Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki płyn do układu wspomagania ?


wgrxxx

Rekomendowane odpowiedzi

u7a6ubyn.jpg

Dzisiaj troche powalczylem i udalo mi sie zalać mimo wczesniejszego plukania febim płyn w zbiorniczku był czarny, wyplukalem benzyną kestrakcyjna troche syfu jeszcze bylo i teraz git. Dziekuje Dev za podpowiedz i musze powiedzieć za jest bardzo duża różnica wizualna miedzy febi a lhm, lhm jest aż seledynowy a febi jest poprostu zielony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LHM jest lekko fluorescencyjny i dlatego tak wyglada

to bardzo dobry płyn, pamietaj o max dwuletnim interwale tego specyfiku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img.tapatalk.com/d/14/04/20/u7a6ubyn.jpg

Dzisiaj troche powalczylem i udalo mi sie zalać mimo wczesniejszego plukania febim płyn w zbiorniczku był czarny, wyplukalem benzyną kestrakcyjna troche syfu jeszcze bylo i teraz git. Dziekuje Dev za podpowiedz i musze powiedzieć za jest bardzo duża różnica wizualna miedzy febi a lhm, lhm jest aż seledynowy a febi jest poprostu zielony

LHM jest zbliżony wyglądem oraz konsystencją do Ori płynu:wink:

Ale jak kotem mówi brać LHM-a to brać i nie pytać się why bo gość trochę się zna:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używanie czerwonego ATF II może mieć jakiś wpływ na pompę? Od jakiegoś czasu hardkorowo cieknie mi magiel, teraz autko stoi a przekładnię mam już zamówioną ale przez jakiś czas byłem zmuszony jeździć mimo wycieku i lałem horrendalne ilości właśnie czerwonego płynu. Może mieć to jakieś większe znaczenie na zużycie pompy (magiel i tak do wymiany) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ale w maglu a jak regenerują go to dają uszczelki odporne na czerwony....

Poczytaj o tym nawet na alle wśród tych firm co regenerują magle:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to i tak obojętne jakie uszczelnienia założą bo jak będzie nowy magiel to wleję odpowiedni płyn i zostanie. Zastanawiało mnie to tylko teraz bo lałem litr czerwonego dziennie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.Dawno nie zagladalem do tego tematu.

Ja finalnie za 50zł kupiłem w ASO litr płynu. Wymienilem go pol roku temu i nie ma problemow.

Wspomaganie chodzi odczuwalnie 'lzej' ,zwlaszcza kiedy krecimy kierownica w miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz przerabialem i oryginalny i febi i to kilka krotnie, wspomaganie chodziło ciezko na tych płynach, w końcu zalalem czerwonym ATF i wreszcie mam wspomaganie takie jak się należy, a do krzykaczy ze nie wolno absolutnie tego oleju zalewać to jak zajade pompę lub magiel to napisze jak tylko się tak stanie, a póki co jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem stary czarny płyn na LHM+ Totala i różnica w kręceniu kierownicą jest bardzo wyraźna :) Kto jeszcze nie wymieniał niech się nawet nie zastanawia. W intercarsie LHM 34zł a robota nieskomplikowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek napisał jasno i wyraźnie.

Płyn Citroena ma więcej do zdziałania wiec wytrzyma więcej itd.

Może być ori,ale Citroena jest lepszy.

Wiem bo lałem i ten i ten.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...