoc.

Wychodzi szary daytona perłowy 

Opublikowano
3 minuty temu, WydRos napisał:

Wychodzi szary daytona perłowy 

Poszperałem na stronach rozkodowujących VIN i dwie pokazały wynik daytona grey-pearl effect a na jednej z nich kod lakieru 6Y6Y. To jest ten sam lakier co LZ7S ?

Opublikowano
17 minut temu, pietrz44 napisał:

Poszperałem na stronach rozkodowujących VIN i dwie pokazały wynik daytona grey-pearl effect a na jednej z nich kod lakieru 6Y6Y. To jest ten sam lakier co LZ7S ?

Jak facet ma książkę serwisowa albo chce mu się walnąc ci zdjęcie wlepki która jest w bagażniku albo na pierwszej str książki to będziemy wiedzieć wszystko 

najleoiej zainwestuj 50 zł i wejdź ba autodna, jak były jakies szkody zarejestrowane to tez wyskoczy 

Opublikowano
1 godzinę temu, Maciejppl napisał:

Hugo wielkie dzięki za pomoc, tak myślałem że jest jakaś blaszka lecz ten co mi sprzedawał dał mi bez tego  :)

Niema żadnej blaszki , to jest znaczek oryginalny S4 do oryginalnego grila , który ma uchwyt na ten znaczek przymocowany na stałe .

Opublikowano
4 minuty temu, WydRos napisał:

Jak facet ma książkę serwisowa albo chce mu się walnąc ci zdjęcie wlepki która jest w bagażniku albo na pierwszej str książki to będziemy wiedzieć wszystko 

najleoiej zainwestuj 50 zł i wejdź ba autodna, jak były jakies szkody zarejestrowane to tez wyskoczy 

dzięki za info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...