Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czyli tałcza z s4b8 330 plus zacisk z s4b6/b7 plus jażmo rs6 c5?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chyba łatwiej kupić jarzma z A6 C6 pod 330mm, ale to już jak się trafi.

Opublikowano

A nie lepiej komplet z rs6 c5 bez kombinowania ? :)

Opublikowano

gdzie tarcze kosztuja po 1000zł/ sztuka :)

Opublikowano

A weź traf zaciski do tego i jarzma :decayed:

Opublikowano

Nie da sie po taniości mieć z tylu hebli jak talerz do drugiego dania [emoji14]....

Opublikowano

Nie da sie po taniości mieć z tylu hebli jak talerz do drugiego dania [emoji14]....

300mm da się za około 500zł + tarcze i klocki :decayed:

Opublikowano

Komplet do założenia Panie , komplet :)

Poza tym ten zestaw hamuje przyzwoicie ,.... Nie jakoś zayebiście , a jedynie przyzwoicie ;)

:grin:

Opublikowano

Przyzwoicie? Ja mam zestaw 320/288 I jest ok a przy tarczy 300 z tyłu mówisz ze tylko przyzwoicie? Czyli dopiero przy 330 musi być jak by do c-330 zapiąć piątki pługi ;) . Wiadomo że przód robi robotę ale my teraz o tyle . Żeby nie było :)

Opublikowano

Popytałem tu i ówdzie i dostełm ciekawą ofertę...mówię o tyle...

Tarcza 330

Zacisk s4 pod ręczne

Zacisk Brembo 4-tłok jak główny ( ten co hamuje razem z przodem)

Chyba trochę przesada z tym setem i sobie daruję...

Opublikowano

jak ogarniesz se adapter to i po 2 zaciski na tarcze da sie zamontowac pytanie po to i czy sie oplaca

Opublikowano

Nic nie musze ogarniac...zestaw jest kompletny...ale przerost formy nad trescia...szacun pod remiza by byl...hehe...

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przyzwoicie? Ja mam zestaw 320/288 I jest ok a przy tarczy 300 z tyłu mówisz ze tylko przyzwoicie? Czyli dopiero przy 330 musi być jak by do c-330 zapiąć piątki pługi ;) . Wiadomo że przód robi robotę ale my teraz o tyle . Żeby nie było :)

Tył robi mega robotę przy hamowaniu w zakrętach no i nie nurkuje tak mocno auto :wink: Według mnie 300mm jest optymalne.

Opublikowano

Roboform daj namiar może ja sie skuszę. :decayed:

Opublikowano (edytowane)

No i jestem po zmianie przodu z 312 (które już kiedyś wcześniej założył do mojej audi ) na 320 z zaciskami HP2 czyli dwutloczkowy

d3b6f9c28a05.jpg

zaciski juz kiedys dawno sobie zregenrowałem zgodnie ze sztuka ,do tego tarcze OZ i klocki Textar

Wrażenia z jazdy ,poprostu super ,wczesniej pedał był stosunkowo twardy,jak by dla serwa nie starczało podcisnienia ,teraz jest miekszy i dawkowanie siły hamowania jest bardziej precyzyjne i juz przy delikatnym nacisnieciu hamulca ,auto znacznie lepiej hamuje (nie spodziewałem się aż takiego efektu) ,a jeszcze jest to wszystko nie "dotarte"

w sobote zabieram sie za tyl 288.

Edytowane przez bartez80
Opublikowano

Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to?

Opublikowano

Napewno był w a8 2d poliftowym z motorami 4,2

Opublikowano

Ten dwutłok był w A6 C5 zestawiany z motorem 2.7BiT, prawda to?

Tak było ale nie w każdym. US miały 288mm z przodu :grin:

Opublikowano

Witam, mam kilka pytań dotyczących wymiany zacisków z ori (a4 b6 avf 130KM) na s4 b6/b7 (niektóre mogą wydać się lamerskie:)

-czy podchodzą bez problemu,czy trzeba rezać? jeśli trzeba to co?

-do zacisków z s4 podejdą tarcze 320/30 np. z b7 3.0 tdi,czy w grę wchodzą tylko 345?

-czy po ewentualnej wymianie zestawu na zaciski s4 i tarcze 320/30 wystarczy

płyn hamulcowy dot 4 czy lepiej zalać dot 5.1 (przewody mam w stalowym oplocie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...