Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Takie tam B5 quattro... :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bedzie miejsce bo pompka podcisnienia jest schowana pod pompa absu tylko wezyk do gruszki dluzszy bedzie. oczywiscie manetka i kable sterownik raczej od ori ecu steruje predkoscia jaka ma pamietac tempomat ale moge sie mylic. chyba ze pompka wszystko pamieta i robi

Opublikowano

No to jesli ori ecu to nie ma szans. Jesli tylko pompka steruje to moze i da sie ale bedzie rezanie

Opublikowano

Widziałem u Dev'a tempomat na podciśnienie podpytajcie go, co prawda w 1.8t , ale buda B5

Moj jest fabryczny, ja go nie dokładałem.

Gdzie widziałeś moje pudło ?

Opublikowano

no nie mogę :grin: w jakimkolwiek dziale/temacie napiszesz DEV, nie mijajo 3h i dev juz postuje :lol:

Opublikowano (edytowane)

Dev prawdopodobnie przyswaja wszystkie tematy, WSZYSTKIE.

;)

Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

Moj jest fabryczny, ja go nie dokładałem.

nie ma znaczenia, rób foty pod maską jak to wygląda i gdzie wężyki idą

Opublikowano

Pod deską jest sterownik, pod ABSem vacumpompka, ponizej gruszka z ciegnem.

to wszystko

Opublikowano

Też mam tempomat ale rzadko kiedy działa. Słyszałem że ogólnie cięzki temat na manualnej przepustnicy

Opublikowano

Zwykle jest problem z manetka.

u mnie tez juz powoli zdycha.

działa tylko zapamietanie prędkości.

Opublikowano

w dieslu mi działał, a nie wiecie jak tam to wygląda? elektronicznie czy te podciśnienia? jakieś wężyki pod maską się walają..

Opublikowano

Diesel ma elektrycny CC

Opublikowano

Widziałem u Dev'a tempomat na podciśnienie podpytajcie go, co prawda w 1.8t , ale buda B5

Moj jest fabryczny, ja go nie dokładałem.

Gdzie widziałeś moje pudło ?

Twoje pudlo widzialem u Jarka mcgivera. Az sam go pytalem po co to tu jest. Teraz wiem po co wystaje ten chu jek przy przepustnicy
Opublikowano

A no jo, stał tam trochę :wink:

Opublikowano

Ja też mam tempomat w 1,8T, ale gruszka uszkodzona i nie działa. Poda ktoś nr części?

Kibicuje projektowi, czekam na filmiki z pierwszego odpału :banan:

Opublikowano

Kurcze switał mi kiedys taki pomysł kiedy miałem na podwórku A8 z tym silnikiem, który byl po wypadku, a ja walczyłem z turbinami. Teraz po tym temacie, który juz chyba 4 raz czytam pomysł powraca i chyba taką wariacje stworze u siebie bo mnie korci to juz strasznie, tylko motorownie zakupić.

Mam pytanie czemu instalujesz świnię a nie chcesz z oryginalnego sterownika to wysterować, chyba ze planujesz jeszcze mocy tu dodac. Może głupie pytanie co z klimą bedzie dało się to pozkładać tak żeby działała chyba, że po co to ma jeździć a nie chłodzić, bo przecież z gulgotem pod maską jezdzi sie z opuszczonymi szybami.

Życzę powodzenia.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja mysle, ze wlasnie ze swinia mu bedzie prosciej i wystrowac i wymodzic. Poza tym kompow do manuala nie ma tak duzo jak do automatu. A do kompa od automatu potzrebujesz emulator, zeby pracowal silnik jak na N ce.

Opublikowano

Abz nigdy nie szedl w manualu i nie da sie zakodowac sterownika na manual. Stad standalone :) klima bedzie normalnie dzialala

Opublikowano

Widziałem że mają powrzucane abz, często modzone w osiemdziesiątki, więc temat przetarty i prostszy do opanowania na pewno też na emu

Opublikowano

Spora czesc tych osiemdziesiatek wyszla spod reki Guziora ktory nadzoruje ten projekt ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...