wpz Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Czytałem temat o błędach silnika a teraz boję się tankować , może coś takiego poprawi jakość paliwa Smar do silników diesla Kleen-flo 953 1,92L SUPER! (3662437333) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. koszt znikomy,zaszkodzić nie zaszkodzi a może pomóc
stefek Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Panowie mialem i sprzedałem Masz może jeszcze -bo u mnie dokładnie jak u kolegi- tryb awaryjny i teraz nawet nie odpale...;-(((
piotrsob1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 ja p... jakie teorie spiskowe z tym paliwem... Przemek , czyżby była jakaś wadliwa seria tych pomp? bo jeżeli nie, to tylko jakość paliwa może być przyczyną ich niszczenia. Pomijam oczywiście egzemlarze , które przelatały w autach kilka setek tysięcy kilosów i padły ze względu na wielkość resursu Nie zapominaj o tym że ta pompa i wtryskiwacze są smarowane wyłącznie paliwem, a precyzja ich wykonania jest dużo większa niż aparatury wtryskowej starych np. AFN-ów A jeżeli chodzi o producentów paliw w Polsce, to oprócz dwóch oficjalnych, jak byś dobrze poszukał to znajdziesz przynajmniej ze stu nieoficjalnych w paliwowym podziemiu, trzepiących kasę na komponowaniu czegoś , co tylko z nazwy jest ON-em Zaręczam Ci że pomysłów na kompozycję tego badziewia jest kilka, ważne żeby na litrze zostawała do podziału conajmniej złówka, a chętni do sprzedawania tego specyfiku się znajdą I to na stacjach z ładnymi banerami, bo na tych "no name" nikt rozsądny nie tankuje Żeby nie przedłużać, polegając na swojej wiedzy i praktyce nie zalecam tankowania na wszelkich stacjach franczyzowych
Hubert30 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 jakby co to mam jeszcze pompę zdemontowaną z silnika o przebiegu 3tys km
lukas309 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 paliwo paliwem a wymiana chociazby filtra paliwa ktora przy tych pompach ma ogromny wplyw na ich zywotnosc jest inna sprawa i zalezy tutaj tylko od wlasciciela auta czy to robi a znam ludzi co o tym zapominaja i warsztaty ktore mowia ze wymienily a tego nie zrobliy wiec radze zadbac samemu o te rzeczy ktore moga zawazyc na zyciu owej pompy i naszej kieszeni ostatnio wymienialem filtr paliwa w SEACIE jest tam wklad papierowy wygladal jak filtr oleju a dlaczego bo jak sie to robi co 2 - 3 lata to efekt jest jeden
PILOT_24 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Kolego PILOT_24 wracając do opiłków przy czujniku ciśnienia czy są one dobrze widoczne czy są to drobinki które ciężko zauważyć?Przeglądałem siateczkę na czujniku i nawet pobrałem do strzykawki ropę z dna wgłębienia na czujnik, no i nic się nie dopatrzyłem. Jeżeli nie widać nic gołym okiem (coś przypominającego brokat) to tylko się cieszyć. Przedstawię zestawienie naprawy mojego CAGA. 1) Cztery wtryski używane ok. 1 tyś 2) Pompa wysokiego ciśnienia (wtryskowa) nowa ok 1000zł 3) Pompa średniego ciśnienia nowa ok 600zł 4) Pompa podająca wraz z pływakiem używana ok 300 zł 5) Robocizna z nowym filtrem ok. 1000 zł 6) Utrata całego zbiornika paliwa ok. 350 zł Całkowita suma blisko 5000 zł Ad1) Cztery wtryski z przebiegiem od kolegi Hubert30 z deklarowanym ok. 3 tys/km przebiegiem, a dodatkowo sprawdzony stan na maszynie BOSCH co się potwierdziło. (Wielkie Dzięki Hubert30) Koszt ok. 1 tyś. 0445116029 - nowy numer BOSCH 0445116005 - stary numer BOSCH 03L130277 - oryginalny numer AUDI Ad2) Pompa wysokiego ciśnienia (wtryskowa): montowana do 2009-2010 0445010546 - nowy numer BOSCH 0445010507 - stary numer BOSCH 03L130755 - oryginalny numer AUDI CP4 Bosch CR/CP4S1/R35/20 Zastąpiłem inną: Całkowicie Nową montowaną aktualnie 03L130755AC / 0445010529 / CP4 Bosch CR/CP4S1/R40/20-S za 1000zł Dlaczego nie 03L130755(0445010507/0445010546)??? Przypuszczenia poprawiono jakość / błędy konstrukcyjny. Zwiększono średnicę tłoka z 35mm na 40mm Cena nowej 4x niższa [email protected] Zapewnienie sprzedającego o możliwość zwrotu po montażu wrazi nie kompatybilności. Na szczęście nie było jakichkolwiek problemów. Auto testowałem przez 5 tyś/km i jest tak jak przed awarią, a może delikatnie mniej pali 0,2-0,5l na 100km. Na Niemieckich autostradach jechał przez dłuższy czas 235km/h (odczyt na Auto mapa 220km/h) 1300 km w 10h z przystankami, średnia na komputerze 140 km/h, a spalanie przy tym 6,5 l/100km Prawdopodobnie podejdzie poniższa pompa (sprzedawcy też zapewniają możliwość zwrotu po montażu wrazi nie kompatybilności). 03L130755F / 0445010523 / / CP4 Bosch CR/CP4S1/R40/20 Ad3) Pompa średniego ciśnienia nowa za 600zł 8K0906089A PIERBURG:7.50103.50.0 Ad4) Pompa podająca wraz z pływakiem za 300 zł 8K0919050F lub ewentualnie 8K0919050L
