Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tego nie pamietam,wiem że po założeniu nowego kompletu świec objawy ustały

Opublikowano

BIP-y OK, a co do korekcji, to możesz zmienić o-ringi i ewentualnie zamienić największy plus z minusem. Ta korekcja wzrasta razem z rozgrzewaniem motoru ?

Opublikowano
1 minutę temu, kamil-vag napisał:

BIP-y OK, a co do korekcji, to możesz zmienić o-ringi i ewentualnie zamienić największy plus z minusem. Ta korekcja wzrasta razem z rozgrzewaniem motoru ?

W teorii  wszystkie robiłem na rozgrzanym silniku, sprawdzę dzisiaj to dokladnie.

Kamil pytanie do Ciebie  innej beczki, mam VAG-COM 311.2 PL i jak widzisz brak etykiet, chciałbym je podmienić na te od Ciebie ale w programie etykiety pokazuje None więc nie mam z czym podmienić wiesz czy da rade to jakoś ogarnąć?

Opublikowano

Skopiuj to co ja wrzuciłem do folderu Labels w głównym katalogu programu. Zobacz czy masz tam cokolwiek w tym foldrze Labels ?

Opublikowano
Teraz, kamil-vag napisał:

Skopiuj to co ja wrzuciłem do folderu Labels w głównym katalogu programu. Zobacz czy masz tam cokolwiek w tym foldrze Labels ?

Tak, mam tam dużo plików, twoje też wrzuciłem i dalej nic nie zaciąga, program nie ma żadnych możliwości ustawień, może poszukam jakiegoś innego

Opublikowano

Jaki Ci pokazuje nr sterownika po wejściu w 01-Engine (numer vag) ? Wtedy podmień nazwę pliku na taki jaki numer ma sterownik ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, kamil-vag napisał:

Jaki Ci pokazuje nr sterownika po wejściu w 01-Engine (numer vag) ? Wtedy podmień nazwę pliku na taki jaki numer ma sterownik ;)

Podmieniłem, później sprawdzę

 

image.png

Opublikowano

Jak coś pisz na PW, koniec OT.

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich, pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Załączam pliki z odczytu kanałów 13 i 23. Samochód to a4 b7 1.9 tdi brb nalot 188tys km. Samochód trochę za dużo pali tj. ok 9,6 l/100 miasto, w styczniu wymieniony rozrząd i kąt synchro ustawiony na 0.00. Czyszczony był też EGR z masy syfu jaki tam był. Proszę o ocenę pracy pompo wtryskiwaczy na podstawie załączonych zdjęć. Od stycznia BIPy podniosły się a wcześniej były w granicach normu +-30. Pozdrawiam

30120935_576461449391765_1059757408_n.jpg

30179996_576460849391825_1146791623_n.jpg

Opublikowano

Panowie, proszę o pomoc

zaczęły mi padać pompki telepie budą po odpaleniu

 

czy mając program w awx na 163km jak wymienie pompki na bardziej wydajne np z avf niezbędna jest korekta czy jak wymienie na takie same trzeba robic korekte? 

czy pompki z 2.0 BLB będa pasowały?

 

proszę o odczyt loga

1fa504eb344e9329med.jpg

a6bb10b5da60305dmed.jpg

efb57757426c0c48med.jpg

wymieniać wszystkie czy pojedyńcze szt?

jakie pompki polecacie do awx po programie bez wiekszych modyfikacji

ktoś na forum ma pewne pompki na sprzedaż?

Opublikowano

Uszczelniacze wymieniałeś , miałem podobne korekty i po wymianie oringów jest ok

Opublikowano

Nie wymieniłem, odrazu 4? Dam radę samemu? Jaki może być koszt u mechanika? 

Opublikowano

Tak od razu 4, zestaw oringów coś ok 30 zł na pompowtrysk + nowe śruby ok 10zł szt, czy Ty dasz radę nie Wiem Co potrafisz , ogólnie nie jest to trudna robota tylko trzeba powoli , dokładnie w czystości to zrobić , pytałem mechanika i chciał 200 zł ,ale że nie lubię jak mi ktoś przy aucie grzebie, zrobiłem to sam

Opublikowano

Dzięki za info. I mówisz że zaryzykować i wymienić tylko uszczelnienia? Gdzie kupowałes klamoty? 

Opublikowano

Kupiłem na forum , ale spokojnie kupisz w sklepie motoryzacyjnym , zestawy są Boscha 

Opublikowano
2 godziny temu, cocoo24 napisał:

Dzięki za info. I mówisz że zaryzykować i wymienić tylko uszczelnienia? Gdzie kupowałes klamoty? 

W 90 % takich przypadków wymiana uszczelniaczy załatwia sprawę problemu z telepaniem i korekcje ładnie wracają do normy.

Tylko pod warunkiem że zrobi się to zgodnie z procedurą ( oczywiście małe odstępstwa nie spowodują problemu ), ale jak nie masz wiedzy jak to zrobić , to jest wielkie prawdopodobieństwo że narobisz sobie kłopotów  ...

Jest jeszcze coś takiego co nazwał bym " technic factor ",  zmysł którego brak nawet przy posiadanej wiedzy nie pozwala na poprawne wykonanie naprawy .....

Wtedy najlepiej dać zarobić mechanikowi ?

Opublikowano

Dziękuję za pomoc 

Opublikowano

Panowie  czy po uszczelnieniu robić korekcję wtrysków, podobno po samym uszczelnieniu się sypią i lepiej bex korekty dają radę 

Opublikowano

Chodzi Ci o ustawienie na nowo pompek na 180 stopni ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...