Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok aku i ładowanie zobacze w sobote bo jutro mam cały dzień zajęty. Ten DV to raczej nowy niż używkę? Jakieś delikatne naprowadzenie gdzie to jest i jak się do niego dostać ? Grześ rzuć PW gdzie bym musiał do Ciebie dojechać?

---------- Post dopisany 10-05-2014 at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 22:37 ----------

zarzuci ktoś schemacikiem gdzie tego szukać?

Opublikowano

Ładowanie zmierzone, na zgaszonym jest 12,3 V a na zapalonym równe 14 V, nadal nie mogę znaleźć tego cholernego DV, szukałem po necie jakichś zdjęć ale są tylko z innymi kodami silników

Opublikowano

Nie wiem jak w avj u mnie w bfb zdejmujesz oslone silnika przednia. I masz taka rure wzdluz zderzaka metalowa na sztywno siedzaca. DV siedzi w przewodzie dochodzacym od tej rury. Nie da sie go nie zobaczyc taki grzybek.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ok to już wiem mniej wiecej, widze że dostęp tylko od dołu więc to trochę potrwa zanim go wymienie, po wymiance które logi zrobić?

Opublikowano

po wymianie logi 033, 002, 004

Opublikowano

Kolejne spostrzeżenia. Klika razy zatankowałem 98 (Verva + Ulimate). Wg mnie na 98 silnik znacznie lepiej pracuje. Ale żeby to potwierdzić wlałem 95 i zacząłem jeździć. I jak dla mnie po kilkudziesięciu km to na 95 jest tragedia. W kabinie moje odczucia są takie jakbym miał diesla pod maską. Wibracje znacznie bardziej odczuwalne na kierownicy, pedałach, fotelu. Znowu zalałem 98, kilkadziesiąt km i praca silnika zupełnie inna. Wibracje mniejsze, silnika prawie nie słychać w kabinie. I tak się zastanawiam z czego to wynika. Czy w Polsce 95 jest tak kiepskie, czy może wpływ ma 98 i przez to mniejsza podatność na spalanie stukowe, a może 98 ma faktycznie 95 oktanów. Nie wiem, w każdym razie jest lepiej.

Opublikowano

Michał zawsze wiecej oktanów wpływa na prace silnika ale sęk w tym że silnik jest przystosowany do 95 i to na nim powinien dobrze pracować.jak pisałem wcześniej sprawdzałem zagraniczne paliwa i tez drzy..a poza tym jak napisałeś na 98 chodzi lepiej ale nie idealnie i tu jest kłopot.bo żeby lepsze paliwo rozwiązywało problem to lejemy 98 i gitara.a patrząc na to że na 95 drzy,na 98 chodzi duzo lepiej to jakby wlac paliwo rakietowe to chodziłby jak zegarek:decayed::wink:

Opublikowano
Michał zawsze wiecej oktanów wpływa na prace silnika ale sęk w tym że silnik jest przystosowany do 95 i to na nim powinien dobrze pracować.jak pisałem wcześniej sprawdzałem zagraniczne paliwa i tez drzy..a poza tym jak napisałeś na 98 chodzi lepiej ale nie idealnie i tu jest kłopot.bo żeby lepsze paliwo rozwiązywało problem to lejemy 98 i gitara.a patrząc na to że na 95 drzy,na 98 chodzi duzo lepiej to jakby wlac paliwo rakietowe to chodziłby jak zegarek:decayed::wink:

Zgadzam się z Tobą. Ale dlaczego jest lepiej to tego bym się chciał dowiedzieć. Skoro na 98 jest lepiej tzn że może wtryski już nie są takie jak trzeba, a może czujnik spalania stukowego siada.

Opublikowano
Michał zawsze wiecej oktanów wpływa na prace silnika ale sęk w tym że silnik jest przystosowany do 95 i to na nim powinien dobrze pracować.jak pisałem wcześniej sprawdzałem zagraniczne paliwa i tez drzy..a poza tym jak napisałeś na 98 chodzi lepiej ale nie idealnie i tu jest kłopot.bo żeby lepsze paliwo rozwiązywało problem to lejemy 98 i gitara.a patrząc na to że na 95 drzy,na 98 chodzi duzo lepiej to jakby wlac paliwo rakietowe to chodziłby jak zegarek:decayed::wink:

Zgadzam się z Tobą. Ale dlaczego jest lepiej to tego bym się chciał dowiedzieć. Skoro na 98 jest lepiej tzn że może wtryski już nie są takie jak trzeba, a może czujnik spalania stukowego siada.

no własnie..wiec tak jak mówiłem wczesniej ..trzeba chyba poczekać az cos sie zdupi na amen i wtedy bedzie wiadomo.kurde jak ja nie lubie takich sytuacji że cos jest nie tak i potem szukaj igły w stogu siana bo na vagu błedów nie ma.a tak jakby cos konkretnego padło to czy zapłacić 100zł,500 czy 2000zł bez róznicy.grunt że wykładasz kase i działa

Opublikowano

Witam.

Panowie borykam sie z tym samym problemem. Przeczytałem cały temat i nic nie pomogło a mianowicie.

1.8T 195kkm przebiegu założyłem instalacje gazowa i po przejechaniu 400km na gazie zaczeło sie. silnik zaczał drgac i objawy wskazywały na cewki. u mnie sytuacja wyglada tak ze na PB dużo bardziej szarpie niz na gazie. na gazie co jakis czas słychac tylko stuk jak by wypadający zapłon.

