jaguś Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Potwierdzając wystąpienia do 10.2009 błędu z pompą oleju niech każdy się wypowie jak zaradzić sobie z tym z możliwości jakich ja znam.-Tomek z rumi zregenerowana pompa wraz z nowym przerobionym gniazdem i imbusem.-Przerobienie całego napędu od dawcy 1.9 tdi projekt jaro444.Niech każdy się wypowie i zaradzi zanim zapali się nieszczęsna kontrolna.
H4mm3R Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika.
wrclaguna Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zacytuje słowa kolegi przemek4net Silnik 2,0tdi CR to krok w przod względem 2.0TDI PD przynajmniej w kilku punktach- odpada pekanie glowic czy wyrabianie się gniazd bo w głowicy nie ma pompowtryskow - odpada wycierania się walka z wyżej wymienionego powodu (nie napedza pompowtrykow) - silnik pali mniej, jest cichszy i elastyczniejszy - dopalanie DPFa jest lepsze i wogole zadnego przybierania oleju a samo dopalanie to nawet w korku może się odbyc (podniesienie wolnych obrotow) - nie sa znany przypadki by nawalil naped pompy olejuw CRach nawet „tych gorszych” przed 10.2009 (to może wynikac z innej charaktoerystki pracy CRa względem PDka) - CRy maja te same pompy CR i wtryski niezależnie od wersji mocowej (zmienialy się wtryski podobnie jak zmienialo się wiele innych elelementow) – co otwiera latwa droga do taniego czipowania słabszych CRow (wlozenie T to 170tki + czip i ponad 200 koni z np. 143ps) Praktycznie jestem 2 razy w tygodniu w ASO i temat podpytałem nie raz czy cos takiego wystepuje w silnikach CR . Pierwszy raz słyszą wogole o takich problemach , serwisuja auta po przebiegu rzędu 200-260 tys. km i nic sie nie dzieje z napedem itd. Moje zdanie jest takie : lać dobry olej i paliwo
jaguś Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 grzegorz ja tez mam zaprzyjaznione aso oni niby tez nic takiego nie mowią ale ja już rozmawiałem z kolesiem co pracował w aso i teraz ma firme tuningową i potwierdził tą date i problem ale stwierdził że tylko i wyłącznie w silniku cr występuje wadliwa pompa oleju a dokładnie gniazdo i imbus który się wyciera więc alternatywa jest wymiana pompy od tomka z rumi lub zakup poprawionej w aso za około 4 tys zł.Ja już jestem umówiony ściągam od tomka pompe przerobioną i zakładam koszt nie duży z montażem 1000zł ale masz pewność że usterke naprawiłem 1
inviz Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika. A jaki ten komunikat się w tedy pojawia..zwykły oleju??
H4mm3R Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Masz zbędną kasę to rób kastracje i wkładaj pompe z 1.9TDI a jeśli nie to wykup assistance (proponuję Compensa Pomoc wariant i jak się zapali komunikat, to laweta i do mechanika. A jaki ten komunikat się w tedy pojawia..zwykły oleju?? Czerwony "Oil pressure".
bouzuki Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 grzegorz ja tez mam zaprzyjaznione aso oni niby tez nic takiego nie mowią ale ja już rozmawiałem z kolesiem co pracował w aso i teraz ma firme tuningową i potwierdził tą date i problem ale stwierdził że tylko i wyłącznie w silniku cr występuje wadliwa pompa oleju a dokładnie gniazdo i imbus który się wyciera więc alternatywa jest wymiana pompy od tomka z rumi lub zakup poprawionej w aso za około 4 tys zł.Ja już jestem umówiony ściągam od tomka pompe przerobioną i zakładam koszt nie duży z montażem 1000zł ale masz pewność że usterke naprawiłem Przecież on nie sprzedaje całej przerobionej pompy,a tylko zregenerowany wałek z dłuższym imbusem. Kupowałem u niego ten wałek do Paska 2,0 BMR 170 kucy. Kosztowało to około 7 stówek ze zwrotem wymontowanego mojego wałka.
SotoM Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 moja BRD ma jakies 260tysi nalotu. jak ja kupiłem,oczytałem sie tych problemów herezji itd... tego wszystkiego gdybania. postanowiłem wiec kupic zegera i zabierak. auto na kanał i wyrwałem misunie. zabezpieczenie wyjałem i wyciagnałem imbusik.dokonałem weryfikacji- zuzycie zabieraka - delikatne slady zaparcia. ogolnie stwierdziłem - wymieniam dobre na nowe... stary imbusik jest z obu stron z nagwintoweanym otworem - nowy jest pełnym odlewem. oczywiscie załozyłem nowy... uprzednio sprawdzałem czy jest jakas roznica w gniezdzie wałka - nie zaobserwowałem zadnej -ani na starym ani na nowym...Takze mam zrobione i spokojne mysli....choc zawsze jest ryzyko ze cos sie tam z eroli...ale nie mysle o tym. leje paliwo i trzaskam kilometry... koles ma audi A3 2.0Tdi 140km prawie 300tkm i on z kolei wogole nawet nie wiedział ze w 2.0 bywają takie herezje.
