akjam Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Ty u siebie wrzuciłeś drugi IC ale to jest związane z multi z tego co pamiętam. Ja u mnie mam FMICa. Można wstawić to i to, ja wybrałem drugi IC ze wzlędu na chłodzenie skrzyni, ale jak ktoś nie lubi docinać zderzaka to też może zapodać drugi IC. U mnie żadnego docinania zderzaka nie było. FMIC idealnie spaspwany wraz z orurowaniem.
melman_zyrafa Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Pomocy!Cały czas pali mi się podświetlenie wnętrza- podświetlenie zapalniczki, esp, przełącznik świateł i przełączniki w podsufitce (oświetlenie + szyberdach). Zamknięcie z kluczyka tego nie odcina (a odcina całą resztę bez problemu). Wcześniej zauważyłem, że gniazdo zapalniczki lekko mrugało- teraz jak się świeciło to myślałem, że jest ok- ale okazało się, że nie gaśnie Jakiś pomysł gdzie szukać?? Jest zima, pewnie masz zalany moduł komfortu pod podłogą kierowcy :/ ---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ---------- Hammer to ja kupilem CAHA "niedaleko" Ciebie - u Sebastiana w Knurowie - z kolektorem za 1050 zł Do podmianki na CAHA - musisz kupić kolektor z B8 - czesto na aukcjach jest jest odrazu przykrecony do TURBO i sprzedają razem - i musi Ci ktos tylko flansze dorobić - ja robiłem u WOJTKACE i z czyszczeniem (padlo wczesniejsze TURBO) wział 300zł - więc jak dobrze pogrzebiesz to za jakies 1500-1800 zł masz 170KM CAHA ze zmianą... ze nie wspomne ze BRD praktycznie nie do dostania, tym bardziej ze nie jest to nie wiadomo jak dobre turbo... Dzięki Karol. Trzeba będzie to sprawdzić. Dużo jest roboty żeby się tam dostać? Generalnie znowu zgasły - teraz nawet włączenie pozycji i wyżej nie rozświetla panelu szyberdachu, włącznika świateł (pali się tylko kropka + na zielono pozycja- reszta mocno przygaśnięta),ESP i podświetlenie zapalniczki. Zauważyłem też, że moduł BT wolniej łapie kontakt z telefonem... Generalnie jeśli to moduły w podłodze to chyba najlepszą opcją będzie się do nich dostać i zapakować je w prezerwatywy Stary sposób tunerów na odsłonięte ECU
KERCZI Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Pomocy!Cały czas pali mi się podświetlenie wnętrza- podświetlenie zapalniczki, esp, przełącznik świateł i przełączniki w podsufitce (oświetlenie + szyberdach). Zamknięcie z kluczyka tego nie odcina (a odcina całą resztę bez problemu). Wcześniej zauważyłem, że gniazdo zapalniczki lekko mrugało- teraz jak się świeciło to myślałem, że jest ok- ale okazało się, że nie gaśnie Jakiś pomysł gdzie szukać?? Jest zima, pewnie masz zalany moduł komfortu pod podłogą kierowcy :/ ---------- Post dopisany at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ---------- Hammer to ja kupilem CAHA "niedaleko" Ciebie - u Sebastiana w Knurowie - z kolektorem za 1050 zł Do podmianki na CAHA - musisz kupić kolektor z B8 - czesto na aukcjach jest jest odrazu przykrecony do TURBO i sprzedają razem - i musi Ci ktos tylko flansze dorobić - ja robiłem u WOJTKACE i z czyszczeniem (padlo wczesniejsze TURBO) wział 300zł - więc jak dobrze pogrzebiesz to za jakies 1500-1800 zł masz 170KM CAHA ze zmianą... ze nie wspomne ze BRD praktycznie nie do dostania, tym bardziej ze nie jest to nie wiadomo jak dobre turbo... Dzięki Karol. Trzeba będzie to sprawdzić. Dużo jest roboty żeby się tam dostać? Generalnie znowu zgasły - teraz nawet włączenie pozycji i wyżej nie rozświetla panelu szyberdachu, włącznika świateł (pali się tylko kropka + na zielono pozycja- reszta mocno przygaśnięta),ESP i podświetlenie zapalniczki. Zauważyłem też, że moduł BT wolniej łapie kontakt z telefonem... Generalnie jeśli to moduły w podłodze to chyba najlepszą opcją będzie się do nich dostać i zapakować je w prezerwatywy Stary sposób tunerów na odsłonięte ECU Na poczatek sprawdz VAGiem Modul Komfortu - czy w ogole mozesz sie z Nim polaczyc...jak sie polaczysz to zobacz błedy. Jak sie potwierdzi...to musisz odkrecic podstopnice (ten plastik na noge koło sprzegla) , potem sciagnac plastik kolo podstopnicy i plastik przy progu. Potem targasz wykladzine do gory na max odsunietym fotelu i powinienes dojsc do plastikowej puszki w ktorej jest MC.
melman_zyrafa Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Na poczatek sprawdz VAGiem Modul Komfortu - czy w ogole mozesz sie z Nim polaczyc...jak sie polaczysz to zobacz błedy. Jak sie potwierdzi...to musisz odkrecic podstopnice (ten plastik na noge koło sprzegla) , potem sciagnac plastik kolo podstopnicy i plastik przy progu. Potem targasz wykladzine do gory na max odsunietym fotelu i powinienes dojsc do plastikowej puszki w ktorej jest MC. Teoretycznie cała reszta funkcji, za które odpowiada moduł komfortu chyba działa tak jak powinna... Wogóle to za co jeszcze ten moduł odpowiada- bo kojarzę, że szyby, szyberdach, chyba klima, oświetlenie wnętrza (u mnie nie ma pakietu światło)...?
