wesz82 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17??? Edytowane 30 Listopada 2016 przez wesz82
Arturoo Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Jak płaskie ramiona od wewnątrz to bez problemu pewnie. Na 345 to większość alu w tym rozmiarze wchodzi bo to przecież nie jest jakiś specjalnie wieki rozmiar , umówmy się .
wesz82 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Wiesz jak jest-komus 280 styka... Thx
afroo. Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 (edytowane) Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17??? Każda ori 17" wchodzi na 345mm. Cyrki są z felgami innych producentów, które mają inaczej poprowadzony profil wewnętrzny. Edytowane 30 Listopada 2016 przez afroo.
Arturoo Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Wiesz jak jest-komus 280 styka... Thx Znam wielu takich wariatów
Wandej Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17??? A to nie są felgi od C6?
Lastk Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Hej, macie może sprawdzony sposób na odkręcenie czterech śrub w zacisku z a4 b7 2.0 tfsi 320, które po odkręceniu rozpoławiają zacisk? Próbowałem dzisiaj pneumatem i nie chcą ruszyć... jeszcze jedno, jaka moc ich dokręcania w Nm? Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 zebys gwintow nie pozrywal, to alu wiec wszystko mozliwe... po co chcesz je odkrecic tak w ogole ?
Lastk Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Masz racje, lepiej odpuszcze... chciałem zrobić sobie lepsze dojście do czyszczenia i malowania. Docelowo nie chce lakierować części, z której wychodzi tloczek ale przed malowaniem po prostu dokładnie okleje
wesz82 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Pany a ktos orientuje sie czy 345 na jedno tłoku 981/2 wejdzie pod ta fele rozmiar 17??? A to nie są felgi od C6? Nie mam zielonego pojęcia. Gdzieś kiedyś miałem ich foty od środka i tam był chyba znaczek audi ale nie jestem pewny. W sumie na osiedlu stoi taka c6 ma podobne fele prawie takie same jak i te. Radek. Ciężko jest odkręcić te śruby ale idzie sobie poradzić nawet bez imadła. Jasne ze łatwiej,do malowania dać żelazo a alu wyczyścić. Jak nie dajesz tego do piachu itd to możesz zrobic to w całości. Z czego jest zrobiony tłoczek w zacisku 981/2???
Lastk Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Podziękował Zrobie to w całości, zaciski nie idą do piachu, alu wyczyszczę a reszte polecę poliuretanem odpornym na temperature z utwardzaczem. Oczywiście po bardzo dokładnym wyczyszczeniu drutem na wiertarce i szlifowaniu.
KoJ@K Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tez raz mialem kiedys problem z jednym kompletem, zeby rozpoloeic je pneumatem, ale wkoncu poszly jak masz dojscie to sprobuj jeszcze tą taka wielką gitarą do kół w tirach ew zapsikaj sruby jakims dobrym penetratorem, zostaw na troche i probuj znowu.
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Hej, macie może sprawdzony sposób na odkręcenie czterech śrub w zacisku z a4 b7 2.0 tfsi 320, które po odkręceniu rozpoławiają zacisk? Próbowałem dzisiaj pneumatem i nie chcą ruszyć... jeszcze jedno, jaka moc ich dokręcania w Nm? Pozdrawiam pneumata masz do d... TX55 i metrowa rura zdziałaja cuda
Lastk Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Hej, macie może sprawdzony sposób na odkręcenie czterech śrub w zacisku z a4 b7 2.0 tfsi 320, które po odkręceniu rozpoławiają zacisk? Próbowałem dzisiaj pneumatem i nie chcą ruszyć... jeszcze jedno, jaka moc ich dokręcania w Nm? Pozdrawiam pneumata masz do d... TX55 i metrowa rura zdziałaja cuda Też jestem tego zdania, wydaje mi się, że sprężarka nie wydala bo jakoś dziwnie szybko zrzuca mi 11 barów po uruchomieniu pneumata... Mam dobrego tx55 z yato, spróbuje dziś na metrową rurkę Dev, znasz może moment dokręcenia, wolałbym dynamometrem skręcić a nie na pałę
Wandej Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Metrowa rura wystarczy Mi najcięższy zestaw skończył się na przetyczce bez rury bo nie chciałem tylko zerwwać tryczki
sandmann Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Cześć! 345 już wiadomo, wchodzą pod ori fele 17, a co z osłonami pod te tarcze? (8E0615311C/8E0615312C) Jest na to miejsce?
H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2016 Cześć! 345 już wiadomo, wchodzą pod ori fele 17, a co z osłonami pod te tarcze? (8E0615311C/8E0615312C) Jest na to miejsce? A patrzyłeś na zdjęcia w pierwszym poscie?!
sandmann Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 no tak i przy żadnym ze zdjęć przeróbki przodu nie ma osłon... a w opisie swapa na 345 jest w opisie potrzebnych elementów: zaciski, jarzma, tarcze i...osłony??
pioteros Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 a czemu by mialo nie byc miejsca ? oslony moga byc tylko troche wieksze niz tarcze wiec na pewno wejda pod felge, problemem zawsze jest zacisk ktory wystaje kilka cm poza jej obwod
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się