Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TFSI QUATTRO BPG USA K04-064 355HP@467NM - Powered by gregor10.pl| SPRZEDAM !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tracić coś tracą ale to jest 5-10km a przy zdrowej fabryce i tak często jest na Plus. A w wolnossakach wiadomo że kilkakrotnie więcej a jeszcze jak serii nie ma po wyjeździe z fabryki ;)... Na razie tfsi czeka na nową pompę paliwa i walek rozrządu bo jeszcze miałem wersję wadliwa bodajże z końcówką A niby Walek miał być wczoraj to by silnik można było złożyć a jak dojdzie pompa to podmiana i strojenie w next tygodniu.Sam już się niecierpliwie a prace się wydłużają bo święta Sylwester i prawie 4dni roboczych w dupe z czekaniem na części.

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Tracić coś tracą ale to jest 5-10km a przy zdrowej fabryce i tak często jest na Plus. A w wolnossakach wiadomo że kilkakrotnie więcej a jeszcze jak serii nie ma po wyjeździe z fabryki ;)... Na razie tfsi czeka na nową pompę paliwa i walek rozrządu bo jeszcze miałem wersję wadliwa bodajże z końcówką A niby Walek miał być wczoraj to by silnik można było złożyć a jak dojdzie pompa to podmiana i strojenie w next tygodniu.Sam już się niecierpliwie a prace się wydłużają bo święta Sylwester i prawie 4dni roboczych w dupe z czekaniem na części.

Witaj,

Jaką pompę paliwa wrzucasz?

Jeśli to nie tajemnica gdzie dokonujesz napraw swojego 2.0 TFSI ?

Gdzie zamierzasz stroić auto?

Rozumiem, że jeździsz na paliwie 98?

Koniecznie wrzucaj wyniki po sofcie na forum :D

Pozdrawiam!

Opublikowano

Było wcześniej napisane ze u gregora10. Pompa w baku vdo orginal. Obecnie paliwo 98 i takie tez na serii powinno się lać. Po modach będzie 98+100 mieszanka taka bo paliwo w pl jest słabej jakości i trzeba kombinować. Pozdrawiam :)

Opublikowano

Że mocy tak nie tracą

nie tracą bo w sumie seryjnie mają spore gifty po 15-2x Km

Tak że nawet jak straca to i tak trzymają serie -taki paradoks.

Nagar jest jednak bardzo istotny - wyobraźcie sobie tylko taką prostą sytuacje - idziesz pełnym ogniem - max flow - przez każdy kanał głowicy przedziera się średnio około 2.5m3 na sekunde (przy +300HP ) :) - w pewnym momencie nasz nie istotny nagar odrywa się.... nagle staje się istotny z bardzo prostego powodu - wpada do rozgrzanej komory w której zimno nie jest... a potem następuje cykl sprężania w czasie którego wtrysk podaje paliwo pod ciśnieniem ponad 100barów do komory spalania , jednak paliwo zapala się nie w tego kiedy chce tego ECU . tylko jak na złość wtedy kiedy mamy PECHA - czyli przedwcześnie - a co dalej ?

Tu już każdy sobie może uzupełnić dowolnie - unfall korby, tłoka, półki , stopiona świeca and so on, bo wyboru do koloru , niestety :)

To takie moje 3grosze apropo nagaru w TFSI - jego 'ważności' i zasadności czyszczenia.

A tymczasem zdrowia i najlepszego Wszystkim życzę !

GREGOR10

Opublikowano

Że mocy tak nie tracą

nie tracą bo w sumie seryjnie mają spore gifty po 15-2x Km

Tak że nawet jak straca to i tak trzymają serie -taki paradoks.

Nagar jest jednak bardzo istotny - wyobraźcie sobie tylko taką prostą sytuacje - idziesz pełnym ogniem - max flow - przez każdy kanał głowicy przedziera się średnio około 2.5m3 na sekunde (przy +300HP ) :) - w pewnym momencie nasz nie istotny nagar odrywa się.... nagle staje się istotny z bardzo prostego powodu - wpada do rozgrzanej komory w której zimno nie jest... a potem następuje cykl sprężania w czasie którego wtrysk podaje paliwo pod ciśnieniem ponad 100barów do komory spalania , jednak paliwo zapala się nie w tego kiedy chce tego ECU . tylko jak na złość wtedy kiedy mamy PECHA - czyli przedwcześnie - a co dalej ?