Mitshi Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 A jakie turbo z większym "przelotem" pasuje do BKE?
KERCZI Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Na poczatek sprawdz VAGiem Modul Komfortu - czy w ogole mozesz sie z Nim polaczyc...jak sie polaczysz to zobacz błedy. Jak sie potwierdzi...to musisz odkrecic podstopnice (ten plastik na noge koło sprzegla) , potem sciagnac plastik kolo podstopnicy i plastik przy progu. Potem targasz wykladzine do gory na max odsunietym fotelu i powinienes dojsc do plastikowej puszki w ktorej jest MC. Teoretycznie cała reszta funkcji, za które odpowiada moduł komfortu chyba działa tak jak powinna... Wogóle to za co jeszcze ten moduł odpowiada- bo kojarzę, że szyby, szyberdach, chyba klima, oświetlenie wnętrza (u mnie nie ma pakietu światło)...? No mnie np. tak padl w poprzedniej B7 ze nie swiecilo sie w ogole podswietlenie podsufitki i nie ryglowaly się tylne drzwi + nie działały tylne szyby - ale tylko tylne - bo przod działał.
bigos_s Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 To samo miałem mówić. Ja kupiłem swoją turbinę CAHA za 800 plnów (niesprawna alektronika, która w B7 nie jest potrzebna)... Tak jak mówi KERCZI - CAHA jest wydajniejsza. Poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-montaz-turbiny-03l145702e-silnika-2-0-tdi-16-v-pd-111482/ Musiałbyś do tego zmienić kolektor bo standardowy nie podejdzie ale to już mały koszt jak dobrze znajdziesz - ok. 200plnów. Cycu ale Daniel chyba niema BLB, tylko BPW i tu już nie jest to takie proste jak u nas w BLB... Jak to to tak a co w BPW jest inaczej ? CAHA nie podejdzie ?
H4mm3R Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 To samo miałem mówić. Ja kupiłem swoją turbinę CAHA za 800 plnów (niesprawna alektronika, która w B7 nie jest potrzebna)... Tak jak mówi KERCZI - CAHA jest wydajniejsza. Poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b7-montaz-turbiny-03l145702e-silnika-2-0-tdi-16-v-pd-111482/ Musiałbyś do tego zmienić kolektor bo standardowy nie podejdzie ale to już mały koszt jak dobrze znajdziesz - ok. 200plnów. Cycu ale Daniel chyba niema BLB, tylko BPW i tu już nie jest to takie proste jak u nas w BLB... Jak to to tak a co w BPW jest inaczej ? CAHA nie podejdzie ? BLB to 16V jak nowe silniki CR, a BPW to 8V czyli rozwiertany 1.9TDI. Podejdzie ale jest więcej rzeźby..
bigos_s Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 To jak modyfikujecie swoje BPW ? jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę. Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie.
H4mm3R Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 To jak modyfikujecie swoje BPW ? jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę. Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie. BRD wkłdają choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie
yanosho Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 a jak się ma montaż CAHA do BKD? który zamienił padnięte BLB u mojego kumpla
bigos_s Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 To jak modyfikujecie swoje BPW ? jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę. Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie. BRD wkłdają choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie Z BRD szału nie będzie? Jak ogarnie temat z CAHA to będę chciał do niego kontakt A puki co to mam problem z czymś takim, może ktoś coś doradzi. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/walek-rozrzadu-szklanki-braku-smarowania-259425/
H4mm3R Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 a jak się ma montaż CAHA do BKD? który zamienił padnięte BLB u mojego kumpla BKD to 16V? jak tak to ta sama zabawa jak w BLB
danielo Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 To jak modyfikujecie swoje BPW ? jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę. Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie. BRD wkłdają choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie Masz na myśli Andrzeja i jego paździocha
H4mm3R Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 To jak modyfikujecie swoje BPW ? jest jakiś prosty sposób na jakąś wydajniejszą suszarkę. Czy modyfikacje BPW kończą się na sofcie. BRD wkłdają choć znajomy teraz ogarnia u siebie w BPW turbo z CAHA i fmic z A6 C7 + pompki z ARLa ciekaw jestem co z tego wyjdzie Masz na myśli Andrzeja i jego paździocha Co Ty, on co miesiąc nowe BRD kupuje
RS Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Glupie pytanie jak wyciagnac zarowke z dziennych ;-) tygrys wyslij mi zdjecie twoich lamp na czarno pomalowanyhWysłane z mojego LT26i takie cos?
danielo Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Glupie pytanie jak wyciagnac zarowke z dziennych ;-) tygrys wyslij mi zdjecie twoich lamp na czarno pomalowanyhWysłane z mojego LT26i http://s7.postimage.org/r2337sgh3/like_a_b.jpg takie cos? Fajne widoki pomyśl nad fotkami do kalendarza
H4mm3R Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 Daniel podobno ostatnio kupowałeś uchwyt na kubek w wersji chrom, esp chrom itd. jak to cenowo wygląda?
danielo Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Daniel podobno ostatnio kupowałeś uchwyt na kubek w wersji chrom, esp chrom itd. jak to cenowo wygląda? ESP ok 220pln wizytownik 240pln a kubek 280pln mogą być małe wahnięcia w cenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się