bolo1500 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Podobno pełne zaślepienie Egr-u pomaga na dudnienie z filtra. Próbował ktoś? Są jakieś opinie ? kilka osób juz o tym pisało,ja u siebie mam wrazenie ze to idzie z EGR . Jutro jak będzie pogoda zaślepię i dam znać.
MichałA4 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Tak jak obiecałem wrzucam fotki wyjętych bebechów z mojej czapki: Michał pełne zaślepienie EGR-a wg mnie nic nie pomoże a wręcz pogorszy motor będzie Ci sie telepał przy gaszeniu bo nie będzie działać klapa gasząca, jak już coś to lepiej go całkowicie z auta wywalić i w kolektor wspawać klapę gaszącą z 2.5 tdi. Ja mam zaślepiony dopływ spalin do niego jedynie, ale to nie ma nic wspólnego z tym dudnieniem, u mnie kwalifikuje się on do wymiany i albo wpadnie nowy, albo całkowicie się tego pozbędę. Edytowane 18 Marca 2016 przez MichałA4
Maestro_86 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Krzywka wyraźnie rozklepana. Przyczyna dudnienia rozwiazana tak?
MichałA4 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Tak, jeżeli chodzi o górę silnika to jest cisza, żadne dziwne dźwięki już się nie wydobywają spod pokrywy. Ogólnie poprawiła się kultura pracy silnika, chodzi miękko, no i znacznie lepiej odpala- to tak na pierwszy rzut oka....
Radex121 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 http://allegro.pl/kolbenschmidt-walek-fabia-octavia-1-9-tdi-awx-avf-i6045318669.html O nim mówicie daje on rade ? czy jak cała reszta do du... ???
turzol Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 http://allegro.pl/kolbenschmidt-walek-fabia-octavia-1-9-tdi-awx-avf-i6045318669.html O nim mówicie daje on rade ? czy jak cała reszta do du... ??? Tak o ile to wałek o ref nr 50006304 (bez /1 na końcu)
lukaszooo Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Jeśli jest kuty to powinien być ok, jeśli to szlifowany odlew to kup sobie odrazu dwa
nik23 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Kuty to chyba jedynie w aso tak to odlewy wszystko, niema szans zeby kuty był za 500-1000 zl. A tak z innej beczki czy taki wałek jest utwardzany (azotowany)?
albert224 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Można się posiłkować z ori używką .Ktoś tu kiedyś napisał że najlepiej szukać z młodych roczników aut z silnikiem o kodzie BLT .Występowały one : Seat Cordoba 1.9 TDI 96 131 do 11.2009 r BLT Seat Ibiza IV 1.9TDI 96 131 do 11.2009 r BLT Skoda Fabia RS 96 131 do 03.2008 BLT Skoda Superb 96 131 do 03.2008 AWX , AVF VW Polo 96 131 do 11.2009 BLT Być może jutro mechanik zajrzy mi pod pokrywe i zobaczymy jak ma się wałeczek
elmer80 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Ja właśnie ze skodziny do swojego kupiłem za 70£ wysłane z Commodore 64
albert224 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Ucichł cos silnik po wymianie wałka? Wiesz jaki miał przebieg silnik od którego brałeś wałek?
bolo1500 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 co powiecie o tym wałku? jak krzywki ja się nie znam http://allegro.pl/walek-rozrzadu-1-9-tdi-pd-130-km-asz-ajm-arl-ideal-i6073526260.html
elmer80 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Ucichł cos silnik po wymianie wałka? Wiesz jaki miał przebieg silnik od którego brałeś wałek?120 mil jeśli dobrze pamiętam. Jeszcze go nie założyłem bo mam założony z plasteliny. Nowy federal gowno cos tam. Po 30 tys km zajrzałem pod dekiel i był już przytarty. W najbliższych tygodniach wymiana na ori który nie nosi śladów zużycia i myślę że już zostanie w tym aucie na kolejne 4 stowki. wysłane z Commodore 64
Rafal1988Lodz Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Witam. U mnie najprawdopodobniej tez walek do wymiany. Co najlepsze 8tys temu byla robiona kompletna glowica z calym osprzetem. Walek oczywiscie FEBI szklanki ina uszczelniacze i inne pierdoly. Ten walek z aukcji bedzie dobry? Bo zadnych uzywek nie widze. http://allegro.pl/walek-rozrzadu-audi-a4-b7-2-0-tdi-bpw-140km-103kw-i6043802240.html Musze wymieniac wszystko od poczatku czy tylko walek i smigadac dalej?
lukaszooo Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Jeśli masz nowe szklanki to wsadz wałek panewki i uszczelniacz.
bolo1500 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 mechanik mi dziś rozebral górę . Szklanki w dobrym stanie tylko jedna popękana ale nie pęknięta. Wałek w bdb stanie krzyki ok jedynie krzywka na której byla najbardziej zjechana leciutko z małym takim progiem pod palcem wyczuwalnym naprawdę bardzo delikatnie. Wymieniam szklanki paneli i uszczelniacz. Wałek niby nie musze bo dobry. Mam nadzieję że to pomoże na moje dudnienie. Jakie macie zdanie czy jedna szklanka by powodowała lekkie dudnienie?
Rafal1988Lodz Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja bede robil zabieg w piatek dopiero co 8tys km temu generalny remont glowicy i tez mi dudni i slabo jedzie wiec obstawiamy z magikiem naszym ze walek sie wytarl. Takze chlopaki FEBI to szit. Teraz kupie kolbenschmidta walek mam nadzieje ze bedzie spokoj...
albert224 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 No i moje A4 wróciło od mechanika (swap na 320/288) i przy okazji ogledziny wałka rozrządu. Wchodzę do garazu i pytam " i jak?" - fabryka ,odpowiedział. Nalatane 270kk .Mam go rok i sam nim zrobiłem 15kk. Nie wiemy czy to org jeszcze wałek czy już wymieniany. Także igła wałek . Ale teraz bedę sę zastanawiał czy już był wymieniany. Jak bym sie nie pośpieszył z rozrządem po zakupie to bysmy go wyjeli i zobaczyli także panewki i szklanki. Głośno mi coś pracuje.
bolo1500 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 witam. Jestem po wymianie szklanek i panewek.Wałek był ok. dudnienia nie ma silnik ładnie pracuje ale jest nowy problem. Rano po odpaleniu przez chwile telepie mi silnikiem. Co mogło pójść nie tak? dodam że wcześniej tak nie było a jak było to może sekundę po odpaleniu. Na ciepłym ik vag podpialem w bloku 004 synchro -3.3 było wcześniej zero 0.6 i korekcję wtryskow gorsze niż były..
CzarekJ Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 synchro -3.3 było wcześniej zero 0.6 i korekcję wtryskow gorsze niż były.. Przy przestawieniu na minus zawsze korekcje się pogarszają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się