Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ten 'banan' może zatrzymać pociąg. :thumbup1:

Myślałem ,że upchnąłeś go u siebie .

Opublikowano

taaaaa.... a z tyłu 245mm... :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, dekiel 13 napisał:

Ten 'banan' może zatrzymać pociąg. :thumbup1:

Myślałem ,że upchnąłeś go u siebie .

Ja to tylko poskładałem, poza tym 21" w B7 się nie upcha :decayed:

2 godziny temu, Dev napisał:

taaaaa.... a z tyłu 245mm... :decayed:

370x32 na 4tłoku ;)

Opublikowano

ma ktos tylne zaciski 288 z jarzmami na sell ?

potrzebuje jeden kpl

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał:

ma ktos tylne zaciski 288 z jarzmami na sell ?

potrzebuje jeden kpl

1KP L BAH to 288?

Opublikowano
15 minut temu, Langista napisał:

1KP L BAH to 288?

Z Twojego ASN? 255 mm. 1KW to 288 tył.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
58 minut temu, Langista napisał:

1KP L BAH to 288?

1KW. Jarzmo z TRW BDA914

Opublikowano

Czytałem ten post i kilka innych. Dużo osób mówi, że standardowe hamulce w AUDI  słabo hamują, jednak ja nie zauważyłem żeby tak było. Myślę sobie sprawdzę to, bo może ktoś coś modził i mam większe hamulce. Okazało się, że nikt nic nie modził i mam standardowo to co w kodach wyposażenia (auto jak w profilu):

- przód 312 mm,

- tył 255 mm.

Wiem że może być lepiej z tyłu, jednak chyba nic z tym nie będę robił gdyż poprzedni właściciel założył cały komplet nowy włącznie z zaciskami i szkoda by było to zmieniać, z drugiej strony hamulce hamują ok wg. mnie.

W drugim Audi (A6 C6 CDYA quattro) mam tak jak poniżej i też hamują dobrze wg mnie.

- przód 347 mm,

- tył 330 mm.

Czy wg Was należy coś zmienić w tych hamulcach w obydwu autach, czy jeśli jeździ się normalnie to spokojnie wystarczą? Tak czy inaczej to widzę że u mnie w obydwu autach i tak nie jest najgorzej odnośnie średnicy, a hamulce mam seryjne.


 

Opublikowano

Niedawno przesiadłem się z 312 na 320, ponieważ tarcze i klocki z przodu wymagały zmiany. Tył rok temu zmieniałem, ale klocki i tarcze. Taka zmiana jest stosunkowo tania - nowe zaciski od Cabrio kupiłem za 200 w ładnym stanie, doszło do tego malowanie i zestaw naprawczy. Różnica jest widoczna, zwłaszcza poza miastem, ale  w mieście jest zauważalnie lepiej.

Przed zmianą hamulców z przodu jechałem C6 2,7 TDI, czyli 320/300 i byłem zaskoczony jak takie ciężkie auto hamuje od 180 km/h do 100 km/h. Po tym przejeździe stwierdziłem, że jeżeli tarcze będą wymagały wymiany to wpadają większe zaciski. Zestaw od S4 B6/B7 byłby droższy, wymagał większych felg oraz mogłaby być dysproporcja w sile hamowaniu. 

Moim zdaniem 1,8 T powinno mieć zestaw jak 2,7 oraz 3,0 TDI/2,0 TFSI/3,2 FSI. 

Opublikowano
Godzinę temu, pelonek1 napisał:

Czytałem ten post i kilka innych. Dużo osób mówi, że standardowe hamulce w AUDI  słabo hamują, jednak ja nie zauważyłem żeby tak było. Myślę sobie sprawdzę to, bo może ktoś coś modził i mam większe hamulce. Okazało się, że nikt nic nie modził i mam standardowo to co w kodach wyposażenia (auto jak w profilu):

- przód 312 mm,

- tył 255 mm.

Wiem że może być lepiej z tyłu, jednak chyba nic z tym nie będę robił gdyż poprzedni właściciel założył cały komplet nowy włącznie z zaciskami i szkoda by było to zmieniać, z drugiej strony hamulce hamują ok wg. mnie.

W drugim Audi (A6 C6 CDYA quattro) mam tak jak poniżej i też hamują dobrze wg mnie.

- przód 347 mm,

- tył 330 mm.

Czy wg Was należy coś zmienić w tych hamulcach w obydwu autach, czy jeśli jeździ się normalnie to spokojnie wystarczą? Tak czy inaczej to widzę że u mnie w obydwu autach i tak nie jest najgorzej odnośnie średnicy, a hamulce mam seryjne.


