bubaS-line Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 witam czy moglby mi ktos polecic kogos kto sie zajmuje regeneracja pompy olejowej z okolic rzeszowa badz lublina i wogole jaki to bedei koszt takiej opercji
robert11 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Czesc a jaki masz pzebieg w sumie tez mam zamiar to uczynic tak profilaktycznie ale czy warto przejechane mam 185k ludzie pisza o tym imbulsiku ze sie wyciera gniazdo rowniez sie wyrabia ale zasadnicze pytanie mnie irytuje jaki jest pocent tych usterek, bo zawsze ktos naglosni jak mu padnie cos a reszta ludzi wpada w panike i wymieniaja to i owo,koszt wymiana walkow i imbulsika to okolo 1100 zl na śląsku troche duzo jak na "wydaje mi sie ze moze imbuls sie wytarł" a z drugiej strony spisz spokojnie i nie myslisz
bubaS-line Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 witam no ja mam juz 250 wiec mysle ze trzeba by bylo sie temu przyjzec a z tym ,, wydaje mi sie,, to masz racje
Weso Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 u mnie przy 200 tys był już dosyć mocno wytarty, wymieniłem sam imbusik, teraz przejechałęm 71 tys i chce już tam zajrzeć, żeby się nie okazało, że nowy zabierak zrobił już okrągły otwór w wałku:). Zawsze możesz zamówić zregenerwany wałek od Tomka z Rumii(polecany na forum passata) koszt chyba ok 800 zł, i potem odsyłasz mu swój stary wałek. Na miejscu sobie ogarnij tylko mechanika co to wymieni za sensowne pieniądze
Pawelkiwi Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 robert11: To nie jest nagłaśnianie tylko fakt. Te silniki mają taką przypadłość i tyle. Jednemu pada przy 140kkm drugiemu przy 240kkm - fakt jest jeden - na pewno prędzej czy później padnie bo to nie może dobrze działać. Można zwlekać wmawiając sobie że mnie się to nie wydarzy ale to głupota. Gdyby gra w Totka była taka prosta na pewno bym obstawiał Twoje numery "rejestracyjne".
bouzuki Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Wszystkim padnie wcześniej,czy później.Takie rozwiązanie.W moim służbowym pasku przy przebiegu 120 tkm zmieniałem olej i sprawdziłem "na wszelki wypadek" imbusik".Przekręcał się już o 45 stopni,więc nie ma reguły kiedy komu wywali i zrobi kuku.
robert11 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witam kupiłem sobie walki wyrównawcze i imbuls mam silnik 2.0 tdi kod bpw z listopada 2006 i o ile wiem nie ma tam napędu przez łańcuch tylko przez koła zębate mam dwóch mechaników do których zazwyczaj jeżdżę i tak pierwszy z nich powiedział ze mój VIN nie jest objęty akcja serwisową pompy oleju i on mi tego nie zrobi bo nie widzi potrzeby wymiany dobrych części hmm pomyślałem spoko nie chce zarobić ok drugi z mechaników stwierdził że mi wymieni walki i imbuls w pompie ale jest bardzo dużo roboty trzeba rozrząd ściągać i wymiana potrwa dwa dni koszta to 1000zl za głowę się złapałem 1000zl za samą robocizne części przecież mam więc zwracam się do was o pomoc Pytanko dla wtajemniczonych ile jest rzeczywiście roboty przy wymianie tych wałków , co trzeba rozebrać i ile to może potrwać. Znacie jakiś dobry warsztat na Śląsku najlepiej okolice sosnowiec dąbrowa Będzin który by mi to wymienił Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Myslisz ze ktos ci to zrobi za damski c....j. Moim zdaniem 800zł to max.ale to wszystko złezy od regionu i warsztatu.ja za samą wym zabieraka biore 500zł. Moze zabieg oklepany,ale latwo zperolić ta robote. To jest praktycznie dzien roboty z czego uszczelnienie miski musi wyschnac.nikt normalny nie wlewa oleju na okry klej.
