OficeR Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Tak jak kiedyś pisałeś, do polifta brakuje tylko progów z eski i już robi wow ja w końcu dorwałem progi i ustalam już lakiernika
karol24 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ten tylny zderzak mnie męczy za każdym razem jak patrze no Twoją to mam ochotę też sobie pospadać z dokładką Setup malinka, co będziesz jeszcze zmieniał, że przejściowy?
Kowi87 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ten tylny zderzak mnie męczy za każdym razem jak patrze no Twoją to mam ochotę też sobie pospadać z dokładką Setup malinka, co będziesz jeszcze zmieniał, że przejściowy? Narazie zbieram graty, w czerwcu mam nadzieje że ogarne temat uszczelki również
wesz82 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Kowi pamietasz moze jek sa mocowane przednie dolne listwy te w blotniku?? Chce wywalic te dolne w dzwiach ale nie wiem czy da rady wywalic te z przodu bez lakierowania.
Kowi87 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Kowi pamietasz moze jek sa mocowane przednie dolne listwy te w blotniku?? Chce wywalic te dolne w dzwiach ale nie wiem czy da rady wywalic te z przodu bez lakierowania. Są wystajaće bolce, które trzeba obciąć, pod listwami co są na błotnikach są dziury które trzeba zaspawać, musisz lakierowac jak chcesz by to było dobrze zrobione, ale odcinke robisz na środkowej listwie Kupie tylne mocowania amortyzatorów do quattro
wesz82 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jest dylemat bo za element do polowy gostek zawolal 150-200zl za przod pewnie podobnie. Z tylem chyba nie trzeba nic robic chodzi mi o te koncowki na poczatku blotnika?( Jakby nie bylo 1,6tys trzeba bedzie z polerka zostawic a ja w sumie mam tylko 1 listwe do wymiany a reszta ok.
Kowi87 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Przód musisz spawać, z tyłu brakuje materiału na 1cm wysokosći, w zasadzie mozna to zaspawać, albo jesli montujesz próg S4 i nie ma zniszczonego tego naroznika to można go załatać plastikiem i odpowiednim klejem, ja tak zrobiłem
wesz82 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Przód musisz spawać, z tyłu brakuje materiału na 1cm wysokosći, w zasadzie mozna to zaspawać, albo jesli montujesz próg S4 i nie ma zniszczonego tego naroznika to można go załatać plastikiem i odpowiednim klejem, ja tak zrobiłemPowiem Ci ze chyba zabawa nie warta tej kasy.bynajmniej na czarnym te listwy nie rzucaja sie po oczach.Nic chyba wymienie ta jedna i bedzie ok. Thx
Kowi87 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Obudowę ECU jak uszczelniłeś? masą uszczelniającą po krawedzi otworu na fabryczna uszczelke
mech15 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Gut. Nowa uszczelka zwykle załatwia sprawe.
wesz82 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Piotrek a Ty Pdc dokladales czy juz miales?
Kowi87 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Piotrek a Ty Pdc dokladales czy juz miales? Miałem, ale co zdjecie zderzaka to zakup nowych czujników, padają jak muchy na dotyk
wesz82 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Orientujesz sie moze jak to dziadostwo podlaczyc?Wiem ze potrzebuje; Dokladki z czujnikami i wiazka do tego centralka i glosniczek. I tak mam zdesia do wymiany a jak zmieniac to na lepszy. Jak objawia sie padniety czujnik???
Kowi87 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Po załaczeniu wstecznego piszczy jakis czas i sie system rozłącza na nic nie reaguje. Nie wiem czy to idzie sprawdzic poza autem, ja kupiełm swego czasu kilka czujników na zapas, wszystkie zostały umalowane pod kolor. A co do załozenia systemu to nie wiem co tam wiecej potrzeba
slavko87 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Cztz Ten tylny zderzak mnie męczy za każdym razem jak patrze no Twoją to mam ochotę też sobie pospadać z dokładką Setup malinka, co będziesz jeszcze zmieniał, że przejściowy? Narazie zbieram graty, w czerwcu mam nadzieje że ogarne temat uszczelki również czyżby w końcu air?
enczu Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Sprawność czujników idzie bardzo łatwo sprawdzić, ktoś wsiada do autka, wrzuca wsteczny a Ty przykładasz palucha do czujnika każdego po kolei, będzie czuć pyknięcie, jak pyknie to działa, nie to nie, banał
Kowi87 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 dzisiejszy zakup, stan perfekt Sławek, budujemy zawias na poziomie Wreszcie ogarnałem sie i zoorganizowałem, gwint wyjęty w grudniu na wymiane tulejek doczekał sie nowych poliuretanowych. Jest to kompletny zestawik pod airlifta, który mam nadzieje wleci do mnie z początkiem czerwca. A to tuleje dorobione na wymiar dla czornego ryja Gdyby ktoś tez miał z tym problem to koszt dorobienia 1szt to jakieś 45-50zł w Olkuszu. Pierwsze graty zjechały Szukam patentu na umieszczenie manomentrów, z racji że u gwertego zamówiłem VFIZ jest koncepcja na puszczenie sygnału cisnień na zegary poprostu, tylko teraz ktąś mądrzejszy musi mi to przetłumaczyć, w tym systemie jest mozłwosć podłączenia 3 sygnałów dodatkowo, wiec akurat dla 3 manometrów było by, potrzebny jest tylko jakis konwerter...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się