BeyerBrown Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 Może zmień tarcze i klocki na coś z półki street race... obecnie co masz? Ori czy zamiennik niewiadomej produkcji?
Dev Opublikowano 31 Lipca 2016 Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Panowie czy kompletne zaciski i jarzma pod tarcze 345 z audi a4 b8 podejdą do a4 b7 obecnie mam 288 mm i jest kupa szukam czegoś dobrego ... Podejdą, z tym że musisz mieć jeszcze do tego przewody. Ori z Twojego auta nie będą pasować. Do tego trzeba jeszcze przytoczyć tarcze po promieniu zmniejszając jej średnicę do 341mm Edytowane 31 Lipca 2016 przez Dev
BeyerBrown Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 obecnie mam 288 mm i jest kupa Kur... nie doczytałem, pisząc wcześniejszego posta byłem przekonany, że masz seryjnie 320/288mm a nie 288/245mm Tu nie ma co pudrować syfa jakimiś wyczynowymi tarczami czy klockami, tylko swap wchodzi w grę. Acz weź pod rozwagę setup 320/288 jeśli nie chcesz popłynąć w zbyt duże koszta W każdym razie wymieniając hebel na przodzie nie zapomnij o tylnej osi
Gunwo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Panowie, problem juz przerabiany ale nie moge sobie z tym poradzić.. po wymianie hebli z tylu na 288 po uruchomieniu pojezdu pedal po mocnym nacisnieciu idzie do podłogi .. odpowietezalem juz tradycyjnie pompujac pedal hamulca , uzywalem juz pompki cisnieniowej do wyniany plynu hamulcowego , probowalem metody ze strzykawka ale caly czas cos nie tak .. zaraz dojde do wniosku ze odpowietrzenie tych zacisków jest nie możliwe .. Poratujcie mnie
tom4275 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dev powtarzał 10'ki razy, odpowietrzać w ręku potrząsając
Gunwo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Odkręcić z jarzma i co dalej ? Ktos ma pompowac a ja mam potrzasac ?
Arturoo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Odkręcić z jarzma i co dalej ? Ktos ma pompowac a ja mam potrzasac ? Pomyśl. Masz butelkę przezroczystą wody z bąblem powietrza ! Ustawiasz ją tak by otwór był MAX pionowo i ściskasz by wyszło powietrze ! Nie wiem czy da sie bardziej obrazowo !?!?!? Ty musisz tylko zblokować tłoczek by nie wyszedł przy pedałowaniu stopem .
staniek Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Odkręcić, odpowiednio ustawić/trzymać, pamiętać o jakimś dystansie żeby tłoczka nie wypchnąć całkowicie i odpowietrzać.
Arturoo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 W 2 osoby na pewno będzie prościej .
pioteros Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 ja to nawet nie pompuje hamulcem, odpowietrznik max pionowo w gore i czekam az plyn ktory bedzie sobie wyplywal bedzie bez babelkowfajnym patentem jest tez oring taki jak np od wtryskiwacza miedzy odpowietrznik a zacisk, wtedy ma sie pewnosc ze gwintem powietrze sie nie zassie czy cos ten desen, latwo go zdemontowac nawet jak sie dokreci odpowietrznik
Gunwo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Wlasnie tak robielm odpowietrznik pionowo w gore + pompowanie i tak z 40 minut . Efekt ? Zero powietrze i hamulec taki sam .. czyli na odpalonym wpada w podłogę ..
pioteros Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 jest opcja ze pompa na ktorejs sekcji ci puszcza i wtedy nic nie zrobisz, nowe uszczelnienia albo pompa
Gunwo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Dziwne by to bylo , bo na starych zaciskach bylo ok ..
BeyerBrown Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Odpowietrzałeś na włączonym zapłonie? Jeśli nie to mogłeś uszkodzić uszczelnienia w pompie... tak przynajmniej mówili w warsztacie, który w zeszłym roku odpowietrzył wszystko jak należy u mnie po swapie
pioteros Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 nei ma znaczenia raczej czy zaplon jest czy go nie ma
BeyerBrown Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Mówię co powiedzieli... a zrobili to dobrze, więc nie mam powodów by się z nimi spierać Dodam, że poprzednia ekipa mechaniorów twierdziła, że odpowietrzali dwa razy układ i zrobili wszystko co w ich mocy...
grubcio1980 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Pany weźmie się coś za stary tył chyba 255 bez tarcz i klocków. Dorwałem tył od 2.0t za dobrą kasę ( patrząc po forum to bardzo dobrą ) i zastanawiam się czy coś się zwróci.
BeyerBrown Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Możesz spróbować wcisnąć komuś jarzma kto ma z tyłu jeszcze większą biedę, czyli 245
jaceko Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/365912-zaciski-jarzma-oslony-312mm/#entry4887455 Koledzy mam straszną biedę w hamulcach bo 280. Czy ten zestaw podejdzie pod moją zwrotnice?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się