Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) 10 godzin temu, Kodzak33 napisał: To ten sam zacisk idzie pod 320 i 345 ? Tylko zewnętrzna strona zacisku Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez Dev
Kodzak33 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 W dniu 18.08.2018 o 09:01, Dev napisał: Tylko zewnętrzna strona zacisku W czym tkwi różnica? W średnicy tłoczka?
staniek Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) To zasadniczo identyczne zaciski (tłoczki też są takie same), z tym, że przeznaczone pod różne średnice tarcz. Zacisku pod tarczę 320 nie założysz na tarczę 345 i odwrotnie. Poza tym to co napisałem, zostało już napisane w postach wyżej Edytowane 19 Sierpnia 2018 przez staniek
Kodzak33 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 3 godziny temu, staniek napisał: To zasadniczo identyczne zaciski (tłoczki też są takie same), z tym, że przeznaczone pod różne średnice tarcz. Zacisku pod tarczę 320 nie założysz na tarczę 345 i odwrotnie. Poza tym to co napisałem, zostało już napisane w postach wyżej A to nie kwestia jarzma?
H4mm3R Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Opublikowano 19 Sierpnia 2018 2 minuty temu, Kodzak33 napisał: A to nie kwestia jarzma? Jak zawsze ale tutaj jarzmo jest zintegrowane na stałe z zaciskiem. 1
Korton555 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Kilka tys km już zrobiłem i hamulce w b8 320mm nie są złe. Mam porównanie do innych aut. Np w a8 d3 360mm hamulce nie dawały rade, kilka hamowań z 170-180km/h i miały już dość. Na forum a8, często polecali swam na hamulce z S8, lub W12 385mm. Dziwi mnie teraz trochę ta chęć upgrade'u hamulców, czym ona jest spowodowana? Krzywią wam się tarcze, puchną hamulce? Ja do tej pory nie doświaczyłem żadnych niedogodności z ich strony.
Luki36 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Pytanie teoretyczne czy tarcza np z 3.0 tdi 320/30 po stoczeniu na 314 grała by z zaciskami ate pod 314/25 ? Albo można z czegoś dobrać tarcze 314/30 do a4 b8 na zaciskach ate np z a8 d2 tylko pewnie wysokości średnica piasty itp pewnie nie zagra
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 34 minuty temu, Luki36 napisał: Pytanie teoretyczne czy tarcza np z 3.0 tdi 320/30 po stoczeniu na 314 grała by z zaciskami ate pod 314/25 ? Albo można z czegoś dobrać tarcze 314/30 do a4 b8 na zaciskach ate np z a8 d2 tylko pewnie wysokości średnica piasty itp pewnie nie zagra Możesz napisać wprost co cudujesz ?
Luki36 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Kolega chce zwiększyć grubość tarcz uparł się bo zaciski robił itp i myśli ze jak zwiększy grubość to nie będzie ich wichrowac mówiłem mu zeby swapa zrobił ale się uparł a ja coś tego nie widzę bo jeszczecpewnie klocka tez szlifowac trzeba będzie a4 b8 2.0 tdi fabryczna moc 143 km
wyzyk83 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) 40 minut temu, Luki36 napisał: Kolega chce zwiększyć grubość tarcz uparł się bo zaciski robił itp i myśli ze jak zwiększy grubość to nie będzie ich wichrowac mówiłem mu zeby swapa zrobił ale się uparł a ja coś tego nie widzę bo jeszczecpewnie klocka tez szlifowac trzeba będzie a4 b8 2.0 tdi fabryczna moc 143 km niech kolega porządnie założy tarcze to nie bedzie mu wichrować Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez wyzyk83
Luki36 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 1 minutę temu, wyzyk83 napisał: niech porządnie założy tarcze 314 to nie bedzie mu wichrować Osobiście latam na swapie 320 z 3.0 tdi gładki oz i ferodo performance i jest ?tarcze miał dobrze założone bo mój mechanik mu robił włącznie z mierzeniem bicia piasty i nowej tarczy on dużo po autostradach lata i je zagrzał poprostu
wyzyk83 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) 6 minut temu, Luki36 napisał: Osobiście latam na swapie 320 z 3.0 tdi gładki oz i ferodo performance i jest ?tarcze miał dobrze założone bo mój mechanik mu robił włącznie z mierzeniem bicia piasty i nowej tarczy on dużo po autostradach lata i je zagrzał poprostu latam na 314 na autostradach i nic mi nie bije mam gładkiego zimmermanna i klocki ferodo premier auto po chipie 176km 400nm Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez wyzyk83
Luki36 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 6 minut temu, wyzyk83 napisał: latam na 314 na autostradach i nic mi nie bije mam gładkiego zimmermanna i klocki ferodo premier auto po chipie 176km 400nm Ja mam 197 i tez z pół roku latałem i było ok prosił mnie żebym się zorientował to pytam mój mechanik tez nie ma coś przekonania do tego
H4mm3R Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Panowie to nie temat o krzywych tarczach
Luki36 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Zadałem konkretne pytanie sam mam mieszane uczucia co do tego pomysłu dlatego chciałem zapytać mądrzejszych ?
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 19 minut temu, Luki36 napisał: Zadałem konkretne pytanie sam mam mieszane uczucia co do tego pomysłu dlatego chciałem zapytać mądrzejszych ? wycieranie d...y szkłem grozi kalectwem nie cudujcie tylko od razu montujcie 320/30mm
Luki36 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 11 minut temu, Dev napisał: wycieranie d...y szkłem grozi kalectwem nie cudujcie tylko od razu montujcie 320/30mm I o taka konkretna odp mi chodziło powtarzam sam nie jestem do tego przekonany mój mechanik tez mówi ze nie bardzo chce to robić jak już to przełożyć z 3.0 tdi tak jak u mnie i nie testować na swoim bezpieczeństwie
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) 14 minut temu, Luki36 napisał: I o taka konkretna odp mi chodziło powtarzam sam nie jestem do tego przekonany mój mechanik tez mówi ze nie bardzo chce to robić jak już to przełożyć z 3.0 tdi tak jak u mnie i nie testować na swoim bezpieczeństwie ten "mechanik" to kompletna ci...pa nigdy tego nie robił wiec wymysla cuda na kiju. sprawa ze swapem jest dziecinnie prosta, stare zdejmujesz a nowe zakladasz. Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez Dev 1
Luki36 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) 9 minut temu, Dev napisał: ten "mechanik" to kompletna ci...pa nigdy tego nie robił wiec wymysla cuda na kiju. sprawa ze swapem jest dziecinnie prosta, stare zdejmujesz a nowe zakladasz. Ty chyba złe mnie zrozumiałeś napisałem ze on mówił ze nie bardzo chce to robić ze jak już to tak jak u mnie robił swap na 320 z 3.0 tdi i po sprawie u mnie zrobił bez żadnego zająknięcia i latam ponad pół roku zrobiłem z 20 tys i wszystko cacy ?a wymyśla kolega i chcemy mu to z głowy wybić to dlatego napisałem z pytaniem do was Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez Luki36
pioteros Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 czy ktoś próbował ożenić dużo tańsze zaciski z A8 D3 2 tłokowe ATE pod tarcze 360x34mm z tarczami z C7 356x34mm ? według mnie powinny być ok ale wole to potwierdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się