Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak dokładnie coś takiego zamontowałem i końcówki ulter do tego

Zastanawiam sie nad gtb20 :facepalm: Czy przy okazji robienia uszczelki nie załozyć większego turbo :facepalm:

To się nie zastanawiaj tylko zakładaj ;)

Ps Byłem wczoraj u Krzyśka na wymianie pompy, opowiadał mi o Twojej reakcji po przejażdżce :banan: Że Ty tam dojechałeś i nie zawiesiłeś się? Nie wierzę :D

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Zawiesic to sie nie zawiesiłem, ale slalom u krzyska dobry zrobiłem, pare cegieł z drogi wyrwałem :grin: wjechać do garazu też nie było łatwo :decayed: ale jeszcze tam bede, teraz początek marca przegląd, wlecą letnie i mozna jechać na serwis, ten miesiac mam jeszcze niezły sajgon :wink:

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Daj znać jak będziesz tam jechał, niedaleko mam to jak będę miał czas to podjadę obmacać Twoje auto :naughty:

Opublikowano

Nowy nabytek

12814696_939838969419274_807249829777724

Opublikowano

Będzie rezanko :naughty:

Opublikowano

Też myślałem o zegarach w milach, no ale S wygrało, bo ładniejsze podświetlenie :D
W 306-tce miałe mw milach... mina pasażerów bezcenna, kiedy przekraczasz prędkość światła, a na zegarach ledwo 100 :D

Opublikowano (edytowane)

W 306-tce miałe mw milach... mina pasażerów bezcenna, kiedy przekraczasz prędkość światła, a na zegarach ledwo 100 :D

to byłby dobry sposób na moją Żonę, żeby nie męczyła buły że przekraczam :grin:

Edytowane przez radimm
Opublikowano

Spokojnie, tarcze przekładam ze swojego, albo kupie 3 licznik na dawce jeszcze, to sie okaże, tymcvzaem jutro kolejna paczka....

Opublikowano

Też myślałem o zegarach w milach, no ale S wygrało, bo ładniejsze podświetlenie :D

W 306-tce miałe mw milach... mina pasażerów bezcenna, kiedy przekraczasz prędkość światła, a na zegarach ledwo 100 :D

Ja wrzuciłem eSowe budziki w milach :grin:

Opublikowano

Sezon zaczyna sie na dobre a ja jeszcze na zimówkach...

Robił ktoś w tym olkuszu na wymiar jakieś tuleje?

W miedzy czasie licznik na kuracji u Faziego

12496502_948675738535597_600832173025793

Opublikowano

Kowi, te odboje czerwone które jakiś czas temu pokazywałeś są uniwersalne czy pod konkretny zawias? Też chciałbym utwardzić gwint u siebie i nie wiem gdzie i jakich szukać

Opublikowano

Kowi, te odboje czerwone które jakiś czas temu pokazywałeś są uniwersalne czy pod konkretny zawias? Też chciałbym utwardzić gwint u siebie i nie wiem gdzie i jakich szukać

to wałki poliuretanowe, jutro wlecą do auta na tył. Zamówiłem wałki z usługą wiercenia pod wymiar tłoczyska.

Jak juz odgrzebałeś mój wątek to wrzuce aktualke...

Auto jest narazie pomnikiem przed blokiem, nakrętki supersporta po krótkiej zimie tak sie zapiekły z tyłu że musiałem kupić nowe pokrętła(rano montaz)

12967530_964730353596802_936461603604342

Temat naprawy tulei tylnych amorków KW dogadany, 45-50zł/szt tuleja dolna poliuretanowa, kupiłem do nich również fabryczne pokrętła regulacyjne

2016-04-01%2018.09.49_zpsisv1qcs8.jpg

gdyby ktos nie wiedział, przednie nakrętki są takie same jak z tyłu, dla inox jest 52x2

72370_958477044222133_416498608173643823

Póki co mam problem z wodą pod nogami kierowcy, rano będzie akcja uszczelniania otworu pod kompem, a tym czasem prowizorka uszczelniajaca podszybie :grin:

11225339_964799513589886_804453008001654

Tymczasem koza prezentuje sie tak...

1917955_955955261140978_4146026630107291

przód 59cm, tył 65...

W czerwcu będą większe zmiany :hi:

Dodam ciekawostke, przy tym obnizeniu z tyłu siedzi tylko 5mm dystans, jak pójdzie do prawilnej wysokosci to będzie siedział tam dystans 20mm, a wysuniecie koła niewiele sie zmieni.

Opublikowano

Sluchaj popatrz moze wezyk od tylnej wycieraczki pekl i woda sie leje.

Dobrze tez zaslep linke od maski.

Sam walczylem z tym problemem i jak na razie cisza.

Opublikowano

No tak jak pisze wesz82 mógł się rozpiąć wężyk .... albo pod kompem otwór wyczyścić i będzie :good:

Tyle,że przy pierwszym byłoby płynem czuć w aucie ;).

Opublikowano

Pod kompem nie ma zadnego otworu;-)

Kowiemu chodzilo o uszczelnienie obudowy kompa.

Musisz wyjac kompa odkrecic obudowe i dobrze nasmarkac silikonem albo czyms chodz silikonu nie polecaja ja dawalem uszczelniacz dekarski.

Piotrek ale jak wlozysz reke od wew pod wspomniana obudowa kompa ma gabce jest mokro???

Opublikowano (edytowane)

Wiecie co po moim teście lania wody po szybie, woda stoi w tej wnęce od kompa, po deszczu jest mokro, płyn to napewno nie jest. Dzisiaj profilaktycznie temat ogarne. Pod aku w tym czasie jest sucho, nawet nic nie ścieka od wneki kompa, tak wiec jest tam syf i tam coś musi przepuszczać

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Wyciag ta uszczelke wysusz ja i daj na uszczelniacz i bedzie z glowy.Odplywy od razu wywal tj te gumki.

Opublikowano

Sprawa ogarnieta, komp uszczelniony, gwint skręcony, pokrętła do supersporta trzeba było przetoczyć, o 6mm za duza srednica i sprezyna nie siadała


12957693_965326230203881_736600461117457

Opublikowano

kupiłem do nich również fabryczne pokrętła regulacyjne

wiesz gdzie takie dostać do ośki? inox v1

Opublikowano (edytowane)

kupiłem do nich również fabryczne pokrętła regulacyjne

wiesz gdzie takie dostać do ośki? inox v1

http://allegro.pl/show_item.php?item=6058314545

Generalnie to przedstawiciel KW Polska, po zakupie dzwonili by potwierdzić, nie wiem czy cosdostaniesz jeszcze od ręki.

Setup przejsciowy

12968118_965427633527074_235801709814093

9,5cala

Przód ET40+15mm

Tył ET40+20mm

Edytowane przez Kowi87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...