Oddałem je do mechanika stwierdził ze jak 1.8t przy około 200kk przebiegu i do tego ze świezym gazem to na pewno cewki. Odczyt z vga wypadający zapło na pierwszym i drugim cilindrze. zakupił 2 cewki zmienił sytuajca sie nie poprawiła tyle ze komunikat zniknał. założył wszystkie cewki nowe (NGK) na chwile ustało po chwili wrociło z błędem czujnika połozenia wału kupił oryginał załozył chodziło przez chwile zaraz to samo wróciło z błędem położenia wałka rozrządu który tez zmienił. samochód zaczał chodzic normalnie a po chwili wszystkie objawy wróciły dodam ze świece założyłem nowe. nie mam juz pojęcia co moge zrobic samochód kupiłem 3 tygodnie temu i nawet nie zrobiłęm nim 1000km :(

wszystkie węze sa całe silnik jest suchy odma w całości poduszki pod silnikiem w porzadku . na chwile obecna pokazuje błąd 11705 nieszczelnosci aczkolwiek takiej nigdzie nie ma . prosze o pomoc.

Opublikowano

Nie przyszło Ci do głowy że to może wina instalacji lpg.

Może jest źle wystrojona, rozjeżdża mapę pb, dodatkowo może być nieszczelność na wkrętkach lub przewodach podciśnienia

na chwile obecna pokazuje błąd 11705

Dobrze wpisałeś nr błędu?

Opublikowano
Witam.

Panowie borykam sie z tym samym problemem. Przeczytałem cały temat i nic nie pomogło a mianowicie.

1.8T 195kkm przebiegu założyłem instalacje gazowa i po przejechaniu 400km na gazie zaczeło sie. silnik zaczał drgac i objawy wskazywały na cewki. u mnie sytuacja wyglada tak ze na PB dużo bardziej szarpie niz na gazie. na gazie co jakis czas słychac tylko stuk jak by wypadający zapłon.

Oddałem je do mechanika stwierdził ze jak 1.8t przy około 200kk przebiegu i do tego ze świezym gazem to na pewno cewki. Odczyt z vga wypadający zapło na pierwszym i drugim cilindrze. zakupił 2 cewki zmienił sytuajca sie nie poprawiła tyle ze komunikat zniknał. założył wszystkie cewki nowe (NGK) na chwile ustało po chwili wrociło z błędem czujnika połozenia wału kupił oryginał załozył chodziło przez chwile zaraz to samo wróciło z błędem położenia wałka rozrządu który tez zmienił. samochód zaczał chodzic normalnie a po chwili wszystkie objawy wróciły dodam ze świece założyłem nowe. nie mam juz pojęcia co moge zrobic samochód kupiłem 3 tygodnie temu i nawet nie zrobiłęm nim 1000km :(

wszystkie węze sa całe silnik jest suchy odma w całości poduszki pod silnikiem w porzadku . na chwile obecna pokazuje błąd 11705 nieszczelnosci aczkolwiek takiej nigdzie nie ma . prosze o pomoc.

Najpierw trzeba sprawdzić szczelnosc dolotu wraz z diagnostyką.

Opublikowano

Niech mechanik sprawdzi zaworek zwany sruba odpowietrzajca w trojniku odmy pod kolektorem.

Opublikowano

Koledzy pytanko mam, po zapaleniu furki po nocy skaczą obroty jak widać na filmiku, mały skok w obrębie jednej kreski ale drażni mnie to, jak zapale dodatkowo światła to jak są wyżej obroty to świecą mocniej a jak niżej to słabiej.

Macie jakieś pomysły?

Witam podłącze się do twojej prośby. Od paru dni mam tak samo. Odpalę rano i kilka, klikadziesiąt sekund jak u ciebie obroty powyżej 1200 po czym spadają i już są ok do końca jazdy. Jakbyś coś dowiedział się to proszę o wiadomość. Ja w środę jadę na kompa i zobaczę co i jak ( mam nadzieje). Odma była wymieniona ale dwumasy i świec nie ruszałem jeszcze.

Opublikowano

u mnie przez chwile po odpaleniu obroty są na poziomie 1200 i wydaje mi się że to normalne. Działa ssanie po prostu i tyle

Opublikowano

u mnie przez chwile po odpaleniu obroty są na poziomie 1200 i wydaje mi się że to normalne. Działa ssanie po prostu i tyle

Właśnie nie wiedziałem czy w Audi jest ssanie. U mnie też to trwa kilka sekund i zaraz jest ok. Zawsze miałem stare graty typu golf 2 , rover 214 i tam nie przejmowałem się co i jak dpóki jechał samochód. A tu cżłowiek zwraca uwagę na wszytsko:) Jak to ssanie to to będe spał spokojniej, dzięki

Opublikowano

witam,
koledzy mam identyczne problemy z moim audi i dokładnie tak jak wyżej mechanicy wymienili cewki, czujnik położenia wału, wyczyscili przepustnice, oraz przepływomierz i dalej to samo, wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze, mają jeszcze sprawdzić odpowietrzenie wału korbowego. macie jeszcze jakieś sugestie?

Opublikowano

eszcze sprawdzić odpowietrzenie wału korbowego
to podstawa przy falowaniu itd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...