Turbo1990 Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca W dniu 10.03.2024 o 13:34, Turbo1990 napisał(a): Cześć wszystkim. Mam do kupienia zaciski z A6 C7 Bi Turbo które siedziały na tarczy 330mm pytanie do was czy to te same zaciski które można ładować do A4 B8 pod tarcze 356mm ? Cena która wołają to 800 zł @Dev zerkniesz czy to ta same zaciski co lecą pod 356 w B8 ?Ponoć siedziały na tarczy 330 mm w A6 C7 Bi Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca 8 minut temu, Turbo1990 napisał(a): @Dev zerkniesz czy to ta same zaciski co lecą pod 356 w B8 ?Ponoć siedziały na tarczy 330 mm w A6 C7 Bi Turbo. W C7 nie było nigdy tarczy 330mm z przodu, jeśli to z C7 to jest to 356 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo1990 Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca @H4mm3R Gość który sprzedaje tak stwierdził. Zaciski po zdjęciach wyglądają identycznie jak pod 356mm wieć to pewnie to tylko pomyłka sprzedawcy . Dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Panowie po ostrym traktowaniu hamulcy pojawił się taki błąd. Skasowany i nie wrócił na drugi dzień. Podejrzewam że płyn się zagotował, pytanie z jakiego to odczyt czujnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Kiedy był płyn hamulcowy ostatnio wymieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Po takim komunikacie raczej nigdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca (edytowane) Wpadł swap 356/330 i nowy plyn sl6. Potem było kilka ostrych hamowań. Pytanie gdzie jest czujnik temp Edytowane 17 Marca przez Kodzak33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca (edytowane) 36 minut temu, Dev napisał(a): Po takim komunikacie raczej nigdy Tego samego dnia co wymiana na 356 Edytowane 17 Marca przez Kodzak33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca 41 minut temu, Muskel1 napisał(a): Kiedy był płyn hamulcowy ostatnio wymieniany? Tego samego dnia przy swapie. Pytanie gdzie jest czujnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca A SWAP kiedy? Pewnie czujnik poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca 17 minut temu, Muskel1 napisał(a): A SWAP kiedy? Pewnie czujnik poziomu. Wczoraj był swap rano z wymianą plynu, litr ate sl6 przepompowaliśmy, stan na maxa jest. Potem próba zbyt ostra zapewne. Na desce brak błędów, poprostu dziś z nudów podłączyłem vcds i był ten błąd. Zastanawia mnie gdzie jest czujnik. Mowa o a6 c7 2018 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Czujnik jest w ABSie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca (edytowane) 17 minut temu, Dev napisał(a): Czujnik jest w ABSie W pompie ? Wiesz od ilu stopni taki błąd łapie? Edytowane 17 Marca przez Kodzak33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca nie mam pojecia od jakiej temperatury wywala błąd ale jeszcze raz musisz przelac płyn najlepiej zrobic to przy uzyciu VCDSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat1990 Opublikowano 12 Maja Udostępnij Opublikowano 12 Maja Hej Kupiłem niedawno Audi A4 Allroad 2.0 TDI 177km z 2014 . Auto czeka na razie u mechanika na większy serwis , natomiast zauważyłem trochę tępe hamulce . Zamówiłem już przewody w oplocie , będzie wlany nowy płyn hamulcowy . Obecne hamulce nie są może jakoś złe , ale spodziewałem się czegoś lepszego . Auto ma tarcze 314 z przodu i 300 z tyłu. Z lektury forum widzę że polecacie swap na 320 z 3.0 tdi z przodu lub na 345 z S4 . Pytanie jest takie , czy zmiana z 314 na 320 z przodu rzeczywiście będzie zauważalna przy hamowaniu ? Czy robić coś z tyłem ? I ile to wszystko kosztuje ? Pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Maja Udostępnij Opublikowano 12 Maja Podstawowe pytanie Jakiej średnicy masz koła ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat1990 Opublikowano 13 Maja Udostępnij Opublikowano 13 Maja felgi 18 cali oem Audi , opony 245/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman Opublikowano 13 Maja Udostępnij Opublikowano 13 Maja 49 minut temu, Mat1990 napisał(a): felgi 18 cali oem Audi , opony 245/45 To zakładaj przód 356 i tył 330 z A6 c7. Juz b8 będzie to dobrze hamować a koszt klocków i tarcz nie jest jakiś astronomiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat1990 Opublikowano 13 Maja Udostępnij Opublikowano 13 Maja 10 minut temu, audicoman napisał(a): To zakładaj przód 356 i tył 330 z A6 c7. Juz b8 będzie to dobrze hamować a koszt klocków i tarcz nie jest jakiś astronomiczny. Dzięki za odpowiedź . Ktoś ma może na sprzedaż taki komplet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat1990 Opublikowano 13 Maja Udostępnij Opublikowano 13 Maja (edytowane) Jeszcze jedno , doczytałem na forum że podobno w B8 nie powinno się zakładać przewodów hamulcowych w stalowym oplocie bo pękają . Jak to możliwe , gumowe nie pękają a w oplocie już tak ?? Co to za aberracja . Może ktoś miał jakieś chińskie podróbki albo przewody zostały uszkodzone i na czas tego nie zauważono. Ja już swoje co prawda zamówiłem(Hel) , ale jeszcze mogę zwrócić . Co robić , zwrócić i zamontować zwykłe nowe gumowe czy jednak zakładać w oplocie ??? Edytowane 13 Maja przez Mat1990 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się