Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja w sobote mam mieć zdjecia:wink:

Jeśli auto miało przełozony dyfer na ten z blokadą, to teraz pytanie jak tą blokade sie włączało? Pytam bo chce wiedzieć o czym mówie, zeby koleś mi nie wcisnał tego z S4... jak będe mu mówił na co ma zwrócić uwage:decayed:

napisał mi że dyfer siedzi na bank ori, ale w opisie napisał m.in. blokada dyferencjału:wallbash:

Opublikowano

Tego mechanizmu z mechaniczna blokadą nie przeszczepisz do A4-ki

Opublikowano
Tego mechanizmu z mechaniczna blokadą nie przeszczepisz do A4-ki

Ja wiem

Tylko teraz chce rozwiązać dla mnie zagadke "jeśli ktos przełożył dyfer ze starego S4 do V8 i miał blokade, to jak ją właczał?" Zadam wtedy pytanie gosciowi "czy mógł zablkowac dyfer zza kierownicy", jak powie że miał jakas przekałdnie czy co tam by miało być, to bede wiedział zeby nie brać tego dyfra juz:wink:

Opublikowano

Dyfer z mechaniczna blokadą ma silownik który spina naped. Zobacz sobie w ETCE na przykladzie starej 80-tki a uruchamiany jest pneumatyczne

Opublikowano

pb060203.jpg

Domyślam sie że te mosty w audi 100 jak i V8 z wyglądu są takie same, ten na zdjećiu to most z setki, gdzie jest ten siłownik?

Opublikowano

Siłownika chyba nie ma, ale linka na niego nie wystaje czasem?

Opublikowano
Żeby jeszcze podgrzać ceny to dla zainteresowanych podam że do A6 Quatto AEL pasuje na miejsce cała gruszka z V8 tylko tylny wieszak trzeba przemontować z oryginału, podobnie jest w S6 plus C4 - ten sam dyfer bazowy więc tak samo pasuje na miejsce bez wylewania oliwy i jakiejkolwiek rozbiórki.

yhy:kwasny:

Opublikowano
http://s22.postimg.org/ugnfe301d/pb060203.jpg

Domyślam sie że te mosty w audi 100 jak i V8 z wyglądu są takie same, ten na zdjećiu to most z setki, gdzie jest ten siłownik?

siłownik jest zdjety, na gorze widac cięgno, to nie ten most który szukasz :kwasny:

Opublikowano

to przypadkowe zdjęcie z setki, bo ciezko mi znaleźć fotke mostu z V8:facepalm:

na audiklub.org znalazłem argument że torsen z tyłu nie lubi strzałów ze sprzęgła na suchym:whistling:

20120731204427.jpg

Opublikowano

troche do dziwne, ale skoro tak pisza to na pewno tak jest

Opublikowano

Musi cos być w tym bo 2 użytkowników tak samo rozwlaiło torsena po strzale ze sprzęgła

W moim poprzednim identycznie pękły satelity i wybiły dziurę w obudowie.

U mnie to był strzał ze sprzęgła bez wstępnego wykasowania luzów lekkim zesprzęgleniem.

Następnego dnia zamontowałem serię (leżała w garażu) i od razu poczułem tak wielką różnicę że ponowiłem poszukiwanie torsena.

No ale wróćmy do identyfikacji:grin:

Picture081.jpg

tego cycka wystajaćego po lewej stronie ma nie być tak?

Opublikowano

na zdjeciu masz dyfer z blokadą

Opublikowano

Ten z V8 nie ma tego dzyndzla fizycznie tak?

Opublikowano

Tak , nie ma tam nic.

Opublikowano

o toto:hi:

Opublikowano

Luzy na zębach różnicówki czy torsena można likwidować podkładkami regulacyjnymi dostepnymi w ASO, tak to fabryka wymyśliła. Normalnie potrzeba zaawansowany sprzęt pomiarowy, ale można to zrobić na wyczucie. Mnie się udało i jest mniej więcej ok.

Torsen z tyłu może się rozpaść, bo jeśli tylna oś ma o wiele lepszą przyczepność to centralny torsen da rzeczywiście te 75% momentu na tył. Gdzie przy różnicówce z tyłu raczej rzadko się to zdarza w warunkach drogowych.

Tak wygląda zmęczony torsen który przyjmował 500Nm

http://imageshack.us/a/img440/2071/imag0656d.jpg

http://imageshack.us/a/img820/3340/imag0651a.jpg

http://imageshack.us/a/img267/9638/imag0653z.jpg

Foto by Noorec

Opublikowano

w czym to "chodziło" ??? S4, RS4 ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...