Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak kiedyś pisałeś, do polifta brakuje tylko progów z eski i już robi wow :) ja w końcu dorwałem progi i ustalam już lakiernika :kox:

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dobrze franca siedzi :kox:

Opublikowano

Ten tylny zderzak mnie męczy :decayed: za każdym razem jak patrze no Twoją to mam ochotę też sobie pospadać z dokładką

Setup malinka, co będziesz jeszcze zmieniał, że przejściowy?

Opublikowano

Ten tylny zderzak mnie męczy :decayed: za każdym razem jak patrze no Twoją to mam ochotę też sobie pospadać z dokładką

Setup malinka, co będziesz jeszcze zmieniał, że przejściowy?

Narazie zbieram graty, w czerwcu mam nadzieje że ogarne temat uszczelki również

Opublikowano

Kowi pamietasz moze jek sa mocowane przednie dolne listwy te w blotniku??

Chce wywalic te dolne w dzwiach ale nie wiem czy da rady wywalic te z przodu bez lakierowania.

Opublikowano

Kowi pamietasz moze jek sa mocowane przednie dolne listwy te w blotniku??

Chce wywalic te dolne w dzwiach ale nie wiem czy da rady wywalic te z przodu bez lakierowania.

Są wystajaće bolce, które trzeba obciąć, pod listwami co są na błotnikach są dziury które trzeba zaspawać, musisz lakierowac jak chcesz by to było dobrze zrobione, ale odcinke robisz na środkowej listwie

Kupie tylne mocowania amortyzatorów do quattro

Opublikowano

Jest dylemat bo za element do polowy gostek zawolal 150-200zl za przod pewnie podobnie.

Z tylem chyba nie trzeba nic robic chodzi mi o te koncowki na poczatku blotnika?(

Jakby nie bylo 1,6tys trzeba bedzie z polerka zostawic a ja w sumie mam tylko 1 listwe do wymiany a reszta ok.

Opublikowano

Przód musisz spawać, z tyłu brakuje materiału na 1cm wysokosći, w zasadzie mozna to zaspawać, albo jesli montujesz próg S4 i nie ma zniszczonego tego naroznika to można go załatać plastikiem i odpowiednim klejem, ja tak zrobiłem

Opublikowano

Obudowę ECU jak uszczelniłeś?

Opublikowano

Przód musisz spawać, z tyłu brakuje materiału na 1cm wysokosći, w zasadzie mozna to zaspawać, albo jesli montujesz próg S4 i nie ma zniszczonego tego naroznika to można go załatać plastikiem i odpowiednim klejem, ja tak zrobiłem

Powiem Ci ze chyba zabawa nie warta tej kasy.bynajmniej na czarnym te listwy nie rzucaja sie po oczach.

Nic chyba wymienie ta jedna i bedzie ok.

Thx

Opublikowano

Obudowę ECU jak uszczelniłeś?

masą uszczelniającą po krawedzi otworu na fabryczna uszczelke

Opublikowano

Gut. Nowa uszczelka zwykle załatwia sprawe.

Opublikowano

Piotrek a Ty Pdc dokladales czy juz miales?

Opublikowano

Piotrek a Ty Pdc dokladales czy juz miales?

Miałem, ale co zdjecie zderzaka to zakup nowych czujników, padają jak muchy na dotyk :decayed:

Opublikowano

Orientujesz sie moze jak to dziadostwo podlaczyc?Wiem ze potrzebuje;

Dokladki z czujnikami i wiazka do tego centralka i glosniczek.

I tak mam zdesia do wymiany a jak zmieniac to na lepszy.

Jak objawia sie padniety czujnik???

Opublikowano

Po załaczeniu wstecznego piszczy jakis czas i sie system rozłącza na nic nie reaguje. Nie wiem czy to idzie sprawdzic poza autem, ja kupiełm swego czasu kilka czujników na zapas, wszystkie zostały umalowane pod kolor. A co do załozenia systemu to nie wiem co tam wiecej potrzeba :mellow:

Opublikowano

Thx

Opublikowano

Cztz

Ten tylny zderzak mnie męczy :decayed: za każdym razem jak patrze no Twoją to mam ochotę też sobie pospadać z dokładką

Setup malinka, co będziesz jeszcze zmieniał, że przejściowy?

Narazie zbieram graty, w czerwcu mam nadzieje że ogarne temat uszczelki również
czyżby w końcu air?
Opublikowano

Sprawność czujników idzie bardzo łatwo sprawdzić, ktoś wsiada do autka, wrzuca wsteczny a Ty przykładasz palucha do czujnika każdego po kolei, będzie czuć pyknięcie, jak pyknie to działa, nie to nie, banał :)

Opublikowano

2016-04-14%2018.40.44_zpsnzryxj6x.jpg

dzisiejszy zakup, stan perfekt :)

Sławek, budujemy zawias na poziomie


Wreszcie ogarnałem sie i zoorganizowałem, gwint wyjęty w grudniu na wymiane tulejek doczekał sie nowych poliuretanowych.

Jest to kompletny zestawik pod airlifta, który mam nadzieje wleci do mnie z początkiem czerwca.

13010592_972420906161080_517775823767219

13048148_972420869494417_744869294561286

13002472_972420862827751_226194003448700

A to tuleje dorobione na wymiar dla czornego ryja

13055699_972420859494418_313397115930063

Gdyby ktoś tez miał z tym problem to koszt dorobienia 1szt to jakieś 45-50zł w Olkuszu.


Pierwsze graty zjechały

2016-04-12%2015.42.08_zpstemcqejv.jpg

2016-04-13%2009.34.00_zpsxnpum2mt.jpg

Szukam patentu na umieszczenie manomentrów, z racji że u gwertego zamówiłem VFIZ jest koncepcja na puszczenie sygnału cisnień na zegary poprostu, tylko teraz ktąś mądrzejszy musi mi to przetłumaczyć, w tym systemie jest mozłwosć podłączenia 3 sygnałów dodatkowo, wiec akurat dla 3 manometrów było by, potrzebny jest tylko jakis konwerter... :eusathink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...