Dev Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 11. 13. 15 coś do wciśnięciu tłoczno Cieniutki śrubokręt do zajrzenia pod gumke
endriuu Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) super. a jakies imbusy do zaciskow? ps oczywiscie tarcze 288, a nie 280 ja napisalem wyzej. wysłane z prodiża Edytowane 8 Lipca 2016 przez endriuu
Dev Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Eeeee ee zastanów się. .. Do 288 potrzebne jest: 11 oczkowa 21 oczkowa Imbus 7 Płaski śrubokręt Mały płaski śrubokręt Coś do wciśnięcIa tloczka Szlifierka kątowa że szczotą czołową
endriuu Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) super dzieki. wszystko mam. nie denerwuj sie dev bo ci tak zostanie [emoji14] wysłane z prodiża Edytowane 8 Lipca 2016 przez endriuu
Norbas Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Dev nie masz czasem hebli S4 na handel w najbliższym czasie lub do końca tego roku
koper26 Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) Odświeżam trochę temat, bo mam małe pytanko do Was. Wymieniałem ostatnio hamulce w a4 b6 tarcze+ klocki. Po zrobieniu 100km trochę mnie zmartwiło nagrzanie przednich tarcz, gdyż po zrobieniu trasy 15km takiej troche krętej na postoju było czuć trochę hamulce. Dym z nich nie szedł ale mimo wszystko zainteresowałem się tym. Po wymianie światopoglądów ze znajomym zasugerował mi on jeden błąd: Na przednich zaciskach po wyczyszczeniu tych gumowych prowadnic przy składaniu nałożyłem smar do prowadnic na sworznie prowadzące- pozycja 16. Ponoć nie powinno się tam dawać smaru z racji tego że jest to gumowy element. Faktycznie w każdym tutorialu w internetach nie widziałem żeby ktoś tam zalecał smarowanie. Czy jest to poważny błąd, tak żeby zdejmować to i usunąć ten smar, czy raczej nie wnosi to nic do tematu. Wydaję mi się że grzanie hamulców jest raczej normalne w pewnym stopniu zwłaszcza po wymianie, tłoczki weszły całkiem dobrze przy cofaniu więc jedyne co mnie nurtuje to ten smar na prowadnicach. Proszę o info, pozdrawiam http://i1338.photobucket.com/albums/o690/jezutkp/Foto/A46-10118.png Dobra , nie było tematu już znalazłem odpowiedź Edytowane 4 Marca 2017 przez koper26
marjon Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) nie bede pisał szyframi jak poprzednik................mi nie musisz robic laski zebym ci napisal: niepotrzebnie dawałes ten smar bo on przycąga brud i wtedy prowadnice sie zacierają Edytowane 4 Marca 2017 przez marjon
misha1982 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Dnia 4.03.2017 o 22:01, marjon napisał: nie bede pisał szyframi jak poprzednik................mi nie musisz robic laski zebym ci napisal: niepotrzebnie dawałes ten smar bo on przycąga brud i wtedy prowadnice sie zacierają Dokładnie, tylko wyczyścić papierwm i nic nie smarować
kupczak90 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Może ktoś jasno opisać jak się zabrać za wymianę tarcz z przodu ?? hamulce z S4 - 345mm
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 8 godzin temu, kupczak90 napisał: Może ktoś jasno opisać jak się zabrać za wymianę tarcz z przodu ?? hamulce z S4 - 345mm klucze: 11 oczkowa 21 oczkowa imbus 7 szlifierka kątowa że szczotą czołową płaski śrubokręt (duży i mały) coś do wciśnięcia tloczka zdejmujesz wszystko, Piasta na lustro i składasz żadna filozofia
wyzyk83 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 35 minut temu, Dev napisał: klucze: 11 oczkowa 21 oczkowa imbus 7 szlifierka kątowa że szczotą czołową płaski śrubokręt (duży i mały) coś do wciśnięcia tloczka zdejmujesz wszystko, Piasta na lustro i składasz żadna filozofia dev a pomiar bicia czujnikiem piasty
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Godzinę temu, wyzyk83 napisał: dev a pomiar bicia czujnikiem piasty A jak się okaże że.krzywe to będzie jeszcze.musial mieć prasę i tokarkę końca nie widac
JeJu Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) a tokarke po co? zeby łozysko odzyskać? Edytowane 14 Stycznia 2018 przez JeJu
marjon Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 tokarke żeby piaste przetoczyć. aczkolwiek ja bicie piasty u siebie zeszlifowałem bez demontażu z auta i jest ok.
brolly3krk Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 ktoś wie, jaka są wymiary śruby do mocowania jarzma?? jedna ze śrub niestety urwała się i potrzebuje nowej.
marjon Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 10x1,25 długość zmierz bo nie pamiętam kup z łbem szesciokątnym zwykłym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się