rosomakx4 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Auto 2011 r 44 tyś przebiegu, i zgasło przy 220 km/h, zaświaciła sie sprężynka świec i koniec a w kompie błędów brak, nie wyświetla się nawet błąd jak odłączysz wtrysk, coś mi tu nie pasuje z tą diagnozą Auto daje się odpalić na 3 gary, wyglądało to że padł wtrysk, po podmianie wtrysków miejscami problem z niepalącym garem poszedł za zmienianym wtryskiem, kupiony nowy wtrysk, i problem ten sam Auto pali ale kopci na biało jak silnik jest zimny, ma dziwny klang i trzęsie Pompa w baku chodzi, rozrząd raczej nie przeskoczył chociaż żeby to sprawdzić dokładnie trzeba rozebrać przód Sprawdzone tylko na zegarze napięcia, jest tak jak być powinna chodzi mi po głowie jeszcze uszkodzony wałek, sprężyny na zaworach czy ogólnie coś przy zaworach, ewentualnie pompa CR Komuś auto się zapowietrzyło i umarło Jak czytam to forum to wychodzi mi że to może być pompa wysokiego ciśnienia? po 44 tyś przelotu?
s4v4g3 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam, czytam wszystkie posty i przeraża mnie zakup A4 Szukam autka z 2011 - 2012 r. ale im więcej czytam tym bardziej odechciewa mi się Obecnie mam Mazdę 6 - tu zero problemów. Leję paliwo z prawie każdej stacji... Czy w A4 od 2012r. poprawione są usterki typu - pompa (chyba jednak wadliwa) itp. ? Pozdr Przemek
przemek4net Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam,czytam wszystkie posty i przeraża mnie zakup A4 Szukam autka z 2011 - 2012 r. ale im więcej czytam tym bardziej odechciewa mi się Obecnie mam Mazdę 6 - tu zero problemów. Leję paliwo z prawie każdej stacji... Czy w A4 od 2012r. poprawione są usterki typu - pompa (chyba jednak wadliwa) itp. ? Pozdr Przemek A w mazdach to juz sie nie zacieraja silniki poprzez zawalony smok oleju na skutek nieszczelnosciach przy wtryskach?wyobraz sobie ze mazde diesla zlalem kiedys wlasnie za taka przypadlosc (czytalem na forach:) l....sa tacy co leja paliwo z byle jakiej stacji jezdza juz grubo ponad 100 tys i nic nie grzebia w 2.0tdi cr
simon__75 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam,czytam wszystkie posty i przeraża mnie zakup A4 Szukam autka z 2011 - 2012 r. ale im więcej czytam tym bardziej odechciewa mi się Obecnie mam Mazdę 6 - tu zero problemów. Leję paliwo z prawie każdej stacji... Czy w A4 od 2012r. poprawione są usterki typu - pompa (chyba jednak wadliwa) itp. ? Pozdr Przemek A w mazdach to juz sie nie zacieraja silniki poprzez zawalony smok oleju na skutek nieszczelnosciach przy wtryskach?wyobraz sobie ze mazde diesla zlalem kiedys wlasnie za taka przypadlosc (czytalem na forach:) l....sa tacy co leja paliwo z byle jakiej stacji jezdza juz grubo ponad 100 tys i nic nie grzebia w 2.0tdi cr Jestem właśnie na etapie sprzedazy mojej B6stki....chcialem przeskoczyc na B8....ale czytając to włosy mi się jeżą :/ :/
s4v4g3 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 A w mazdach to juz sie nie zacieraja silniki poprzez zawalony smok oleju na skutek nieszczelnosciach przy wtryskach?wyobraz sobie ze mazde diesla zlalem kiedys wlasnie za taka przypadlosc (czytalem na forach:) l....sa tacy co leja paliwo z byle jakiej stacji jezdza juz grubo ponad 100 tys i nic nie grzebia w 2.0tdi cr Mam M6 - 230k na liczniku... smok sprawdzałem tylko raz - jakieś 80k temu Filtr (sitko) w baku również wyciągałem... czyste. Wymiana oleju i filtrów co 15k km. Kalibracja wtrysków i regulacja zaworów co 40-50k km. Kto dba o swoje auta ten jeździ długo i bez problemów.... i jeszcze jedno - nieszczelność wtrysków - no cóż, kto nie czyta o swoim aucie ten nie wie, że wystarczy wymienić wadliwe uszczelki pod wtryskami (kosz 100zł) i po problemie... Ale jak czytam, że w audi padają pompy od... no właśnie od czego? Od złego paliwa? To jakaś paranoja....
