pksmlody Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 w a4 kkk bv50 0054 z resztą sam możesz u siebie sprawdzić, nawet górnej osłony silnika nie trzeba ściągać
marcin4x4 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 kumplowi została jedna KKK hybryda stage 1 robiona przez perun turbo. Nowa nie montowana czeka na nowego właściciela.
tomastbg Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Co wchodzi w skład stage 1 dla tego turba? Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez tomastbg
marcin4x4 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 koło alu 12 łopatek mixed flow, wałek, łożyska, rozwiercona i frezowana muszla, zmodyfikowana geometria.
bosniak_sg Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 koło alu 12 łopatek mixed flow, wałek, łożyska, rozwiercona i frezowana muszla, zmodyfikowana geometria. Co musi zawierać stage 3?
marcin4x4 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) na sprzedaż turbo stage1? u Ciebie siedzi GTB, z KKK będziesz miał problem. Co musi zawierać stage 3? to co na stage 1 tylko w innych wersjach + modyfikacja strony ciepłej, może coś jeszcze Edytowane 3 Stycznia 2017 przez marcin4x4
patricoo Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Trochę odświeżę temat ile kosztuje teraz wymiana całego rozrządu w 3.0tdi ?
damian_jmj Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam. nie wiem czy to odpowiedni dział więc z góry przepraszam. Jestem w trakcie szukania A4 B7 3.0 TDI i mam pytanie chciałbym osiągnąć później w nim ok. 290-300 KM i czy lepszy będzie manual czy automat. Słyszałem że automat może mieć problem z przeniesienie momentu obrotowego. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez damian_jmj
bosniak_sg Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Na 300 KM bez znaczenia, wolałbym automat z lopatkami
damian_jmj Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 a automatem można zapiszczeć kołami, chodzi o ruszanie bez ESP czy tu tylko manual da radę?
bosniak_sg Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 jak jesteś jeszcze na etapie piszeczenia opon to zostań przy 1.8 bez quattro
wyzyk83 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 jak chce piszczeć to ośka i w multi
st4yKool Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 zapiszczec w Q mozna jak sie startuje z hamulca i ma ~300 kuni... przy ~430+ mozna juz palic gume na wszystkich kapciach
sleza Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Mój manual 280/600 nie piszczy tylko przyspiesza aż na wymioty zbiera.
marcin4x4 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 quattro nie piszczy tylko rwie kapcie, a przy zmianie biegów esp czasem da o sobie znać.
st4yKool Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 zapiszczal sobie przez 0.1 sekundy hyhy
Wosiu96 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Witam wszystkich W przyszłym roku będę szukał b7 w okolicach 30tys zł i mam pytanie odnośnie tego silnika 3.0 Jak cenowo wygląda teraz wymiana wtrysków oraz rozrządu? Czytając cały temat to trochę odechciewa się tego silnika i zastanawiam się czy nie skłonić się ku sprawdzonemu 1.8t. Dzięki z góry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się