Magicbattle Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 bedzie miejsce bo pompka podcisnienia jest schowana pod pompa absu tylko wezyk do gruszki dluzszy bedzie. oczywiscie manetka i kable sterownik raczej od ori ecu steruje predkoscia jaka ma pamietac tempomat ale moge sie mylic. chyba ze pompka wszystko pamieta i robi
marcindlug Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 No to jesli ori ecu to nie ma szans. Jesli tylko pompka steruje to moze i da sie ale bedzie rezanie
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Widziałem u Dev'a tempomat na podciśnienie podpytajcie go, co prawda w 1.8t , ale buda B5 Moj jest fabryczny, ja go nie dokładałem. Gdzie widziałeś moje pudło ?
czorny_07 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 no nie mogę w jakimkolwiek dziale/temacie napiszesz DEV, nie mijajo 3h i dev juz postuje
marcindlug Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Dev prawdopodobnie przyswaja wszystkie tematy, WSZYSTKIE. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez marcindlug
Linarr Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 Moj jest fabryczny, ja go nie dokładałem. nie ma znaczenia, rób foty pod maską jak to wygląda i gdzie wężyki idą
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Pod deską jest sterownik, pod ABSem vacumpompka, ponizej gruszka z ciegnem. to wszystko
slimaczek89rz Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Też mam tempomat ale rzadko kiedy działa. Słyszałem że ogólnie cięzki temat na manualnej przepustnicy
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zwykle jest problem z manetka. u mnie tez juz powoli zdycha. działa tylko zapamietanie prędkości.
Linarr Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2015 w dieslu mi działał, a nie wiecie jak tam to wygląda? elektronicznie czy te podciśnienia? jakieś wężyki pod maską się walają..
koziol1172 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Widziałem u Dev'a tempomat na podciśnienie podpytajcie go, co prawda w 1.8t , ale buda B5Moj jest fabryczny, ja go nie dokładałem.Gdzie widziałeś moje pudło ? Twoje pudlo widzialem u Jarka mcgivera. Az sam go pytalem po co to tu jest. Teraz wiem po co wystaje ten chu jek przy przepustnicy
maciek163 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ja też mam tempomat w 1,8T, ale gruszka uszkodzona i nie działa. Poda ktoś nr części? Kibicuje projektowi, czekam na filmiki z pierwszego odpału
Krystek86 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Kurcze switał mi kiedys taki pomysł kiedy miałem na podwórku A8 z tym silnikiem, który byl po wypadku, a ja walczyłem z turbinami. Teraz po tym temacie, który juz chyba 4 raz czytam pomysł powraca i chyba taką wariacje stworze u siebie bo mnie korci to juz strasznie, tylko motorownie zakupić. Mam pytanie czemu instalujesz świnię a nie chcesz z oryginalnego sterownika to wysterować, chyba ze planujesz jeszcze mocy tu dodac. Może głupie pytanie co z klimą bedzie dało się to pozkładać tak żeby działała chyba, że po co to ma jeździć a nie chłodzić, bo przecież z gulgotem pod maską jezdzi sie z opuszczonymi szybami. Życzę powodzenia. 1
zrywka Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ja mysle, ze wlasnie ze swinia mu bedzie prosciej i wystrowac i wymodzic. Poza tym kompow do manuala nie ma tak duzo jak do automatu. A do kompa od automatu potzrebujesz emulator, zeby pracowal silnik jak na N ce.
marcindlug Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Abz nigdy nie szedl w manualu i nie da sie zakodowac sterownika na manual. Stad standalone klima bedzie normalnie dzialala
koziol1172 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Widziałem że mają powrzucane abz, często modzone w osiemdziesiątki, więc temat przetarty i prostszy do opanowania na pewno też na emu
marcindlug Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Spora czesc tych osiemdziesiatek wyszla spod reki Guziora ktory nadzoruje ten projekt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się