Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż hebli 312 mm lub 320 mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, proszę o podpowiedź, zmieniam heble z 280 w b5 AHU na 312
Zakupiłem jarzma 451
Zaciski
Tarcze OZ + Ferodo DS
I pytanie.. Przewody sztywne i elastyczne zostają te same czy musze kupić pod nowy setup?

Jedni piszą że trzeba wymienić, a inni nic o tym nie wspominają.

I jaką reparaturkę zacisku hamulcowego kupić do regeneracji? Poleci ktoś może jakąś solidną firmę?
http://allegro.pl/reperaturka-zacisku-tloczek-przod-vw-passat-b5-57-i5746405880.html
Czy coś takiego będzie dobre?

Edytowane przez Perezip
Opublikowano

Reperaturka AutoFren lub Frenkit (oba powszechnie stosowane), jak chcesz jakośc oryginału to ATE.

Przewody zostaja Twoje, tylko sprawdź czy nie są dziurawe lub sparciałe. Jak tak to wymiana na nowe ATE lub Mayle vel Semperit (tańsze), a jak masz parcie na tuning, to w oplocie stalowym, wtedy uderz do kolegi DEV. :thumbup1:


Aha, uzupałnij profil. :decayed:

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Wpadną zapewnie ATE

Zaciski kupiłem od a4 b6 2.5 tdi. Mam nadzieje że podpasują?

Opublikowano

Montujecie przy 312mm większe osłony tarcz ?, od czego pasują oprócz passata b5 fl, czy od a4 b6 są takie same ? Ciężko coś znaleźć.... może ktoś poratuje dokładnym numerem tych osłon ? ;)

Opublikowano

Osłony sa takie same jak w 288.

Opublikowano

Miałem 288 i były te małe "blaszki" :( a chce wrzucić duże, tylko dziwna sprawa według etki nr.blach jest taki sam w a4 b5 dla małych i dużych :kox:

Opublikowano

Wcześniej już pisali ze wielkość jest zależna od tego czy masz czujnik zużycia klocków.

Opublikowano

Wcześniej już pisali ze wielkość jest zależna od tego czy masz czujnik zużycia klocków.

ja nie miałem czujnika zużycia i miałem te malutkie osłony.

Numer osłon duzych pod 312 - 8d0 615 312g (to jest lewa bądź prawa strona) druga strona ma podobny numer tylko inną literkę, po numerze który CI podałem spokojnie wygooglujesz sobie numer drugiej osłony

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za info :hi:

w aso u Szewczyka, po rabacie te osłony wychodzą po ~144zł/sztk. :huh:

Przy okazji poszukiwań tego numeru, znalazłem ciekawe info, według tego wychodzi, że nr tych osłon jest także do 321mm ;)

http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/321/

Edytowane przez opti
Opublikowano

Bo tak jest

Opublikowano

Dzięki za info :hi:

w aso u Szewczyka, po rabacie te osłony wychodzą po ~34zł/sztk.

Przy okazji poszukiwań tego numeru, znalazłem ciekawe info, według tego wychodzi, że nr tych osłon jest także do 321mm ;)

http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/321/

tak, spokojnie jest miejsce na 320 w nich :decayed:

Opublikowano

witam..ostatnio zakupiłem zaciski, osłony i jarzma pod 312 ..ponoc minimum 15stki felgi sa potrzebne ..ale sprawa dotyczy sie tylko a4b5 czy a4b6 tez? bo mam felgi zimowe 15stki ale od a4b6 orginalne jak myslicie?oto zdjecie felg

https://www.google.pl/search?q=a4b6+felgi+oryginalne+15&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjb7eTF1JDKAhWEWSwKHR_-AQQQ_AUIBygB&biw=1366&bih=609#imgrc=YVtaFTeZz2DCtM%3A

oto parametry felgi 15" 5x112 7Jx15H2 ET39 otwór 57.1mm

Opublikowano

do 312mm minimum 16"

Opublikowano

dev masz jakies nowe tarcze i klocki pod 312?

Opublikowano

Też przyłączę się do pytanie :) wiosna idzie

Opublikowano

dajcie spokoj z tymi 312, kupa totalna, wsadzcie zwrotnice i minimum 320, koszt niewiele wiekszy a hebel juz konkretniejszy

Opublikowano

Sam wiesz Piter ze jak sie chce to zrobic porzadnie to spokojnie plus 600-700 trzeba doliczyc.

Co nie zmienia faktu ze 312 jaj nie urywa.

Opublikowano

od biedy same zwrotnice oby z dobrymi lozyskami to za 200 czasem mozna wyrwac, zaciski kolejne 200 i tarcze klocki kosztuja tyle samo co i 312stki, do 312stek trzeba dolozyc jarzma za 2 stowy wiec wychodzi ci raptem 200zl roznicy pomijajac fakt ze stare zwrotnice i hebel mozna za jakis tam grosz sprzedac

Opublikowano

od biedy same zwrotnice oby z dobrymi lozyskami to za 200 czasem mozna wyrwac, zaciski kolejne 200 i tarcze klocki kosztuja tyle samo co i 312stki, do 312stek trzeba dolozyc jarzma za 2 stowy wiec wychodzi ci raptem 200zl roznicy pomijajac fakt ze stare zwrotnice i hebel mozna za jakis tam grosz sprzedac

Tez tak rozumowałem a tu:

Jedno łożysko ewidentnie do wymiany drugie też nie pojeździ zbyt długo-240zł plus robocizna u mnie w wiosce za 30zł wprasują 2 łożyska.

Jak robimy lożyska to i piasty toczymy ok 50zł za 2 szt

Osłony palicho jak dostaniemy ze zwrotkami jak nie to albo serwis 80szt albo uzywka 100zł 2 szt

Do tego same zwrotki za 200zł moze i trafisz ale powiem ze trzeba poszukać i mieć układy,inaczej trzeba dać 350zł za komplet

Zaciski też za 200 wyrwac nie łatwo ale za 300 juz mozna wiec liczmy 100zł wiecej a jeżeli jarzma 312.

Wyżej podałem opcję której musimy sie spodziewać,(chodź zawsze moze jeszcze coś dołozyć ;) )liczać za wsio ogarniemy sami,koszty rosna jak dojdzie nam dac to komuś na zamontowanie.

Ale nie bedę nikogo straszył,sam dziękuje 312 chodź są zdrowe wiem ze nie dorównają nigdy tarczy 320 :)

Opublikowano (edytowane)

do 312mm minimum 16"

Dev, dobrze rozumiem? Jeżeli bardzo bym chciał pozostać przy swoim obecnym zimowym zestawie (6Jx15 H2 ET45) to zostaje mi tylko 288?

Edytowane przez wypor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...