wojcian Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ale nie ma co demonizowac, że b8 takie kiepskie. Ja przejechałem 180tys i była robiona dwumasa i sprzegło,i jestem mego zadowolony, czekam na b9 i napewno kupie. A kolegom którzy wyraają swoje opinie na temat auta,w oparciu o forum współczuje takiego myslenia.Nie od dziśiaj wiadomo ze na forum jak ktos sie pojawi to przewaznie dla tego za ma jakiś problem z autem, idąc tym tropem i zaglądając na fora innych marek, można było by stwierdzić że nie ma co kupić ,a to jest błędne myślenie.
s4v4g3 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 A kolegom którzy wyraają swoje opinie na temat auta,w oparciu o forum współczuje takiego myslenia.Nie od dziśiaj wiadomo ze na forum jak ktos sie pojawi to przewaznie dla tego za ma jakiś problem z autem, idąc tym tropem i zaglądając na fora innych marek, można było by stwierdzić że nie ma co kupić ,a to jest błędne myślenie. Masz rację, ale sam widzisz, że koledzy mówią jasno - złe paliwo = problemy, które doprowadzają nawet do zatarcia silnika. Jak ktoś, kto szuka opinii o aucie zignoruje takie informacje ? Oczywistą sprawą jest fakt, że nie każdy ma takie problemy, sam motr 2.0 TDI CR uważa się, za dobry, mało awaryjny. Ja póki co mam 2 auta na oku - A4B8 albo Mazdę 6 z 2012r. (obecnie M6 2004r).
blaugranka Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam forumowiczów, posiadam Audi A4 B8, rocznik 2008, silnik 2.0 TDI 143KM od jakiegoś czasu zaczęła świecić kontrolka silniczla, później dodatkowo zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych. Nie było żadnych objawów podczas jazdy, podjechałem na komputer, mechanik zdiagnozował uszkodzoną przepustnice, skasował błędy i kazał jeździć dalej. Po przejechaniu kilku km choinka znów zaświeciła oprócz kontrolki silnika i świec żarowych pokazał sie symbol podpisany 'particulare filter' po dwóch dniach samochód bardzo osłabł. Rozmawiałem z innym mechanikiem, powiedział ze usunięcie filtra cząstek stałych pomoże, krzyknął za taką usługę 1300zł. Czy rzeczywiście problem leży w przepustnicy? czy tylko w filtrze DPF? a może pokazały mi się dwie usterki naraz? Ktoś z Was miał podobny przypadek? czytałem o wypalaniu filtra, ale podobno silnik bardzo dostaje po d*pie. Pomocy!
przemek4net Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Filtry mozna tez czyscic... Auto nie bedzie wypalalo filtra jak jest popsute... Moze z jaliegos powodu wypalanie nie dziala .... Jedz do diagnosty cobsprawdzi silnik a pozniej mysl czy czyscic czy wycinac...po tej operacji nigdy uczciwie przegladu nie dostaniessz!
blaugranka Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 czyli wypalanie powinno zadziałać automatycznie? z tego co pisali inni robi się to za pomocą testera. Oczywiście wycięcie to dla mnie ostateczność.
wrclaguna Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Trzeba sprawdzic w jakim stopiu DPF jest zapchany . Co do EGR to pasuje go wyczysić a jak nie to wymiana .
Kaiserman Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 WITAM Ja miałem to samo, konieczna wymiana przepustnicy natychmiast!!!! Bo masz tam błąd i przez to Ci się automatycznie nie wypala i zapycha filtr - przez błąd przepustnicy nie wypala Ci filtra. Ty jeździsz i go zapychasz ja musiałem obwodnica Trójmiasta 2 godziny jeździć po wymianie przepustnicy, aby mi znikła kontrolka PDF 'particulare filter'!!!!! bo cały czas sie zapychała i mam w postach, jaką przepustnice kupić. Ja kupiłem używkę za 250zł nowszy model juz bez cieknącego mechanizmu w środku. Do środka dostaje sie nagar i olej i rozpuszcza zębatki!!! I przez to ci się nie wypała filtr!!! miałem to samo!!! 'particulare filter' Powiem Ci zmień przepustnice od razu i mechanika serio
piterryc Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Witam mam problem odnośnie mojej Audi A4. 2.0 TDI 120 PS. Zauważyłem ze na odpalonym silniku jesli kilka razy wcisne pedał hamulca miga mi kontrolka świec żarowych... nie wiem dlaczego. i odgłos hamusca słychać jakbym przyciskał gąbke pełną wody ; p i tak było przez godzine jazdy i później zaświeciła się kontrolka check engine i nie gaśnie do teraz... i żeby było śmieszniej zauważyłem pogryzioną osłone z gąbki obok silnika i znalazłem kość wielkości pięści pod maską... chyba mam lokatora ; p jeśli ktoś mógłby mi coś poradzić bo jestem za granicą i nie wiem czy moge przy tych objawach podjechać do jakiegoś serwisu dziękuje za odpowiedzi
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Pasuje podpiac auto pod kompa i sprawdzic błedy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się