erchi Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 osłony na przód są jednakowe dla tarcz 312 i 320mm?
slo Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Warto dopisać ce to zaciski z a6 345mm Tapnięte z SGS5 8E0 615 311 A , 8E0 615 312 A będą pasować do takiego zacisku ?
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Będą z tym ze sa to oslony do 320mm takie same sa u Ciebie musisz szukac od S4
H4mm3R Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Warto dopisać ce to zaciski z a6 345mm Tapnięte z SGS5 8E0 615 311 A , 8E0 615 312 A będą pasować do takiego zacisku ? Z eSki masz z końcówką C lub z RSki z końcówką D
slo Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 a moge tymczasowo zalozyc na 345 osłony od 312mm ?
H4mm3R Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Cena w ASO 108zl/szt. a moge tymczasowo zalozyc na 345 osłony od 312mm ? Możesz.
slo Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Cena w ASO 108zl/szt. aa no to sprawa rozwiązana
michałswd Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) Dosiego Panowie Prawie co skonczylismy swap pod 330 tył do b7 Fakty i Mity -Tarcza hamulcowa 330 z S4 b8 została przetoczona pod 324mm -Zaciski hamulcowe Rs4 b7 -Przewody hamulcowe rs4 b7 -klocki hamulcowe S4 b6 lub rs4 b7 (wedle uznania i $ ) -oslony z S4 z 288 tez podchodza trzeba je modelowac -Jarzma rs4 b7 -Sruby , blaszki trzepienie , spreżynka z hamulca ręcznego Swap z wykorzystaniem jarzm z rs4 wymaga przetoczenia tarcz z S4 b8 po średnicy pod 324mm ( jesli montujesz pod zwrotnice Oem b6/b7 lepiej przetoczyc pod 320 ) . Następnie toczylismy szpilki do mocowania jarzm o takiej samej dlugosci co w 288 , M10 w zwrotnicy M12 W jarzmie z Rsa w ten sposob nie naruszamy konstrukcji oryginalnej zwrotnicy , dzięki temu szpilke nakretką m10 x1,25 kontrujemy w zwrotnicy, a 2koniec koniec szpilki z gwintem M12 x1,5 w jarzmie mocując go . Po zamocowaniu jarzma z rs4 nalezy "bzykiem" czy kątówką zebrac brzeg z jarzma aby tarcze nigdzie nie przycierały o jarzmo Następnie montujemy blaszki klocki zaciski i temat opanowany Ważne : W zacisku z RS4 jest nieco inne mocowanie przewodu hamulcowego do zacisku niz ma to miejsce w 288 czy 300 dlatego musimy posiadac te przewody w przeciwnym wypadku musimy okuwac przewody sami . Nalezy wypiąc linke z ręcznego z mocowania w podłodze bo jej troche brakuje : ) Akurat u mnie nie bylo koniecznosci podmienienia spręzynki z hamulca ręcznego Podsumowując okolo 8h pracy, warto miec w zasiegu tokarke ,spawarke , szlifierki inne gadgety oczywiscie ogarniętego mechanika osłony z 288 pasują po odpowienim modelowaniu ja mialem kupione od 300 to zalozylem heble wchodzą pod 17" z et 45 Pozostało solidnie odpowietrzyc hamulce , i poczekac az sie wszystko uloży Edytowane 31 Grudnia 2014 przez michałswd
kileeer Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 siema, Ma ktoś w dobrej monecie jarzma pod 345? obecnie mam wiadomo 320 ale na lato będzie większa felga to i większe tarcze bedzie można zapodać a obecne kwalifikują się już do wymiany.
Wandej Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Zaciski tez trzeba zmieniać. Jarzmo ma inny kształt niż 320mm Tapnięte z SGS5
Wandej Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Mam za 200zl kpl 345mm jakbyś chcial:decayed: Tapnięte z SGS5
KoJ@K Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Panowie jakiej firmy polecilibyscie zwykle klocki do b6 na tyl? Nie chodzi mi o jakies "modzone" tylko zwykle, bo sie koncza Tesciowi.
kileeer Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 DEV masz Ty dojście do OZ Perforowanych (345mm) w dobrej cenie? PS.. Jaka tam powinna być wysokość tarczy (46,3)?
Wandej Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 A mnie nie łaska było zapyta czy tarcze tez mam? Tapnięte z SGS5
kileeer Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 A mnie nie łaska było zapyta czy tarcze tez mam? Tapnięte z SGS5 Jak to się mówi, nie pomyślałem wiem że kloce DSy masz wiec jak bedą tarcze OZ to i DSy będą wiec .... słucham dawaj na PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się