Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
21 minut temu, Dev napisał:

Byly pomalowane w miejscu styku ze zwrotnicą  ?

Tak, i są nadal. Zedrzeć farbę do gołego metalu i skręcić?

Edytowane przez jaras99
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 godzinę temu, jaras99 napisał:

Tak, i są nadal. Zedrzeć farbę do gołego metalu i skręcić?

Jeszcze się pytasz... kto mądry to malował :facepalm:

Opublikowano
W dniu 23.05.2021 o 13:14, greg2505 napisał:

Średnica 8mm

 

16217683774101226598328304621921.jpg

to sa dwa rózne trzpienie od jarzm

z lewej strony to nowy typ, z prawej stary typ

gumki do niech też sa inne

Opublikowano
42 minuty temu, Dev napisał:

to sa dwa rózne trzpienie od jarzm

z lewej strony to nowy typ, z prawej stary typ

gumki do niech też sa inne

Wrzuciłem tylko dla porównania długości

Opublikowano
W dniu 23.05.2021 o 11:29, Dev napisał:

utnie sobie

Mam pytanie o dostępność zestawu na tył 288, lub 300? 

Opublikowano
11 godzin temu, Smarcin1 napisał:

Mam pytanie o dostępność zestawu na tył 288, lub 300? 

O co konkretnie pytasz ? O trzpienie czy hamulce  ?

Opublikowano

Jestem świeżo po wymianie i dotarciu układu hamlcowego u siebie lecz zostałem przy seryjnych rozmiarach z racji nowych opon zimowych na 15 calowych felgach.

Przód 288mm tarcze rotinger wysokowęglowe nacinano-nawiercane do tego klockek brembo xtra 

Tył 245mm tarcze textar i ten sam klocek brembo xtra 

Jeśli ktoś tak jak ja szuka zestawu który bedzie go zadowalał zostając przy seryjnych rozmiarach np. ze wzgledu na felgi to naprawdę polecam, faktycznie na przodzie klocki szybko ścina ale na modulacje hamowania nie mogę narzekać do mocniejszego hamowania nawet większej siły nie trzeba przykładać, co do odporności na temperaturę to niestety ale tarcze z racji rozmiarów grzeją się naprawdę szybko ALE mimo rozgrzania tarczy do takiego stopnia że była wręcz fioletowa/czarna klocki naprawdę dawały rady i nie było efektu braku hamulców. Także taki zestaw mogę naprawdę polecić z czystym sumieniem.

Opublikowano

Kogo chcesz oszukać, nas czy siebie ?

Opublikowano

Dev rozwaliłeś system. Kolega tyle się naklikał w klawiaturę :grin:

Opublikowano

Taki hamulec to może punto hamować a nie klocka co waży 1,5-1,8t

Opublikowano
W dniu 2.06.2021 o 23:09, Smarcin1 napisał:

Mam pytanie o dostępność zestawu na tył 288, lub 300? 

300mm ciężko teraz dostać. Jedynie używki zestawy. 288mm znacznie słabsze ale można śmiało skompletować nowe a i o używki łatwiej.

Opublikowano
11 godzin temu, Dev napisał:

Kogo chcesz oszukać, nas czy siebie ?

Moje subiektywne odczucie, nikogo nie oszukuje ale też nie kłócę się z tym że rozmiaru hamulców nie przeskoczę i wiadomo że najlepszą opcją byłby swap najlepiej na 320

Pozdro :)

Opublikowano
Godzinę temu, Bukar21 napisał:

Moje subiektywne odczucie, nikogo nie oszukuje ale też nie kłócę się z tym że rozmiaru hamulców nie przeskoczę i wiadomo że najlepszą opcją byłby swap najlepiej na 320

Pozdro :)

jezeli jezdzisz po miescie i nie obciazasz układu hamulcowego to seria wystarczy

problemem jest autostrada, hamowanie z 140km/h dodatkowo masz 3-4 osoby plus bagaz

i jest problem

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
7 godzin temu, Dev napisał:

jezeli jezdzisz po miescie i nie obciazasz układu hamulcowego to seria wystarczy

problemem jest autostrada, hamowanie z 140km/h dodatkowo masz 3-4 osoby plus bagaz

i jest problem

Kilkukrotnie na obwodnicy Trójmiasta 320 mm już mnie uratowało hamując przy 100-120 km/h, na autostradzie miałem epizod przy schodzeniu z lewego na prawy jadąc 140 km/h zmieściłem się przed poprzedzającym autem. Samochód ze mną i jakimś tam bagażem przekracza lekko 1700 kg. 

Opublikowano
13 minut temu, i8910a napisał:

Co polecicie na większy hebel na tył? Aktualnie 288mm. 

300 & 330

Opublikowano
9 minut temu, i8910a napisał:

A 330mm od czego? 

W zasadzie jest to 325 bo trzeba przetoczyć tarcze 330 na 325mm.

Zaciski z A4 S4 B6/7 lub z T5tki

Jarzma z A6 C6

Opublikowano
20 godzin temu, Dev napisał:

W zasadzie jest to 325 bo trzeba przetoczyć tarcze 330 na 325mm.

Zaciski z A4 S4 B6/7 lub z T5tki

Jarzma z A6 C6

nie trzeba toczyc, po prostu calej tarczy klocek nie bedzie zbierac :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...