skubiii89 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Dzisiaj troche powalczylem i udalo mi sie zalać mimo wczesniejszego plukania febim płyn w zbiorniczku był czarny, wyplukalem benzyną kestrakcyjna troche syfu jeszcze bylo i teraz git. Dziekuje Dev za podpowiedz i musze powiedzieć za jest bardzo duża różnica wizualna miedzy febi a lhm, lhm jest aż seledynowy a febi jest poprostu zielony
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 LHM jest lekko fluorescencyjny i dlatego tak wyglada to bardzo dobry płyn, pamietaj o max dwuletnim interwale tego specyfiku
wesz82 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 http://img.tapatalk.com/d/14/04/20/u7a6ubyn.jpg Dzisiaj troche powalczylem i udalo mi sie zalać mimo wczesniejszego plukania febim płyn w zbiorniczku był czarny, wyplukalem benzyną kestrakcyjna troche syfu jeszcze bylo i teraz git. Dziekuje Dev za podpowiedz i musze powiedzieć za jest bardzo duża różnica wizualna miedzy febi a lhm, lhm jest aż seledynowy a febi jest poprostu zielony LHM jest zbliżony wyglądem oraz konsystencją do Ori płynu:wink: Ale jak kotem mówi brać LHM-a to brać i nie pytać się why bo gość trochę się zna:whistling:
Fenrir Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Używanie czerwonego ATF II może mieć jakiś wpływ na pompę? Od jakiegoś czasu hardkorowo cieknie mi magiel, teraz autko stoi a przekładnię mam już zamówioną ale przez jakiś czas byłem zmuszony jeździć mimo wycieku i lałem horrendalne ilości właśnie czerwonego płynu. Może mieć to jakieś większe znaczenie na zużycie pompy (magiel i tak do wymiany) ?
wesz82 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Nie bo nawet jak zregenerujesz magiel to mozesz lac czerwony plyn mimo starej pompy:wink:
vp-tdi Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Nie bo nawet jak zregenerujesz magiel to mozesz lac czerwony plyn mimo starej pompy:wink: wielu ludzi leje atf II d i nie nażeka
wesz82 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ta ale w maglu a jak regenerują go to dają uszczelki odporne na czerwony.... Poczytaj o tym nawet na alle wśród tych firm co regenerują magle:wink:
Fenrir Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Dla mnie to i tak obojętne jakie uszczelnienia założą bo jak będzie nowy magiel to wleję odpowiedni płyn i zostanie. Zastanawiało mnie to tylko teraz bo lałem litr czerwonego dziennie
zakwas1 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Koledzy.Dawno nie zagladalem do tego tematu. Ja finalnie za 50zł kupiłem w ASO litr płynu. Wymienilem go pol roku temu i nie ma problemow. Wspomaganie chodzi odczuwalnie 'lzej' ,zwlaszcza kiedy krecimy kierownica w miejscu.
zizel Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Ja juz przerabialem i oryginalny i febi i to kilka krotnie, wspomaganie chodziło ciezko na tych płynach, w końcu zalalem czerwonym ATF i wreszcie mam wspomaganie takie jak się należy, a do krzykaczy ze nie wolno absolutnie tego oleju zalewać to jak zajade pompę lub magiel to napisze jak tylko się tak stanie, a póki co jestem bardzo zadowolony.
ROBERCIK7777777 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 zalałem czerwony mobila zrobione już30 tys km wielki pozytyw dla tego płynu
vp-tdi Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Czerwony rozpuszcza uszczelnienia chyba w nowych autach ,w starych to ludzie mixol leją i jezdza aż sie czarny nie zrobi
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mixol, tez sie nadaje bo jest mineralny, tak samo mozna nalac ropy
ChilliPalmer Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Ja nalałem transtar Dexron mineralny i teraz kiera jednym palcem mozna krecic. Stary byl zielono czarny, zlalem go ok. pol litra.
TrollGun Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Dziś wymieniłem stary czarny płyn na LHM+ Totala i różnica w kręceniu kierownicą jest bardzo wyraźna Kto jeszcze nie wymieniał niech się nawet nie zastanawia. W intercarsie LHM 34zł a robota nieskomplikowana.
dliwski Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 a ten do A4 z mojego profilu? http://allegro.pl/oryg-plyn-olej-do-wspomagania-vw-audi-skoda-seat-i4502330819.html
wesz82 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Tomek napisał jasno i wyraźnie. Płyn Citroena ma więcej do zdziałania wiec wytrzyma więcej itd. Może być ori,ale Citroena jest lepszy. Wiem bo lałem i ten i ten.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się