tomekhxc Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 no czytam tak to i powiem ze jesli tuner mowi ze sonda musi byc wpieta to fakt.....masakra Darek zmien tunera , mysle ze kardy kolo ktory zna sie cokolwiek na robocie mowilby odrazu zeby usunac druga sonde z ecu a nie ja zostawiac
Roboform550 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 U mnie był motyw następujący: Auto zostało przygotowane do programu a nie jak sporo ludzi robi najpierw program a potem wymiana gratów. Nie będę pisał co wymieniałem ale był od razu włożony DP z jedną sondą tą od składu mieszanki. Patryk stwierdził, że druga sonda musi być fizycznie wkręcona bo wali błędami ( dokładnie grzałka sondy) i pali się check mimo, że on jakoś ją tam wyłączył czy coś...no ale trudno. Sonda została wspawana doszły dodatkowe koszty wyjęcia, spawania i montażu DP. Powiem szczerze, że czytając ten temat mam mieszane uczucia. 1.8T nie jest silnikiem jakimś mega skomplikowanym w końcu to nie rs6 ani inny GTR
Łukasz13 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 To powinni koszt obiniżyć cene programu o koszt kombinowania z dp.
Galetto Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Auto zostało przygotowane do programu a nie jak sporo ludzi robi najpierw program a potem wymiana gratów. To jest indywidualna sprawa każdego... Zrobić korektę to nie problem... Nie będę pisał co wymieniałem Szczerze to mógłbyś się pochwalić no i od razu kreski pokazać bo jak taki fachowiec robił to pewnie i hamownia była. Patryk stwierdził, że druga sonda musi być fizycznie wkręcona bo wali błędami ( dokładnie grzałka sondy) i pali się check mimo, że on jakoś ją tam wyłączył czy coś...no ale trudno. Wychodzi na to, że brak mu kompetencji. A jak ktoś zabiera się za coś czego nie potrafi do końca ogarnąć to dobrze o nim nie świadczy. Sonda została wspawana doszły dodatkowe koszty wyjęcia, spawania i montażu DP. Dzięki niewiedzy fachowca zostałeś naciągnięty na dodatkowe i niepotrzebne koszty.
Robero321 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Jasne że został naciągnięty przy wywaleniuniu sondy z programu trzeba też wywalić wyłączyć jej funkcje i wtedy jest oki a nie każdy wie jak i gdzie to zrobić
Roboform550 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Dla kolegi galetto. W aucie zostały zrobione rzeczy następujące: - FMIC 550 x 180 x 65 + orurowanie z kwasówki - DP - zaworek n75 - zawór DV - wtryski Bosch 530 cc - regulator paliwa 4 bar po wpięciu manometru pokazuje 4.2 bara Moc maksymalna wyszła nisko bo turbo już górą za bardzo dmuchać nie chciało...ale w planach jest już większy ślimaczek także kreski wyjdą lepsze.
gregor10 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 dziwne by było gdyby k03 chciało górą dmuchać
godski Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Podepnę się - gdzie w Warszawie lub w okolicach można niedrogo programowo wyłączyć drugą sondę? Mam BFB i wstawiłem DP z dwoma tulejkami pod sondy. Checka miało nie być. Ale po kilku dniach wyskoczył. Dzwoniłem tu i tam i krzyczą 500-1000 zł.
Marc!n Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 najlepiej jak poprosisz o to przy sofcie.. wyjdzie najkorzystniej. Tulejki G dają i było o tym nie raz
Robero321 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 W Warszawie 500 w górę to normalny koszt. Sam płaciłem podobnie za soft Tu masz namiar na Mineralną jedni z lepszych w wawie i okolicach MR-MOTORS - chiptuning / kompleksowe modyfikacje programowe oraz mechaniczne / warsztat samochodowy /
manieeek14 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 No i teraz wychodzi na to że Zdzisiu zrobi taniej i lepiej Czesc masz moze namiary na jakiegos Zdzisia w Rsku albo okolicy?
QaDo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Od siebie - tylna sonda zbędna, bez problemu się wycina, podstawa wyłączenie w sofcie i później przypisane pod nią funkcje diagnostyczne. W taki sposób by dalej diagnostyka na inne czujniki działała, a w życiu już widziałem różne rzeźby typu wyłączenie DTC na wałek itd :-) Praktycznie w VAGu mamy pełną pulę manipulacyjna i w storownikach można dużo cudować, co tam taka sonda
marcin4x4 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) No i teraz wychodzi na to że Zdzisiu zrobi taniej i lepiej nie mów hop... Ja jestem w szoku że w tych starociach ludzie jeszcze nie ogarniają takich podstawowych rzeczy. Edytowane 19 Lutego 2015 przez marcin4x4
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 No i teraz wychodzi na to że Zdzisiu zrobi taniej i lepiej nie mów hop... Ja jestem w szoku że w tych starociach ludzie jeszcze nie ogarniają takich podstawowych rzeczy. Może nie maja internetu ?
Roboform550 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Wydaje mi się, że to kwestia podejścia to sprawy. Mając warsztat i 2 odziały w kraju ciężko wszystko ogarnąć. Jak trzeba poświecić więcej czasu to jest problem. Program jest robiony na odległość nie na miejscu także to znowu wszystko komplikuje. Z perspektywy czasu i z tego co widzę jak znajomi te z grzebią w autach to na strojenie tzrenba jeździć do osoby która to robi na miejscu w sensie na bieżąco robi jakieś korekty bo tak to można i tydzień stroić i będzie lipa.
marcin4x4 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Trudno się z tym nie zgodzić. Co nie zmienia faktu że wiele firm robi zdalnie, no ale znane na całą Polskę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się