Rabbi Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Tego nie pamietam,wiem że po założeniu nowego kompletu świec objawy ustały
kamil-vag Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 BIP-y OK, a co do korekcji, to możesz zmienić o-ringi i ewentualnie zamienić największy plus z minusem. Ta korekcja wzrasta razem z rozgrzewaniem motoru ?
Toskańczyk Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 1 minutę temu, kamil-vag napisał: BIP-y OK, a co do korekcji, to możesz zmienić o-ringi i ewentualnie zamienić największy plus z minusem. Ta korekcja wzrasta razem z rozgrzewaniem motoru ? W teorii wszystkie robiłem na rozgrzanym silniku, sprawdzę dzisiaj to dokladnie. Kamil pytanie do Ciebie innej beczki, mam VAG-COM 311.2 PL i jak widzisz brak etykiet, chciałbym je podmienić na te od Ciebie ale w programie etykiety pokazuje None więc nie mam z czym podmienić wiesz czy da rade to jakoś ogarnąć?
kamil-vag Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Skopiuj to co ja wrzuciłem do folderu Labels w głównym katalogu programu. Zobacz czy masz tam cokolwiek w tym foldrze Labels ?
Toskańczyk Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Teraz, kamil-vag napisał: Skopiuj to co ja wrzuciłem do folderu Labels w głównym katalogu programu. Zobacz czy masz tam cokolwiek w tym foldrze Labels ? Tak, mam tam dużo plików, twoje też wrzuciłem i dalej nic nie zaciąga, program nie ma żadnych możliwości ustawień, może poszukam jakiegoś innego
kamil-vag Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Jaki Ci pokazuje nr sterownika po wejściu w 01-Engine (numer vag) ? Wtedy podmień nazwę pliku na taki jaki numer ma sterownik 1
Toskańczyk Opublikowano 26 Grudnia 2017 Opublikowano 26 Grudnia 2017 5 minut temu, kamil-vag napisał: Jaki Ci pokazuje nr sterownika po wejściu w 01-Engine (numer vag) ? Wtedy podmień nazwę pliku na taki jaki numer ma sterownik Podmieniłem, później sprawdzę
bart_b7 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Witam serdecznie wszystkich, pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Załączam pliki z odczytu kanałów 13 i 23. Samochód to a4 b7 1.9 tdi brb nalot 188tys km. Samochód trochę za dużo pali tj. ok 9,6 l/100 miasto, w styczniu wymieniony rozrząd i kąt synchro ustawiony na 0.00. Czyszczony był też EGR z masy syfu jaki tam był. Proszę o ocenę pracy pompo wtryskiwaczy na podstawie załączonych zdjęć. Od stycznia BIPy podniosły się a wcześniej były w granicach normu +-30. Pozdrawiam
cocoo24 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Panowie, proszę o pomoc zaczęły mi padać pompki telepie budą po odpaleniu czy mając program w awx na 163km jak wymienie pompki na bardziej wydajne np z avf niezbędna jest korekta czy jak wymienie na takie same trzeba robic korekte? czy pompki z 2.0 BLB będa pasowały? proszę o odczyt loga wymieniać wszystkie czy pojedyńcze szt? jakie pompki polecacie do awx po programie bez wiekszych modyfikacji ktoś na forum ma pewne pompki na sprzedaż?
greg2505 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Uszczelniacze wymieniałeś , miałem podobne korekty i po wymianie oringów jest ok
cocoo24 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Nie wymieniłem, odrazu 4? Dam radę samemu? Jaki może być koszt u mechanika?
greg2505 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Tak od razu 4, zestaw oringów coś ok 30 zł na pompowtrysk + nowe śruby ok 10zł szt, czy Ty dasz radę nie Wiem Co potrafisz , ogólnie nie jest to trudna robota tylko trzeba powoli , dokładnie w czystości to zrobić , pytałem mechanika i chciał 200 zł ,ale że nie lubię jak mi ktoś przy aucie grzebie, zrobiłem to sam
cocoo24 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Dzięki za info. I mówisz że zaryzykować i wymienić tylko uszczelnienia? Gdzie kupowałes klamoty?
greg2505 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Kupiłem na forum , ale spokojnie kupisz w sklepie motoryzacyjnym , zestawy są Boscha
piotrsob1 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 2 godziny temu, cocoo24 napisał: Dzięki za info. I mówisz że zaryzykować i wymienić tylko uszczelnienia? Gdzie kupowałes klamoty? W 90 % takich przypadków wymiana uszczelniaczy załatwia sprawę problemu z telepaniem i korekcje ładnie wracają do normy. Tylko pod warunkiem że zrobi się to zgodnie z procedurą ( oczywiście małe odstępstwa nie spowodują problemu ), ale jak nie masz wiedzy jak to zrobić , to jest wielkie prawdopodobieństwo że narobisz sobie kłopotów ... Jest jeszcze coś takiego co nazwał bym " technic factor ", zmysł którego brak nawet przy posiadanej wiedzy nie pozwala na poprawne wykonanie naprawy ..... Wtedy najlepiej dać zarobić mechanikowi ?
cocoo24 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Panowie czy po uszczelnieniu robić korekcję wtrysków, podobno po samym uszczelnieniu się sypią i lepiej bex korekty dają radę
kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Chodzi Ci o ustawienie na nowo pompek na 180 stopni ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się