Hohe Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie mam dwa pytania, jeśli na fis nie wyświetla mi się "antenka" to co to dla mnie oznacza w praktyce?Że za Twomi plecami MMI ustawia sobie godzinę na podstawie RDS Rozumiem, a jak mogę to włączyć? czy nie w każdej wersji jest taka opcja? To niezupełnie jest rds. To osobny układ i potrzeba do tego osobny sensor, więc nie da się po prostu włączyć.
wrclaguna Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 ABY palemka zaswieciła trzeba miec MODUŁ Praktycznie trzy kabelki : 1 masa2 zasilanie3 sygnał Pozniej w ustawieniach na MMI setup( mozemy to przestawic ) znajduje sie on w tylnej belce zderzaka po lewej stronie ( foto przykład)
sowiq Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Zobacz czy masz opcje, o których mówi instrukcja
mumen Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 AA 11/07--->05/09 AN 11/07--->05/09 AH 01/09 ---> Dzięki, Kupić trzeba AH najnowszy, zresztą są najtańsze
Góral65 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Najzabawniejsze że dekielki z numerem 4B0 601 170 A i 8T0 601 170 A maja takie same wymiary Podejrzewam że te 4B0 były dedykowane do A3 lub A5 numer 4B0 601 170 A to nr z A6 możliwe że fizycznie to te same dekielki
pawelde Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Dziś zgłupiałem, robiłem przegląd dzisiaj w ASO w DE i dowiedziałem się, że wymianę rozrządu mam przy 210 tyś a nie jak tu wyczytałem przy 180. Ktoś wie z czego wynikają te różnice?? Edytowane 29 Października 2014 przez pawelde
damianw Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Tez dostalem taka odpowiedz w serwisie w Szczecinie. Sam bylem przekonany ze przy 180 ale Pan poinformowal mnie ze Audi przewiduje wymiane przy 210, albo po 5 latach. Ale jak stwierdzil, serwis (nie Audi) zaleca wymiane przy 180 lub co 5 lat, zalezy co nastapi pierwsze. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
pieron82 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Pewnie dostane opie..., ale zapytam felgi 18" ET47 8j jakie opony na zimę? Chodzi konkretnie o rozmiar? 225/45 czy 245/40, a może jakiś inny? Na lato mam 19" 235/40 i chyba nie chciałbym szerszych, ale może trzeba?
Dikson Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Panowie, głównie Grzegorz, jaki kupić sterownik PDC 4 kanałowy abym miał wizualizacje w 3G plusie? Wiem że wiecie... Zdradzi ktoś tą tajemnice?
wrclaguna Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 wg. mnie nie da sie tego zrobic w 3G+ na 4 kanalowym sterowniku
dobry1 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Czy ktoś z was zna ORI numer dekielków do felg Rotor 19 cali?? Czy to może być ten numer 4B0 601 170 A ?? Dziś kupiłem ori Rotory z A4 ET43 nr.dekielków 8T0 601 170A
andynl Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Pewnie dostane opie..., ale zapytam felgi 18" ET47 8j jakie opony na zimę? Chodzi konkretnie o rozmiar? 225/45 czy 245/40, a może jakiś inny? Na lato mam 19" 235/40 i chyba nie chciałbym szerszych, ale może trzeba? 245/40 ja mam takie u siebie na zimowe mam 17cali 225/50 Czy ktoś z was zna ORI numer dekielków do felg Rotor 19 cali?? Czy to może być ten numer 4B0 601 170 A ?? Dziś kupiłem ori Rotory z A4 ET43 nr.dekielków 8T0 601 170A No to się sprawa wyjaśniła choć myślę że 4B0 też pasują
Góral65 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Dziś zgłupiałem, robiłem przegląd dzisiaj w ASO w DE i dowiedziałem się, że wymianę rozrządu mam przy 210 tyś a nie jak tu wyczytałem przy 180. Ktoś wie z czego wynikają te różnice?? ja też to przerabiałem i okazało się że samochody wyprodukowane przed 09-2009 wymiana rozrządu co 180 tys a po 09-2009 miały wzmacniane i troszkę szersze paski i wymiana co 210 tyś dotyczy to 2,0 TDI
czester Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Panowie mam dwa pytania, jeśli na fis nie wyświetla mi się "antenka" to co to dla mnie oznacza w praktyce?Że za Twomi plecami MMI ustawia sobie godzinę na podstawie RDS Rozumiem, a jak mogę to włączyć? czy nie w każdej wersji jest taka opcja? To niezupełnie jest rds. To osobny układ i potrzeba do tego osobny sensor, więc nie da się po prostu włączyć. A co się mogło stać, że antenka parę dni temu zniknęła ? Oczywiście w MMI jest włączone automatyczne ustawianie czasu. Wiem, że w B6 był problem z padającymi modułami, a co może być w B8 ?
