lutnik Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Panowie korzystając z tematu, przy jakich przebiegach siadały wam napinacze ? U mnie był wymieniany przy 178 to normalny przebieg czy raczej auto dostało po tyłku.
wampir Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Masz skręcony licznik ewentualnie auto było użytkowane w niewłaściwy sposób i/lub na niewłaściwym oleju. Przypadki silników co mają ponad 300kkm i nadal jeżdżą były już wiele razy opisywane. Sam osobiście znam kilka takich.
Emejcz Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Jeszcze jest opcja, że bardzo rzadko wymieniano olej.
morelo Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Witam Panowie podpowie ktoś co tu może być nie tak w 93 te skoki -1, -5, - 2 i tak w koło, dodam że rozrząd był zmieniany z 8 tys temu napinacz i łańcuch nie. LOG-01-090-091-093.csv
przem8 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 W 90 też masz źle, bo powinno oscylować wokół -1,0. Napinacz/łańcuch albo coś z czujnikiem wałka i sprawdź czy nie masz luźnego paska rozrządu.
Busiek100 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 23 minuty temu, przem8 napisał: W 90 też masz źle, bo powinno oscylować wokół -1,0. Napinacz/łańcuch albo coś z czujnikiem wałka i sprawdź czy nie masz luźnego paska rozrządu. Wprawdzie mam 1.8 bez turbo ale też mam skoki na odczycie położenia walka ssącego 1,2..... do - 5 nawet. Morelo u Ciebie też skacze a masz może przy tym tak jakby silnik Ci przerywał bo u mnie właśnie tak się dzieje a wszystko już było sprawdzone i jest ok??? Tak sobie myślę czy ten napinacz może to powodować?!
morelo Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 9 minut temu, Busiek100 napisał: Morelo u Ciebie też skacze a masz może przy tym tak jakby silnik Ci przerywał bo u mnie właśnie tak się dzieje a wszystko już było sprawdzone i jest ok??? Tak sobie myślę czy ten napinacz może to powodować?! nic nie przerywa na 240KM idzie do odcinki bez zająknięcia
Busiek100 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Ok dzięki za info. Bo u mnie właśnie przerywa na jałowym. I mam napinacz teoretycznie do wymiany i tak sobie myślałem czy może to jest przyczyną tego przerywania. Ale chyba widzę że jednak nie. A już nie mam pomysłów na sprawdzenia???
grubcio1980 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Kuwa chyba i u mnie się zaczęło. W 93 sztywne 1 czasami 2,ale w 91 i 91 jak lekko wcisnę to do 20 dochodzi. Na luzie - 1 i jak depnę to podobnie, ale czasami 22 ?
soul87 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Przeciez to normalne, do 20-22 przestawia sie faza gdy fazator zaczyna dzialac w 93 ma byc sztywno
grubcio1980 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Hmm a już się wystraszyłem. To w 93 mam 1 czasami 2. Uff dzięki soul
Busiek100 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Wrzucam prt sc z manuala do silnika 1.8 92KW 125KM. Grupa 25 oraz swojego loga statycznego z tej grupy.Co o tym sądzicie. Napinacz + łańcuch do wymiany???? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
michall51 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 20.01.2020 o 11:21, ares33 napisał: Witam serdecznie Mam pytanie , szykuje się wymiana napinacza i teraz pytanie mechanik polecił mi zestaw SWAGA bo wiadomo że oryginał kosztuje nie mało. Tylko tu w temacie przewinęło, że komuś ten Swag przecieklal więc mam dylemat czy warto SWAGA czy były to pojedyncze przypadki czy może coś innego. Moze ktos jezdzi na Swagu i jest dobrze ? P.S. Mechanik twierdzi że łańcuchy się raczej nie naciągają i można wymienić sam napinacz . Dziękuję Witaj. Mi ori napinacz wytrzymał 256 k ( przebieg prawdziwy, mam oryginalną książkę serwisową, lecz auto za granicą jeździło w trybie long-life, co mogło przyczynić się do szybszego zużycia napinacza) Teraz mam napinacz z wtyczką ze SWAG'A + nowy łańcuch. Póki co zrobiłem na tym zestawie 12k. Przecieków nie zauważyłem ( odpukać ), na zimnym silniku nawet po 5-6 dniach nie odpalania jest maksymalnie 1 sekundowe niezbyt głośne grzechotanie - fabryka dopuszcza bodajże do 3 sekund z tego co pamiętam. Po 1 nocy brak grzechotania. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez michall51
Wylye Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 26.01.2020 o 11:59, lutnik napisał: Panowie korzystając z tematu, przy jakich przebiegach siadały wam napinacze ? U mnie był wymieniany przy 178 to normalny przebieg czy raczej auto dostało po tyłku. I "u mnie" też przy podobnym przebiegu jak wynika z moich notatek był wymieniony prze zemnie. I niczego nie miałem "kręcone" bo znam dokładną historię auta. Edytowane 28 Stycznia 2020 przez Wylye
radi88PL Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 U mnie 346 tyś. i teoretycznie wszystko jest ok, wymieniam z łańcuchem przy okazji robienia rozrządu.
Busiek100 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) Auto b5 1.8 PB+LPG 92kW, rok 1998 (22lata) NALATANE ,, niby''215tys km. Gaz ma 3 lata, rocznie robione około 10tys.km,glownie miasto. Pomiar sprężania na cylindrach: 1-8.5bara 2-8.5bara 3-8.4bara 4-8.4bara Autodata dla tego konkretnego modelu podaje 10.3 bara. Co o tym sądzicie???? Mam do wymiany napinacz i tak se myślę czy to napinacz niedomagający może być przyczyną słabego napełniania cylindrów i przez to słabą kompresję??? A wrzucam jeszcze zdjęcia swiec Edytowane 2 Lutego 2020 przez Busiek100
Wylye Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Stan napinacza nie ma nic wspólnego z osiąganą kompresją. Należało zrobić dwie próby obie z odłączonymi wtryskiwaczami jedna bez oleju druga po wstrzyknięciu do obu cylindrów tej samej precyzyjnie ilości oleju (np po 2 mil.) Wiedziałbyś wówczas czy winne są pierścienie czy głowica. Te świece które zaprezentowałeś - po ponownym montażu działają? Bo "tortura" którą im zastosowałeś zakręcając je w imadle za część ceramiczną - mogła je zabić... Ceramika jest krucha jak szkło, nawet małe naprężenie statyczne (jak na foto) lub dynamiczne - spowoduje widoczne lub niewidoczne pęknięcie. Jest to jednoznaczne z tzw "przebiciem" w świecy. Po za tym zamieszczenie tych fotek niczego nie wnosi, pokazane świece 3 elektrodowe (jeżeli są właściwe wg producenta) wyglądają jakby miały "za ubogo" wg mnie. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się