Kowi87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 ja w sobote mam mieć zdjecia:wink: Jeśli auto miało przełozony dyfer na ten z blokadą, to teraz pytanie jak tą blokade sie włączało? Pytam bo chce wiedzieć o czym mówie, zeby koleś mi nie wcisnał tego z S4... jak będe mu mówił na co ma zwrócić uwage:decayed: napisał mi że dyfer siedzi na bank ori, ale w opisie napisał m.in. blokada dyferencjału:wallbash:
Dev Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 Tego mechanizmu z mechaniczna blokadą nie przeszczepisz do A4-ki
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Tego mechanizmu z mechaniczna blokadą nie przeszczepisz do A4-ki Ja wiem Tylko teraz chce rozwiązać dla mnie zagadke "jeśli ktos przełożył dyfer ze starego S4 do V8 i miał blokade, to jak ją właczał?" Zadam wtedy pytanie gosciowi "czy mógł zablkowac dyfer zza kierownicy", jak powie że miał jakas przekałdnie czy co tam by miało być, to bede wiedział zeby nie brać tego dyfra juz:wink:
Dev Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 Dyfer z mechaniczna blokadą ma silownik który spina naped. Zobacz sobie w ETCE na przykladzie starej 80-tki a uruchamiany jest pneumatyczne
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Domyślam sie że te mosty w audi 100 jak i V8 z wyglądu są takie same, ten na zdjećiu to most z setki, gdzie jest ten siłownik?
MaxsteRR Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Siłownika chyba nie ma, ale linka na niego nie wystaje czasem?
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Żeby jeszcze podgrzać ceny to dla zainteresowanych podam że do A6 Quatto AEL pasuje na miejsce cała gruszka z V8 tylko tylny wieszak trzeba przemontować z oryginału, podobnie jest w S6 plus C4 - ten sam dyfer bazowy więc tak samo pasuje na miejsce bez wylewania oliwy i jakiejkolwiek rozbiórki. yhy:kwasny:
Dev Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 http://s22.postimg.org/ugnfe301d/pb060203.jpgDomyślam sie że te mosty w audi 100 jak i V8 z wyglądu są takie same, ten na zdjećiu to most z setki, gdzie jest ten siłownik? siłownik jest zdjety, na gorze widac cięgno, to nie ten most który szukasz
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 to przypadkowe zdjęcie z setki, bo ciezko mi znaleźć fotke mostu z V8:facepalm: na audiklub.org znalazłem argument że torsen z tyłu nie lubi strzałów ze sprzęgła na suchym:whistling:
Dev Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 troche do dziwne, ale skoro tak pisza to na pewno tak jest
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Musi cos być w tym bo 2 użytkowników tak samo rozwlaiło torsena po strzale ze sprzęgła W moim poprzednim identycznie pękły satelity i wybiły dziurę w obudowie.U mnie to był strzał ze sprzęgła bez wstępnego wykasowania luzów lekkim zesprzęgleniem. Następnego dnia zamontowałem serię (leżała w garażu) i od razu poczułem tak wielką różnicę że ponowiłem poszukiwanie torsena. No ale wróćmy do identyfikacji:grin: tego cycka wystajaćego po lewej stronie ma nie być tak?
Dev Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 na zdjeciu masz dyfer z blokadą
Kowi87 Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Ten z V8 nie ma tego dzyndzla fizycznie tak?
Dev Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 mój wyglądał tak: http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/70/59/93/3470599326 http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/34/70/59/93/3470599326_1
gregory Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Luzy na zębach różnicówki czy torsena można likwidować podkładkami regulacyjnymi dostepnymi w ASO, tak to fabryka wymyśliła. Normalnie potrzeba zaawansowany sprzęt pomiarowy, ale można to zrobić na wyczucie. Mnie się udało i jest mniej więcej ok. Torsen z tyłu może się rozpaść, bo jeśli tylna oś ma o wiele lepszą przyczepność to centralny torsen da rzeczywiście te 75% momentu na tył. Gdzie przy różnicówce z tyłu raczej rzadko się to zdarza w warunkach drogowych. Tak wygląda zmęczony torsen który przyjmował 500Nm http://imageshack.us/a/img440/2071/imag0656d.jpg http://imageshack.us/a/img820/3340/imag0651a.jpg http://imageshack.us/a/img267/9638/imag0653z.jpg Foto by Noorec
Dev Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 w czym to "chodziło" ??? S4, RS4 ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się