sebastian_marat Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Apropo twojego przelotu, jaki to przelot jak nie ma DP i masz 2 katy? Wiesz co to przelot? Weź pod uwagę że to jest DIESEL
marcin4x4 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 I co w związku z tym ? Patroszenie prostsze niż w BP.
poczekaj Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Gdyby nie rozrząd i wtryski to nie byłoby o czym gdybać. Jak by 2.0 TDI miał bezawaryjne wtryski i niezniszczalny rozrząd na łańcuchu, to można by mówić, że faktycznie w porównaniu do tego 3.0 wali po kieszeni niebotycznymi kwotami. Ale za jedno i drugie trzeba płacić w 2.0 tylko mniej niż w 3.0, a różnica nie jest aż tak przytłaczająca. Poza tym w 2.0 bywają inne problemy, których 3.0 nie ma.
marcin4x4 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 dokładnie, pisałem to kilka razy ;] Mały Of, czy który z Kolegów mógłby mi cyknąć fotkę wlepy z ciśnieniami powietrza w oponach ? U mnie niestety ktoś zbyt dokładnie mył auto..
poczekaj Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) https://lh3.googleusercontent.com/Ms2VQFn1Cd3zaDvtMVjImT_IJfGYZ9gxAvwUzljydaMzrXnXgZ7zlnJlrO5bAAn4et9CVyT8YcDG5Xo=w1054-h680 A czemu mój samochód nie przewiduje kół 18"? Edytowane 31 Marca 2015 przez poczekaj
hutch1 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Może nalepka jest nie od tego auta ? Ja miałem auto fabrycznie na 235/40/18 tak jak na wlepce.
poczekaj Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 No raczej nikt wlepki nie przekładał. Nieważne i tak nie planowałem wkładać 18".
marcin4x4 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Dzięki, tak myślałem że 2,5 dla 18 to za mało. hmm wlepy często drukują i przyklejają, może tu powstawał błąd.
Matrix1540 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Chłopaki pytanie trochę na temat bo o przelotach rozmawialiście...orientujecie się czy można jakoś dostać flanszę ta która jest skręcana do turbo w 3.0 TDI a jest elementem kata? Czy tylko samodzodzielne wytworzenie z jakiegoś grubego płaskownika wchodzi w grę?
grami121 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Chłopaki pytanie trochę na temat bo o przelotach rozmawialiście...orientujecie się czy można jakoś dostać flanszę ta która jest skręcana do turbo w 3.0 TDI a jest elementem kata? Czy tylko samodzodzielne wytworzenie z jakiegoś grubego płaskownika wchodzi w grę? Musisz sobie samemu dorobić, bo nikt nie sprzedaje gotowca.
basta85 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Chłopaki pytanie trochę na temat bo o przelotach rozmawialiście...orientujecie się czy można jakoś dostać flanszę ta która jest skręcana do turbo w 3.0 TDI a jest elementem kata? Czy tylko samodzodzielne wytworzenie z jakiegoś grubego płaskownika wchodzi w grę? Musisz sobie samemu dorobić, bo nikt nie sprzedaje gotowca. wykrec ten downpipe z katem, zawiez do dobrego mechesa od wydechow, odbierz z wycietym katem Jak koles obeznany, to zrobi sobie konstrukcje do ktorej przykreci kolektor, wytnie kata i wspawa rure pomiedzy. (nie ma potrzeby robienia tego na aucie) Ja placilem za taka przerobke 50zl...
Virnik Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Panowie mam do kupienia ASB 06r, zrobione wszystkie wtryski rok temu i górny napinacz, za auto gość chce 38 000 (full opcja w sline). Silnik nie grzechocze ale zakladajac ze przy przelocie 250k robiony byl tylko gorny napinacz moge sie spodziewac ze caly rozrzad bedzie do roboty? Edytowane 8 Marca 2016 przez Virnik
poczekaj Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Tak jest takie ryzyko. Ale jest też szansa że bez problemu przejedziesz 100 tys. km. Nigdy nie wiesz... Ale jak samochód w dobrym stanie to po wymianie wtrysków z takim wyposażeniem cena jest w miarę ok. Najwyżej zrobisz ten rozrząd za 4k i będziesz miał z głowy największe problemy z silnikiem na wiele lat. No chyba, że z wtryskami nie jest tak jak mówił właściciel. Edytowane 8 Marca 2016 przez poczekaj
Virnik Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 myślisz że na miejscu będzie negocjacja na chociaż połowę rozrządu?
poczekaj Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Pokaż zdjęcia w dziale zakup kontrolowany, to coś ludzie podpowiedzą. Tak to ciężko wywróżyć.
marcin4x4 Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 jeśli automat rozrząd może być w dobrym stanie.
pksmlody Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Też pytanko OF, sorki z góry Jakie dokładnie jest ori turbo w 3.0 ASB? To jest KKK czy Garrett? Jaki to jest dokładnie model? Coś nie mogę znaleźć...
marcin4x4 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) w a4 kkk bv50 0054 z resztą sam możesz u siebie sprawdzić, nawet górnej osłony silnika nie trzeba ściągać Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się