Langista Opublikowano 20 Lipca 2023 Opublikowano 20 Lipca 2023 Trzeba poobserwować pracę czujnika. Może być kilka powodów: 1. Źle nabita klimatyzacja (wbite więcej czynnika niż zalecane, przez co ciśnienie cały czas będzie zbyt wysokie) 2. Źle działający czujnik, widzi za duże ciśnienie przez co kompresor niepotrzebnie obniża swoją sprawność i zaczyna lecieć ciepłe powietrze. 3. Zapchana dysza rozprężna opiłkami ze źle wyczyszczonego układu 4. Zapchany osuszacz.
przem8 Opublikowano 20 Lipca 2023 Opublikowano 20 Lipca 2023 Godzinę temu, Langista napisał(a): Źle nabita klimatyzacja (wbite więcej czynnika niż zalecane, przez co ciśnienie cały czas będzie zbyt wysokie) To akurat łatwo sprawdzić. Wystarczy odczytać wartość ciśnienia na "wyłączonej" sprężarce.
Dzienciol89 Opublikowano 20 Lipca 2023 Opublikowano 20 Lipca 2023 52 minuty temu, przem8 napisał(a): To akurat łatwo sprawdzić. Wystarczy odczytać wartość ciśnienia na "wyłączonej" sprężarce. U mnie na wyłączonej ciśnienie pokazuje 3-4bary.
MaTeo85 Opublikowano 20 Lipca 2023 Opublikowano 20 Lipca 2023 zobacz co się dzieje w grupach 002 i chyba 011 (temperatura parownika). podczas pracy i jak ewidentnie przestaje lecieć zimne powietrze.
Langista Opublikowano 20 Lipca 2023 Opublikowano 20 Lipca 2023 1 godzinę temu, przem8 napisał(a): To akurat łatwo sprawdzić. Wystarczy odczytać wartość ciśnienia na "wyłączonej" sprężarce. O ile czujnik prawidłowo wskazuje oczywiście.
Dzienciol89 Opublikowano 20 Lipca 2023 Opublikowano 20 Lipca 2023 Zaobserwowałem ze jak już się wyłącza sprężarka to na postoju. Podczas jazdy wszystko ok. Stanę w korku albo na światłach i czuć ze inne powietrze ciepłe zaczyna wiać.
newman1 Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia Witam, może ktoś pomoże. Klima niby działa, nie ma błędów ale nie chłodzi. Ciśnienie nie rośnie. Temp g263 wysoka. Od czego zacząć sprawdzanie zanim pojadę sprawdzić lub nabić czynnik?
newman1 Opublikowano 15 Kwietnia Opublikowano 15 Kwietnia 14 godzin temu, Dev napisał(a): urwane sprzęgło koła kompresora Sprawne, sprawdziłem.
newman1 Opublikowano 15 Kwietnia Opublikowano 15 Kwietnia 22 minuty temu, Dev napisał(a): Jak sprawdziłeś? Ściągałem pasek, sprzęgiełko kręci się razem z kompresorem. W wyższych temperaturach na zewnątrz pow 20 C, słychać dodatkowo świst w aucie, gdzieś z prawej strony. Może być po prostu mało czynnika albo zanieczyszczona dysza rozprężna?
Lukasz_mk2 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Panowie chciałbym uzyskać potwierdzenie moich przypuszczeń. Dziś wydarzyła mi się taka sytuacja - jechałem autem jak zwykle, klima chłodziła bez problemów, podjechałem pod sklep, zgasiłem auto, a jak wróciłem za 5 min i je ponownie zapaliłem klima przestała działać (econ zapalił się zaraz po odpaleniu auta). Po podłączeniu vcds wyszły takie cyrki:
Langista Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Na to wychodzi, sprawdź czy coś nie pogryzło wiązki.
Lukasz_mk2 Opublikowano 21 Lipca Opublikowano 21 Lipca Panowie prawdopodobnie we wtorek będę miał używany czujnik do sprawdzenia, tylko się zastanawiam czy wystarczy osadzić to na"zwykłym" oringu czy musi to być jakiś specjalny?
Langista Opublikowano 23 Lipca Opublikowano 23 Lipca (edytowane) Używane czujniki to loteria ale jak chcesz. Trzeba nowy oring mieć, zazwyczaj z nowym czujnikiem dają w komplecie. Edytowane 23 Lipca przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się