 

do normalnej jazdy w zupełności takie heble wystarczą :)

Opublikowano
1 godzinę temu, pelonek1 napisał:

Czytałem ten post i kilka innych. Dużo osób mówi, że standardowe hamulce w AUDI  słabo hamują, jednak ja nie zauważyłem żeby tak było. Myślę sobie sprawdzę to, bo może ktoś coś modził i mam większe hamulce. Okazało się, że nikt nic nie modził i mam standardowo to co w kodach wyposażenia (auto jak w profilu):

- przód 312 mm,

- tył 255 mm.

Wiem że może być lepiej z tyłu, jednak chyba nic z tym nie będę robił gdyż poprzedni właściciel założył cały komplet nowy włącznie z zaciskami i szkoda by było to zmieniać, z drugiej strony hamulce hamują ok wg. mnie.

W drugim Audi (A6 C6 CDYA quattro) mam tak jak poniżej i też hamują dobrze wg mnie.

- przód 347 mm,

- tył 330 mm.

Czy wg Was należy coś zmienić w tych hamulcach w obydwu autach, czy jeśli jeździ się normalnie to spokojnie wystarczą? Tak czy inaczej to widzę że u mnie w obydwu autach i tak nie jest najgorzej odnośnie średnicy, a hamulce mam seryjne.


 

C6 Ok ale do B6 dałbym 320/288 minimum.

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Wandej napisał:

C6 Ok ale do B6 dałbym 320/288 minimum.

Mam B7 jednak to to samo co B6. Może pomyślę nad 288 z tyłu jak mi się skończą te które teraz mam bo powiem tak, wyglądają trochę biednie przy 312 z przodu. Ile na taką zmianę trzeba szykować PLN tzn. kpl. zmiana tył nie licząc klocków i tarcz?

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
1 minutę temu, pelonek1 napisał:

Mam B7 jednak to to samo co B6. Może pomyślę nad 288 z tyłu jak mi się skończą te które teraz mam?

Tak najprościej.  Mam w ofercie nowe zestawy 300mm z tarczą wentylowaną jakbyś chciał:hi:

Opublikowano
1 minutę temu, Wandej napisał:

Tak najprościej.  Mam w ofercie nowe zestawy 300mm z tarczą wentylowaną jakbyś chciał:hi:

Edytowałem swój powyższy post.

Opublikowano
2 minuty temu, pelonek1 napisał:

Edytowałem swój powyższy post.

288~500zł 

300mm u mnie nowe wszzystko -750zł

TO oprócz tarcz i kloców:hi:

Opublikowano
2 godziny temu, pelonek1 napisał:

Czytałem ten post i kilka innych. Dużo osób mówi, że standardowe hamulce w AUDI  słabo hamują, jednak ja nie zauważyłem żeby tak było. Myślę sobie sprawdzę to, bo może ktoś coś modził i mam większe hamulce. Okazało się, że nikt nic nie modził i mam standardowo to co w kodach wyposażenia (auto jak w profilu):

- przód 312 mm,

- tył 255 mm.

Wiem że może być lepiej z tyłu, jednak chyba nic z tym nie będę robił gdyż poprzedni właściciel założył cały komplet nowy włącznie z zaciskami i szkoda by było to zmieniać, z drugiej strony hamulce hamują ok wg. mnie.

W drugim Audi (A6 C6 CDYA quattro) mam tak jak poniżej i też hamują dobrze wg mnie.

- przód 347 mm,

- tył 330 mm.

Czy wg Was należy coś zmienić w tych hamulcach w obydwu autach, czy jeśli jeździ się normalnie to spokojnie wystarczą? Tak czy inaczej to widzę że u mnie w obydwu autach i tak nie jest najgorzej odnośnie średnicy, a hamulce mam seryjne.


 

B6 - 320/288

A6 C6 - 360/330

Opublikowano
11 minut temu, Dev napisał:

B6 - 320/288

A6 C6 - 360/330

@Dev a ile u Cibie taki gotowy zestaw na 288 do tyłu w B7, bez tarcz i klocków?

Opublikowano
9 minut temu, pelonek1 napisał:

@Dev a ile u Cibie taki gotowy zestaw na 288 do tyłu w B7, bez tarcz i klocków?

ja sprzedaje tylko kompletne setupy gotowe do montażu na auto

Opublikowano
1 minutę temu, Dev napisał:

ja sprzedaje tylko kompletne setupy gotowe do montażu na auto

Ile za komplet i jakiej firmy tarcze z klockami, bo może jak zjeżdżę to co mam to zmienię na większe tzn. 288.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...