Tu już każdy sobie może uzupełnić dowolnie - unfall korby, tłoka, półki , stopiona świeca and so on, bo wyboru do koloru , niestety :)

To takie moje 3grosze apropo nagaru w TFSI - jego 'ważności' i zasadności czyszczenia.

A tymczasem zdrowia i najlepszego Wszystkim życzę !

GREGOR10

Witajcie!

Dzięki Gregor10 za rzeczowe info.

W związku Twoim postem dwa pytania:

1. Jak często zalecasz sprawdzać zbieranie się nagaru w 2.0 TFSI B7?

2. Czy wg Twojej wiedzy 3.0 TFSI cierpią na podobną przypadłość?

Dzięki z góry!

Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku!

Opublikowano

O ile wiem to każde fsi ma ten problem z nagarem. Czy to turbo czy wolnossący wtrysk bezpośredni jest :). Być może w nowszych silnikach coś pozmieniali i zredukowali to odkładanie się nagaru ale raczej jest to proces zwolniony a nie wyeliminowany.

Opublikowano (edytowane)

O ile wiem to każde fsi ma ten problem z nagarem. Czy to turbo czy wolnossący wtrysk bezpośredni jest :). Być może w nowszych silnikach coś pozmieniali i zredukowali to odkładanie się nagaru ale raczej jest to proces zwolniony a nie wyeliminowany.

Poprawili to w nowych silnikach montując do silnika z wtryskiem bezposredni także wtrysk pośredni , przynajmniej tak jest w 1.8 tfsi

Edytowane przez marcinch001
Opublikowano

Masz na myśli te silniki po lifcie w b8? Bo w a4 b8 z 2008-2012 roku też mają problem z nagarem chyba, że wynika to też z tego, że mają problem z poborem oleju :eusathink: btw. o tym pośrednim wtrysku słyszałem ale nie wiem za dużo. Może Gregor10 sprecyzuje temat jak to się ma w 3.0TFSI :naughty:

Opublikowano

Masz na myśli te silniki po lifcie w b8? Bo w a4 b8 z 2008-2012 roku też mają problem z nagarem chyba, że wynika to też z tego, że mają problem z poborem oleju :eusathink: btw. o tym pośrednim wtrysku słyszałem ale nie wiem za dużo. Może Gregor10 sprecyzuje temat jak to się ma w 3.0TFSI :naughty:

tak mam na myśli b8 po lifcie 1.8tfsi o mocy 170ps

http://www.auto-swiat.pl/testy/jaki-wtrysk-paliwa-jest-lepszy/17enx

Opublikowano (edytowane)

Foty dolotu w A6 C6 3.0TFSI 290KM CAJA po 130tys km (licznikowe) który akurat teraz robiłem ;)

3805db456300940.jpg d18c41456300967.jpg

d70170456301339.jpg

Wg mnie jest go zdecydowanie mniej jak 2.0TFSI/1.8TFSI nw wtrysku wyłącznie bezpośrednim. Związane jest to z inną konstrukcją odmy.
Aczkolwiek jednak jest obecny również w 3.0TFSI jak widać powyżej i warto czyścić.

Polecam każdemu czyszczenie dolotu - zdecydowanie pozytywny efekt - w przyśpieszeniu - reakcji na gaz - zużyciu paliwa.
Zawsze przybliża nas to do stanu fabrycznego.

Edytowane przez gregor10
Opublikowano (edytowane)

No, więc mamy update z garage Gregor10.pl ^_^

Czemu prace się przeciągły? Było parę małych komplikacji do tego święta Bożego Narodzenia, Nowy Rok, opóźnienia w dostawie uszczelek pompy paliwa wałka rozrządu etc. Na szczęście wszystko dotarło już i silnik jest praktycznie złożony został tip fmic i parę dupereli skręcić zalać nowy olej Millers Oils 5w40 CFS NT + komplet filtrów powietrza, oleju i paliwa.

Okazało się, że mój wałek ssący się wyciera i zapadła decyzja o kupna nowego z ASO, który jest poprawiony i nie ma wady w postaci wycierania się wałka w miejscu szklanki popychacza pompy paliwa.

PART_1450463447512.jpg

PART_1450463528592.jpg

Nowy poprawiony wałek rozrządu z ASO.

received_967564366657886.jpg

received_967564426657880.jpg

Montaż wałka, zdjęcie pokrywy.

received_967564489991207.jpg

received_967564566657866.jpg

received_968551319892524.jpg

Wymiana napinacza łańcucha febi, łańcucha swag i wałka rozrządu.

