Snorky Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Dzisiaj odesłałem swój DP na poprawkę. Kurier firmy Siódemka. Jutro powinno dotrzeć.
Inkognito Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 widzę kiepsko wypalił ten grupowy...
azure Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Jak poprawki będą skuteczne (tzn. DP będzie nadawał się do montażu P&P) oraz będzie możliwość zorganizowania drugiej grupy chętnych na DP to pisałbym się ;-)
Inkognito Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 nie wiem zy nie dostane za to bana ale jak będziecie chcieli sprawdzone Dp i Tipy i organizować grupowy odezwijcie się do mnie a ludziom którzy tu zakupili Dp nie polecam montować ich na tych uszczelkach bo one się wypalają i po kilku tysiach będzie wam dmuchać miedzy turbo a Dp i może troszkę auto swirować lepiej zainwestować w ori uszczelki niż taki chłam za 5zł
viteq Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 widzę kiepsko wypalił ten grupowy... kiepsko to mało powiedziane,żeby połączyć z turbiną musiałem się sporo namęczyć,drugą sondę wyłączyłem programowo i w jej miejsce wstawiłem pierwszą
Inkognito Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 no nie wiem czy to dobre rozwiązanie...
bin85 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 widzę kiepsko wypalił ten grupowy... kiepsko to mało powiedziane,żeby połączyć z turbiną musiałem się sporo namęczyć,drugą sondę wyłączyłem programowo i w jej miejsce wstawiłem pierwszą Skoro już zamontowałeś to powiedz czy oprócz problemu z tuleją sondy i flaszą do turbo były jeszcze jakieś inne problemy
viteq Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) widzę kiepsko wypalił ten grupowy... kiepsko to mało powiedziane,żeby połączyć z turbiną musiałem się sporo namęczyć,drugą sondę wyłączyłem programowo i w jej miejsce wstawiłem pierwszą Skoro już zamontowałeś to powiedz czy oprócz problemu z tuleją sondy i flaszą do turbo były jeszcze jakieś inne problemy rozpiłowałem otwory od strony turbo ,zaślepiłem miejsce na pierwszą sondę (które było z....e) wyłączyłem druga sondę programowo i w jej miejsce wkręciłem sondę pierwszą i tyle. Edytowane 24 Lutego 2015 przez viteq
Snorky Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 I jak to działa? Nie łapie błędów? Nie wzrosło spalanie? Nie pojawiły się jakieś problemy z pracą silnika?
viteq Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) I jak to działa? Nie łapie błędów? Nie wzrosło spalanie? Nie pojawiły się jakieś problemy z pracą silnika? co do spalania nie mam pojęcia,błędów brak. nie piszcie do mnie czy wyłączenie sondy jest bardzo skomplikowane bo tego nie wiem,zrobił mi to ktoś inny. Edytowane 25 Lutego 2015 przez viteq
Imhotet Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 przesuniecie sondy na miejsce drugiej nie spowoduje zadnych błędów ewentualnie bedzie mniejszy odczyt EGT
edekxp Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Powiedźcie jaka jest różnica wstawienie DP i wywalenie środka z kata. Po co kombinować jak wystarczy środek kata wypruć i wygląda jak oryginał i działa tak samo Może ktoś ma sprawnego kata i go odsprzeda to rozumiem, ale i tak pewnie cena będzie podobna jak kupno DP
Inkognito Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 jak wyprujesz ori kat będzie brzydki dźwięk rezonans bo będziesz miał wielka pustą puszkę na początku jeśli już to trzeba by w środek wstawić rurkę tylko moim zdaniem gra nie warta swieczki czas który poswiecisz na wyprucie kata i gorsza sytuacja sprzedaży starego kata jest raczej nieopłacalna... ale to tylko moje zdanie.
edekxp Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jaki rezonans? Kolego jeżdżę już 2 lata na tym i nic nie słychać i żadnych rurek nie trzeba wstawiać, bo niby po co.
Booster Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 ciekawe jak wygląda sprawa zawirowania spalin w takiej wybebeszonej puszce, na pewno nie wpływa pozytywnie na osiągi i EGT rośnie
Inkognito Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 no ja akurat tez tak jeździłem chwilę i bardzo mi się to nie podobało dźwięk jak z poloneza... ale jak napisałem to tylko moje zdanie co do zawirowań i EGT nigdy nie sprawdzałem konkretnie ale spaliny na pewno zachowują się dziwnie bo są rozprężone w pustym kacie po czym jest konkretna zwężka przepływ spalin na pewno nie jest równomierny... tak jak napisałem to tylko moje zdanie nie bym chwalił swoje wyroby...
Łukasz13 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Dokładnie pusty kat w 1.8t nie robi żadnych rezonansów, co do zawirowań to faktycznie może to być tak jak Booster pisze, choc pewnie cięzko to sprawdzić. Edytowane 25 Lutego 2015 przez ?ukasz13
Galetto Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Haha zawirowania. Niech ktoś je udowodni, albo się nie odzywa... Nie ma żadnej różnicy czy to DP czy Kat czy pusty Kat dźwięk identyczny. Osiągi takie same więc po co bulić?? Chyba, że ktoś przerabia cały wydech, dolot i celuje w wyższe moce to wtedy tak... 90% aut tu dłubniętych to jazda cywilna i moc w okolicach 200hp gdzie DP za dużo nie zmieni. Edytowane 28 Lutego 2015 przez Galetto
bin85 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 No dziwne może 1.8T jest jakim fenomenem że nie słychać wyprutego kata bo przy innych silnikach zawsze było to słychac
Rekomendowane odpowiedzi