davidlive Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Jesli masz ori ajl, to zakładasz tylko to co tutaj Ci napisze: Zwrotnice s4 b5 / a6c5 allroad Zaciski pod 321/345 z a6 c6 (te 345 wychodziły w 3.0tdi S-line) osłony tarcze klocki i po temacie, w razie czego uderzaj do do mnie na pw Edytowane 25 Listopada 2015 przez davidlive
michcio88 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Dzięki za info więc pozostaje zacząć zbierać graty przez zime powinno się udać
michcio88 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Dokładnie dobrze już wiem czego mam dokładnie szukać
davidlive Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 ja kupiłem ładny komplet z a6 c6 3.0tdi za chyba 250zł
michcio88 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Fajne te zaciski od A6 a powiedz jak radzi sobie z tymi zaciskania pompa hamulcowa nie ma problemów... a co z wahaczami Edytowane 26 Listopada 2015 przez michcio88
davidlive Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Jeśli założysz zwrotki te które wymieniłem nie ruszasz nic z wahaczami, a mopa spokojnie ogarnia, u mnie w b5 AJL ogarniała 345 i 300 bez kłopotu, tam masz dajej po jednym tłoczku, większym ale nie nie na tyle żeby wymagało to wymiany pompy.
michcio88 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Ok w takim razie wszystko wiem jak coś będę pisał pw
BOSSS Opublikowano 22 Grudnia 2015 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zastanawiałęm sie nadwymiana hamulcy od s4 b5 lecz do wymiany bym miał: -zwrotnice s4 -pułosie s4 -skrzynia pod gruby przegub -i hamulce cale wiec przemyslalem ze to nie ma sensu
.md Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Bry. Prosiłbym o potwierdzenie. Mam ori AJL Q Avant i chciałbym dać duży hamulec, potrzebuje: Zwrotnice s4 b5 / a6c5 allroad Zaciski pod 321/345 z a6 c6 (te 345 wychodziły w 3.0tdi S-line) osłony tarcze klocki Półosi oraz przegubów ruszać nie muszę tak? Pompa wyda spokojnie na taki zestaw, a jak sprawa z czujnikami ? Jak dolny wahacz ? Czy po wymianie w/w elementów wszystko jest P&P ?
wesz82 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Najmniej inwazyjny zestaw to tak jak twierdzi Tomek jest ten ze zwrotkami or s4b5. Nie wiem jak jest w przypadku tych z all ale chyba dolny wahacz masz do wymiany. Do tego podobnie zestaw z all tak samo jak ten z b6 nie pozostawia kola w tej samej pozycji. W Twoim przypadku potrzeba zwrotek i hamulcow wraz z tarczami.oski zostawiasz swoje..Czujniki jak ich nie uwalisz to przekladasz. Pompa wydali przeciez 2 posty wyzej jest o tym napisane.proponuje poczytac raz jeszcze temat i wtedy pytac...
maly_sz Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Panowie pytanie mam, do a4 b5 1998 w Q , zaciski TYŁ od s4 b5 polift tj wentyl 256 mm pasują p&p ? pozdrawiam m.
pioteros Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 bede mial taki komplet na sprzedaz
maly_sz Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 how much i czemu tak drogo ? ps te z passka W8 są inne ? mam na myśli zacisk
pioteros Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) ten sam, czy to passek w8 czy s6 c5 jarzmo i zacisk jest to samo, tarcza sie rozni, najlepsza jest od a8 d2 polifta 269 (przedliftowe byly ciensze 2mm)tarcze oryginalne, srednie ale posmigac jeszcze mozna smialo, klocki jako nowe w tamtym roku kupione mastersporta - od biedy mozna tarcze na tokarke zapodac i klocki na papier, spokojnie jeszcze polatajazacisk prawy regenerowany malowany proszkowo, lewy tez tylko malowany sprayem z podkladem - nic nie odpada juz prawie 3 rok, reczny dziala ideal nic nie ma prawa się zapiec, do zaciskow doloze tez adaptery na przewod bo w zacisku jest m12 a w a4 przewod m10, jarzma obydwa malowane proszkowokomplet 550zł plus kwza dodatkowo oplata 150zł moge oddac tez 2 przewody w stalowym oplocie typowo do a4 b5 q (po jednym przewodzie na strone zamiast 3 - 2 sztywnych i 1 elastycznego jak w oryginale było) http://s15.postimg.org/y3pnikt3e/IMG_20160103_131042.jpghttp://s15.postimg.org/6iwtrbbka/IMG_20160103_131057.jpg Edytowane 14 Stycznia 2016 przez pioteros
karol24 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Zaciski S6 C5 to to samo co S4 B5? przód mam na myśli Edytowane 21 Stycznia 2016 przez karol24
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Jo. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez Dev
pioteros Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 bede mial takie z a8 na sprzedaz, chce kto ?
cooljakub Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Wiatmszykuje na zmianę hamulcy na 320 lub 345 a6 c6 a widzialem wygladajace podobnie zaciski z A8 d3 z dwoma tloczkami czy warto kombinowac czy zostac przy zestawie a6 c6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się