Roboform550 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 czyli tałcza z s4b8 330 plus zacisk z s4b6/b7 plus jażmo rs6 c5?
staniek Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Chyba łatwiej kupić jarzma z A6 C6 pod 330mm, ale to już jak się trafi.
Arturoo Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 A nie lepiej komplet z rs6 c5 bez kombinowania ?
pioteros Opublikowano 18 Lipca 2016 Opublikowano 18 Lipca 2016 gdzie tarcze kosztuja po 1000zł/ sztuka
Arturoo Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Nie da sie po taniości mieć z tylu hebli jak talerz do drugiego dania [emoji14]....
Wandej Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Nie da sie po taniości mieć z tylu hebli jak talerz do drugiego dania [emoji14].... 300mm da się za około 500zł + tarcze i klocki
Arturoo Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 Komplet do założenia Panie , komplet Poza tym ten zestaw hamuje przyzwoicie ,.... Nie jakoś zayebiście , a jedynie przyzwoicie
albert224 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Przyzwoicie? Ja mam zestaw 320/288 I jest ok a przy tarczy 300 z tyłu mówisz ze tylko przyzwoicie? Czyli dopiero przy 330 musi być jak by do c-330 zapiąć piątki pługi . Wiadomo że przód robi robotę ale my teraz o tyle . Żeby nie było
Roboform550 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Popytałem tu i ówdzie i dostełm ciekawą ofertę...mówię o tyle... Tarcza 330 Zacisk s4 pod ręczne Zacisk Brembo 4-tłok jak główny ( ten co hamuje razem z przodem) Chyba trochę przesada z tym setem i sobie daruję...
pioteros Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 jak ogarniesz se adapter to i po 2 zaciski na tarcze da sie zamontowac pytanie po to i czy sie oplaca
Roboform550 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Nic nie musze ogarniac...zestaw jest kompletny...ale przerost formy nad trescia...szacun pod remiza by byl...hehe... Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wandej Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Przyzwoicie? Ja mam zestaw 320/288 I jest ok a przy tarczy 300 z tyłu mówisz ze tylko przyzwoicie? Czyli dopiero przy 330 musi być jak by do c-330 zapiąć piątki pługi . Wiadomo że przód robi robotę ale my teraz o tyle . Żeby nie było Tył robi mega robotę przy hamowaniu w zakrętach no i nie nurkuje tak mocno auto Według mnie 300mm jest optymalne.
Rederyk78 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Roboform daj namiar może ja sie skuszę.
bartez80 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 (edytowane) No i jestem po zmianie przodu z 312 (które już kiedyś wcześniej założył do mojej audi ) na 320 z zaciskami HP2 czyli dwutloczkowy zaciski juz kiedys dawno sobie zregenrowałem zgodnie ze sztuka ,do tego tarcze OZ i klocki Textar Wrażenia z jazdy ,poprostu super ,wczesniej pedał był stosunkowo twardy,jak by dla serwa nie starczało podcisnienia ,teraz jest miekszy i dawkowanie siły hamowania jest bardziej precyzyjne i juz przy delikatnym nacisnieciu hamulca ,auto znacznie lepiej hamuje (nie spodziewałem się aż takiego efektu) ,a jeszcze jest to wszystko nie "dotarte" w sobote zabieram sie za tyl 288. Edytowane 21 Lipca 2016 przez bartez80
BeyerBrown Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to?
bartez80 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Napewno był w a8 2d poliftowym z motorami 4,2
Wandej Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to? Tak było ale nie w każdym. US miały 288mm z przodu
sandmann Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Witam, mam kilka pytań dotyczących wymiany zacisków z ori (a4 b6 avf 130KM) na s4 b6/b7 (niektóre mogą wydać się lamerskie:) -czy podchodzą bez problemu,czy trzeba rezać? jeśli trzeba to co? -do zacisków z s4 podejdą tarcze 320/30 np. z b7 3.0 tdi,czy w grę wchodzą tylko 345? -czy po ewentualnej wymianie zestawu na zaciski s4 i tarcze 320/30 wystarczy płyn hamulcowy dot 4 czy lepiej zalać dot 5.1 (przewody mam w stalowym oplocie).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się