H4mm3R Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 moja BRD ma jakies 260tysi nalotu. jak ja kupiłem,oczytałem sie tych problemów herezji itd... tego wszystkiego gdybania. postanowiłem wiec kupic zegera i zabierak. auto na kanał i wyrwałem misunie. zabezpieczenie wyjałem i wyciagnałem imbusik.dokonałem weryfikacji- zuzycie zabieraka - delikatne slady zaparcia. ogolnie stwierdziłem - wymieniam dobre na nowe... stary imbusik jest z obu stron z nagwintoweanym otworem - nowy jest pełnym odlewem. oczywiscie załozyłem nowy... uprzednio sprawdzałem czy jest jakas roznica w gniezdzie wałka - nie zaobserwowałem zadnej -ani na starym ani na nowym...Takze mam zrobione i spokojne mysli....choc zawsze jest ryzyko ze cos sie tam z eroli...ale nie mysle o tym. leje paliwo i trzaskam kilometry... koles ma audi A3 2.0Tdi 140km prawie 300tkm i on z kolei wogole nawet nie wiedział ze w 2.0 bywają takie herezje. No bo w A3 faktycznie niema.
Mario Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 88witamNr 509174141 został skradziony i podszywa się pod naszą robotę. Skradziony i go wykorzystuje? A to bezczelny typ!
jaguś Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 witam tomek pamietaj o wysyłce w poniedziałek pompy
audiomaniak Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 tak wiem.spakowany i czeka na ups-a.przepraszam że piszę w tym temacie ale mam pytanie czy jest możliwość zmiany nazwy czyli nicku?chodzi mi o wywalenie nr telefonu przy imieniu tomek.proszę o pomoc. Napisz do Prezesa (HUGO) i Ci zmieni na 100% 1
mariuszsal Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 ........Mój nowy nr to 881-583-470.Nr 509174141 został skradziony i podszywa się pod naszą robotę..... http://s18.postimage.org/tcsx4pfzp/PB062484.jpg <br /><br /> Jesli to pre-paid to jak masz PUK możesz zablokować ten numer. Jeśli zgubiłeś PUK a faktycznie został skradziony to -> Policja i po sprawie, zarówno kradzież jak i podszywanie się pod inną osobę czy też firmę jest karane (skoro jeszcze aktywny) Dziwna sprawa.
casavio Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Witam Przymieżam się właśnie do kupna A4 B8 2.0 TDI CR z 2008r. wiem że napęd pompy oleju jest wadliwy jak w 2.0 PD Tylko mam pytanie czy ktoś zna przypadek uszkodzenia tej właśnie pompy w CR ??? Bo wiele tu spekulacji na ten temat, ale żadnych uszkodzeń. Znam trzech właścicieli 2.0 CR 2008r. z przebiegiem od 200tyś do 290 tyś realnych i z napędem pompy nie ma problemów. Pozdrawiam i czekam na odp.
FUTURUM Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) W Edytowane 7 Lutego 2018 przez FUTURUM
trepek Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Jak w brazylijskiej telenoweli:decayed: Lecę po piwo i popcorn:grin:
Hugo Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam. Ponieważ użytkownik o niku tomek gdynia (wcześniej tomek509174141) umieszcza na forum nieprawdziwe, szkalujące informacje. Wyjaśniam, iż Firma FUTURUM jest legalnie działającą firmą regenerującą pompy oleju 2.0 TDI. Posądzenie mojej firmy o podszywanie się pod działania tomka gdynia jest nieprawdziwe i bezpodstawne. Nr tel. którym wcześniej posługiwał się Tomek (509 174 141) jest własnością firmy FUTURUM. Tomek usiłuje prowadzić działalność konkurencyjną posługując się częściami samochodowymi będącymi własnością mojej firmy. Chcąc się uniezależnić od firmy przywłaszczył 40.000 zł z firmowej kasy oraz laptop, z których to rzeczy do dzisiaj się nie rozliczył. Ponieważ wypowiedzi tomka gdynia na forum ewidentnie godzą w dobre imię mojej firmy oraz zawierają nielegalną reklamę jego działalności Firma FUTURUM podjęła stosowne kroki prawne, zgłaszając sprawę odpowiednim służbą. Korzystając z jego usług, uczestniczycie w nielegalnym procederze. Czekam na komentarz użytkownika tomek gdynia
marewel Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 nr telefonu 509174141 przepisałem na żonę"firmę"-"FUTURUM"(MAM NA TO DOKUMENTY).Założyłem firmę na żonę,która chce teraz wszystko przejąć... Wcześniej pisałeś ze ukradli ci numer
jaguś Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 dzięki tomkowi nie mam już problemów z pompą jestem po wymianie w odpowiednim momencie przebieg oryginalny 172 tys imbus i gniazdo już tak powycierane że jeszcze troszke i miałbym problem więc użytkownicy b8 niech zawczasu sprawdzą stan
riddick74 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 też musze wymienić pompa i imbus?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się