Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 A jak chcesz tam sprawdzic luz, co ? Fabryka ma swoje sposoby, ja tez sie nad tym zastanawialem ale w koncu poskladalem tak jak bylo, na tych samych podkladkach. Robota jest prosta, nie ma zadnych niespodzianek. Jedyna trudnoscia jest wybicie bieżni z obudowy i ściągnięcie łożysk z mechanizmu róznicowego. No chyba ze zostawiasz stare. Musisz wymienic dwie podkladki, te na walach kolnierzowych, z jednej strony dać grubsza a z drugiej strony cienszą aby zmniejszyc luz. Warto tez dac nowe uszczelki
Buba Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Nie wiem jeszcze. Na razie kombinuję czy w ogóle to ma sens
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Zawsze ma. ---------- Post dopisany at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ---------- Mam juz filmik ze startu Coś tam widać....
kkrawat Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 No to dawaj - wszyscy czekamy na movie
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Będę w domu to wrzuce na YT-be. Rwie grunt równo :kox: ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- no i proszzzzzzzz...... Torsen w tylnym dyfrze audi A4 Quattro - YouTube Tomek, dzieki
Tom A4 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Prosze Pany na żywca efekt jest 10000000000 razy lepszy
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 załamałem się .... :facepalm::facepalm::facepalm:
Tobike Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Macie może ujęcie z boku, jak koła pracują? Swypnięte z S2 przez TapaTalk4
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 nie, nie mamy, ale czułem po tłuczacych sie kamieniach po nadkolach że z przodu tylko lewe koło zerwalo przyczepnosc mozemy zrobic jeszcze parę filmików jak trzeba
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 to kolejny PLUS tego moda , o to chodziło
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Ty szukaj, ale od V8-ki do Twojego znajdzie sie bez problemu, albo wrzuci sie w ten który masz w aucie
Arturoo Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Leci jak po sznurku Nioo .......fajnie na luźnym podłożu sie odpycha.....graty raz jeszcze.......
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 czeba teraz wrzucic filmik na zwykłym mechanizmie dla porównania
Arturoo Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Dokładnie....szukaj ochotnika w okolicy ,który będzie gotów poświęcić trochę czasu
Dev Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 zawsze znajdzie sie jakas parówa, nawet jedną mam juz na oku .... :grin::grin:
Tobike Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Ten S4 wymiata na śliskim ale tak się zastanawiam gdzie wszedł ten trzeci torsen?, wiadomo jeden w skrzynie a drugi w dyfer w moście. Swypnięte z S2 przez TapaTalk4
Kowi87 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Dev nagraj jeszcze ujęcie boczne całego auta jak startuje:naughty: noi czekamy na porównanie z serią ten dyfer to wyciagnałeś z V8 w krakowie? jeden V8 z ogłoszeń juz sie zezłomował bo nikt nie dzwonił u siebie znalazłem na miejscu takiego cymbała:facepalm:
Dev Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Ja kupiłem w Poznaniu, dowiedz sie gdzie pojechał, może uda sie go jeszcze wydobyć. ---------- Post dopisany at 11:08 ---------- Poprzedni post napisany at 11:06 ---------- Ten S4 wymiata na śliskim ale tak się zastanawiam gdzie wszedł ten trzeci torsen?, wiadomo jeden w skrzynie a drugi w dyfer w moście.Swypnięte z S2 przez TapaTalk4 A niby gdzie ma być ? Na przodzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się