gumis020 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Myslisz ze ktos ci to zrobi za damski c....j. Moim zdaniem 800zł to max.ale to wszystko złezy od regionu i warsztatu.ja za samą wym zabieraka biore 500zł. Moze zabieg oklepany,ale latwo zperolić ta robote. To jest praktycznie dzien roboty z czego uszczelnienie miski musi wyschnac.nikt normalny nie wlewa oleju na okry klej. 500zł za wyjęcie pompy i wymiane samego zabieraka jak nie jest w bardzo złym stanie żeby na chwile być spokojnym że się nic nie stanie? pytam bo sam w okolicy sierpnia będe chciał przy wymianie oleju zajrzeć do pompy
SotoM Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Ale okreslajcie sie z kodami silnika dlatego sa rozne ceny. Jak masz lankastery na lańcuchu to roboty jest na bite 14h trzeba zdjac przod,rozrzad zawieszenie,miske i dopiero bedzie mozna zdjac podstawe napinacza lancucha z lancuciem i dojsc do zabieraka. A jak masz walki na kołach zebatych to jest kwestia obnizenia zawieszenia uniesienia silnika,dem.miski i mamy swobodny dostep do zabieraka.
FUTURUM Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Ale okreslajcie sie z kodami silnika dlatego sa rozne ceny. Jak masz lankastery na lańcuchu to roboty jest na bite 14h trzeba zdjac przod,rozrzad zawieszenie,miske i dopiero bedzie mozna zdjac podstawe napinacza lancucha z lancuciem i dojsc do zabieraka.A jak masz walki na kołach zebatych to jest kwestia obnizenia zawieszenia uniesienia silnika,dem.miski i mamy swobodny dostep do zabieraka. Jeśli troszkę pomyślisz w napędzie łańcuchowym,to robisz to bez wypinania rozrządu i demontażu przodu!!!! Wystarczy odkręcić zębatkę na cztery "fasole" i cały moduł masz na stole(łańcuch wisi,napinacz na miejscu i rozrząd nie dotykany)-PROSTE?? DRODZY UŻYTKOWNICY SWOICH AUDI A4 B7,B8-NIE WYWALAJCIE PIENIĘDZY W BŁOTO jesteśmy aby pomagć(zarabiać) a nie doić!
waskivw Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zapraszam tel. masz na dole , na pewno się dogadamy . Warsztat mam w Czeladzi .
SotoM Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Jeśli troszkę pomyślisz w napędzie łańcuchowym,to robisz to bez wypinania rozrządu i demontażu przodu!!!! Wystarczy odkręcić zębatkę na cztery "fasole" i cały moduł masz na stole(łańcuch wisi,napinacz na miejscu i rozrząd nie dotykany)-PROSTE?? Faktycznie racja...dziekuje.
Rabbi Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 witam czy moglby mi ktos polecic kogos kto sie zajmuje regeneracja pompy olejowej z okolic rzeszowa badz lublina i wogole jaki to bedei koszt takiej opercji na alledrogo regeneracja wysyłkowo 530zł+kw : POMPA OLEJU OLEJOWA 2.0 TDI AUDI A4 B7 B8 BRE BLB (4356302509) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
dawidjs Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Witam. Jeżeli chodzi o regeneracje pompy u "TMA" to z ręką na sercu mogę polecić po 37 tys k wyjąłem pompę i wałki bo posypała mi się zębatka pośrednia której nie wymieniłem bo ( przyżydziłem )koszt w serwisie vw około 900 zł zabierak i gniazdo wałka w stanie nienaruszonym więc chłop nie robi lipy. Teraz wsadziłem już pompę oleju z 1.9 żeby zapomnieć o temacie na zawsze koszt części wraz z nową pompą około 1400 zł .
lukirks83 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 to i ja się podczepię pod temat, robił ktoś w końcu w Lublinie pompę oleju 2.0 tdi BPW??Polecicie jakiś solidny warsztat?
MarekMiskiewicz Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Lepiej kupić zestaw od 1.9TDI i wymienić pompę
lukirks83 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 wole zostawić to co jest i miec gwarancje 3 letnią
hager84 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Regenerujecie pompy przy przebiegać 200k -250 na seri tyle wytrzymują to regenerowane powinny wytrzymać śmiało taki sam przebieg przecież są wzmocnione w obydwu firmach które je regeneruja. Przy 400k przebiegu nasze dwulitrowki podejrzewam będą już padaczki
MarekMiskiewicz Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 szczerzę to jak założysz tą od 1.9tdi to będziesz miał problem z głowy to końca żywotności silnika , a jak chcesz to mam całą pompę do 2.0TDI sprawną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się