mumen Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Też mam ten dylemat, gdybym wiedział że to ten odbiornik zderzaka to od razu bym zakupił, ale kto wie czy pomoże. A może ma ktoś numer tego odbiornika ? Czy to ten nr: 8K0919145A
wrclaguna Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Też mam ten dylemat, gdybym wiedział że to ten odbiornik zderzaka to od razu bym zakupił, ale kto wie czy pomoże. A może ma ktoś numer tego odbiornika ? Czy to ten nr: 8K0919145A
edraven Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Sprawdz wtyczkę chyba że to świeca ? Czyścił ktoś z was to ustrojstwo koło kolektora ? ten nastawnik czy jak to się tam nazywa ? chyba mi się przycinają te jeb** klapki bo wywaloło błąd od tego nastawnika a wczoraj na trasi mi się Check pokazał Gibons ogarnąłes temat? bo kumplowi to samo wyskoczyło i zastanawiam się czy czyszczenie go czeka czy regeneracja... Błąd miał 7859 P2015 00 [172]
Gibons Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Wczoraj wziąłem się za rozbieranie tego ale tak ze strachem w oczach bo żaden ze mnie mechanik odkręciłem przewody paliwowe tą listwę u góry kolektor ssący też odkręciłem chciałęm go zdjąc ale ani rusz nie wiem czy ma tam jakieś bolce jeszcze czy jak. Wziałem ten nastawnik jeszcze odkręciłem i tak jakby coś w nim lata więc raczej to ten nastawnik do wymiany. Jestem jescze umowiony z mechanikiem na diagnoze zobaczymy co powie. Cena kolektora z nastawnikiem bo osobno nie wystepuje nowy 1700zł ASO najtaniej znalazłem za 1550zł używki różnie od 200 do 1000zł ale nie wiadomo jaki stan ;/ hmm zobaczymy co powie mechanik. Po złożeniu tego wszystkiego jeszcze nie moglem odpalić hehe krecil krecil chyba na 3 razy az zalapal ale potem sobie uswiadomilem ze musial zaciagnac chyba ta benzyne na wtryski itd co tam sciagalem przewody i weze. a powiedz mi ma tylko bład w ENGINE 01 czy świeci mu się CHECK ? bo ja miałem tylko błąd który powracał jak kasowałeś go a po konkretnym przegonieniu auta na autostradzie jak koleś się przystawił Alfą GT po zgaszeniu silnika i odpaleniu na nowo wyskoczył CHECK już. Nie da się skasować aby zniknał dopiero jak poruszam tym cięgnem to skasuje i nie pojawia się znowu dopółki nie przejadę kawałek samochodem. Skąd kolega jest ?
simon__75 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Dziś zgłupiałem, robiłem przegląd dzisiaj w ASO w DE i dowiedziałem się, że wymianę rozrządu mam przy 210 tyś a nie jak tu wyczytałem przy 180. Ktoś wie z czego wynikają te różnice?? U mnie tez serwis powiedział ze rozrząd przy 210 kkm....dużo bym powiedział :/ Też mam ten dylemat, gdybym wiedział że to ten odbiornik zderzaka to od razu bym zakupił, ale kto wie czy pomoże. A może ma ktoś numer tego odbiornika ? Czy to ten nr: 8K0919145A Duża rzeźba zeby to podłączyc czy tylko 3 cabelki w kierunki licznika ??
mumen Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Też mam ten dylemat, gdybym wiedział że to ten odbiornik zderzaka to od razu bym zakupił, ale kto wie czy pomoże. A może ma ktoś numer tego odbiornika ? Czy to ten nr: 8K0919145A A tak zanim kupimy te odbiorniki, to czy zdarza się że to pada, czy raczej coś bardziej kablach kodowaniu szukac, moze to niepsujące sie ustrojstwo ... Wymieniał ktoś, pomogło ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się