Wszystko zostało starannie wyczyszczone i sumiennie złożone na nowych uszczelniaczach uszczelkach uszczeleczkach :) etc co tylko potwierdza profesjonalizm podejścia gregora10 do tematu :hi:

received_969079489839707.jpg

received_969079496506373.jpg

Składanie..

received_969079499839706.jpg

Wymiana rozrządu INA napinacze rolki pompa wody hepu.

received_969080446506278.jpg

Montaż przewodów olejowych z s3 montaż DP K04-064 loading.. :). Ori B7 można dopasować ale jest to tzw na chama i lepiej zakupić używane z s3 oryginalne niż coś przyginać rozciągać itd. Do tego trzeba zawór zwrotny z RS4 dokupić i dorobić DV jak w 1.8T bo na k03 z b7 jest inaczej rozwiązanie dvki jak w k04 tfsi oraz adapter dorobić lub kupić na wyjściu turbo+intercooler= lepszy przepływ powietrza w każdym bądź razie jest troszku roboty z wsadzeniem k04 z s3 8p.

received_969080449839611.jpg

Pare fot DP

received_969079509839705.jpg

received_969079486506374.jpg

received_969079493173040.jpg

Stara plecionka była za nisko umiejscowiona i nawet przy tylko -30mm wystarczyło, że była większa nierówność i zawadzałem.

received_969079506506372.jpg

A tu już spasowane :)

received_969079503173039.jpg

Widok z dołu plecionka jest już wyżej umiejscowiona.

received_969080453172944.jpg

Jeszcze małe porównanie dolotu przed zabiegiem i po zabiegu.

20151216_190938.jpg

Wyczyszczony i dopieszczony dolot przez gregora10. Sam jestem w szoku,że dolot aż tak błyszczy . :gicior:

12506777_1066123783438746_923972911_n.jp

Fotosy z montażu wkładu pompy paliwa HPFP. Docelowo miał być wkład autotecha ale jest jeszcze grubszy i wydajniejszy, ponieważ sprzedawca nie miał dostępnego autotecha :naughty: .

Foto wkładu ;). Oczywiście do tego nowa szklanka z oringiem.

received_967564283324561.jpg

received_969590449788611.jpg

received_969590609788595.jpg

Stary wkład vs nowy grubszy wkład.

received_969591023121887.jpg

received_969590746455248.jpg

received_969590693121920.jpg

Złącze

20160113_140831.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano
:kox:
Opublikowano

Ten DP to chyba nie był robiony u Grzeska tylko poprawiany?

Opublikowano

U Grześka był poprawiany. Pierwotnie robiłem cały wydech wraz z DP w GTPerformance, Grzegorz poprawił małe niedociągnięcie i jest sztos. :)

Opublikowano

Grubo :naughty:

Opublikowano (edytowane)

:kox:

Witaj,

To kupa roboty za Wami!

Wykonanie profi!

Motorownia czyściuteńka jak kryształ :D

Pełen respect dla Gregora za podejście do tematu i dokładność wykonania modów.

To Panowie najprzyjemniejsza część przed Wami - strojenie smoczyska :D

Oj coś czuje, że będzie ogień :D

PS. Jaki masz obecnie setup hamulców?

Zawiecha siedzi 1BV + -30 springi?

PS. Dzięki za profi foto relację i czekamy na update!

Pozdrawiam!

Edytowane przez black4
Opublikowano (edytowane)

Zawieszenie to amortyzatory 1BA seria, springi -30mm eibach pro kit. Siedzi przyzwoicie jak dojdą amorki bilstein b8 siądzie myśle idealnie i porównywalne do 1BV. Hamulce seria ;).

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Konkretne mody, przy tej mocy pasowały by 345mm z s4 ;)

Opublikowano

O tak hamulce z S4 to takie minimum będzie być może coś lepszego! :naughty: Na razie seria będzie mi musiała wystarczyć czy jej się to podoba czy nie :grin: .

Mały przedsmak :wink: pierwszy start po modach btw. słychać nawet bardzo miły pomruk na początku odpalenia polecam obejrzeć na kompie ! :decayed:. Silnik w 99% złożony brakuje 2-3 dupereli, które mają być na wtorek(mam nadzieję, że nic już na przeszkodzie nie stanie) a później można stroić :slina:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...