Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Talerzyki z B5 to był gwóźdź do trumny dla osłony i spojlerkow ?

Tak niskie auto nie nadaje się na jazdy po śniegu... 

Właśnie Kamilu wybiłeś mi z głowy pomysł obniżania auta :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie wszystko całe... oprócz nadkoli, dołów drzwi, rantów błotników, pognitej klapy, zagiętej maski, zrysowanych zderzaków itp, ale tak poza tym jest wszystko lux :kox:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety na rantach przednich nadkoli też się zaczyna robić rudo, trzeba będzie w tym roku zabezpieczyć graty, a po kolejnej zimie zmienić na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę u wszystkich taki standardzik. Rant górny błotnika, wgięty błotnik (ktoś drzwiami albo czymś jebn..., nie wiadomo gdzie i kiedy), doły drzwi zaczęły się odzywać po zimie, również połamana osłona silnika. Jak to mówią pomału do przodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Patryk14 napisał:

Widzę u wszystkich taki standardzik. Rant górny błotnika, wgięty błotnik (ktoś drzwiami albo czymś jebn..., nie wiadomo gdzie i kiedy), doły drzwi zaczęły się odzywać po zimie, również połamana osłona silnika. Jak to mówią pomału do przodu ;)

Ja maluję ranty co dwa lata , łacznie z przeglądem nadkoli i zdjęciem listw drzwiowych. Tępić rudą trzeba aby kuwa się nie rozwijała. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pelonek1 napisał:

Też gdzieś coś takiego widziałem u siebie na drzwiach. Masz jakiś sposób na samodzielną naprawę tego żeby nie malować całych elementów?

A gdzie. Nowy błotnik i malowanie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już Pan Albercik zmieniał błotniki z przodu,a na rancie oczywiście juz rudo zaczyna się robić... więc wymiana. Drzwi na dole ruda łapie więc wymiana x4,nowa stara klapa na dole trochę rudzieje ale że tak tanio kupiona to nie żal będzie wymienić. Jeszcze osłona pod motorem w kiepskim stanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błotnik to Blic Q z intercars bierz ładnie pasuje no i co najważniejsze róg jest bardziej szpiczasty niż w innych zamiennikach gdzie jest okrągły u  mnie już nastąpiła wymiana błotnika lewego po obcierkach koła 19 cali :decayed: teraz auto dałem wyżej i już nic nie obciera u mnie poza rantami dachu nie ma rdzy nigdzie dziwi mnie ten dach trochę ale cóż 

 

20210208_184409.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też w jednej B6 sedan tak miałem kiedyś, że szły purchle przy rantach na dachu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj trochę pojeździłem furmanką no i nagle jeb z lewej strony wali gorącem i brak reakcji na zmiany na panelu...

Wróciłem do domu i vcds w ruch:

1 Fault Found:

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

No i ten nieszczęsny silniczek przy pedałach, błędu nie dało się skasować, BS 001 się robiło ale odczyty z tego pozycjonera stały w miejscu.

Szybka akcja, wydarcie, nasmarowanie i wrzucony nowy potencjometr. Włożenie, adaptacja 0 na kanale 000, BS001 i jest OK.

Chciałem tylko przypomnieć, że już był wymieniany ten nieszczęsny potencjometr na taki z ali, niby na mierniku działa płynnie itd.. nie mam pojęcia co się z tym dzieje, co mu odpierdziela... niby te od temperatury pracują najwięcej ze wszystkich...ale jak w takim tempie będą padać te z ali to lipa...

Żeby dorwać gdzieś taki silniczek z exeo albo ostatni wypust b7, ewentualnie sam pozycjoner ale pewny ori pihera gdzieś z elektronika (na tme szukałem ale nie ma nic).

Sama klapa chodzi leciutko,  żadnych oporów, silniczek na krótko też bez problemu, więc całe podejrzenie pada na ten pozycjoner właśnie... 

Wymiana tego jest trochę lipna, zawsze mnie potem wszystko po tym boli, bo trzeba się na-wyginać na plecach :P ale i tak już to ogarniam na szybkości. Tylko to nie interes co nie cały rok wymieniać pozycjoner na nowy...


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, marky2552 napisał:

błotnik to Blic Q z intercars bierz ładnie pasuje no i co najważniejsze róg jest bardziej szpiczasty niż w innych zamiennikach gdzie jest okrągły u  mnie już nastąpiła wymiana błotnika lewego po obcierkach koła 19 cali :decayed: teraz auto dałem wyżej i już nic nie obciera u mnie poza rantami dachu nie ma rdzy nigdzie dziwi mnie ten dach trochę ale cóż 

 

20210208_184409.jpg

Przymierzałeś błotnik czy od razu do malowania dałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, marky2552 napisał:

błotnik to Blic Q

No tak, tylko one kosztują trochę ? ile płaciłeś? Ja myślałem te za ~ 250 z allegro i dodatkowo je czymś od wewnątrz jeszcze pomalować jakimś epoksydem czy czymś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 ruda się panoszy na maxa:facepalm: błotniki przód do wymiany, a tył.... no cóż, bedzie trzeba leczyć..

A w B7 raczej nic szczególnego, poza tym że błotniki też mają chorobe 'rdzewiejus blachus':lol1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

 

Wymiana tego jest trochę lipna, zawsze mnie potem wszystko po tym boli, bo trzeba się na-wyginać na plecach :P ale i tak już to ogarniam na szybkości. Tylko to nie interes co nie cały rok wymieniać pozycjoner na nowy...


 

Tu się zgodzę całkowicie, plery łupią od leżenia na progu niesamowicie:decayed:

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

No tak, tylko one kosztują trochę ? ile płaciłeś? Ja myślałem te za ~ 250 z allegro i dodatkowo je czymś od wewnątrz jeszcze pomalować jakimś epoksydem czy czymś? 

Ja tak zrobiłem, kupiłem w kolorze i średnio jestem zadowolony ze spasowania. Rant zaokrąglony i trzeba było rozwiercać górne mocowania żeby go do zewnątrz naciągnąć bo pomiędzy maska a błotnikiem szpara się dziwnie schodziła. Poza tym w miejscu dochodzenia zderzaka i dokładki błotnik jest jakby bardziej wpuszczany w głąb przez co zderzak, dokładka nie są w jednej linii/płaszczyźnie z błotnikiem. Błotnik jest głębiej a zderzak i dokładka odstaje.

Przed montazem zabezpieczyłem środki epoksydem i na to jeszcze baranek poszedł. I po drugiej zimie już widzę delikatne oznaki korozji na rancie(w tej rynience od zewnatrz):facepalm: nadkole szmaciane mam

Reasumując drugi raz bym nie kupił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaras99 bardzo dziękuję za taką opinie, bo na allegro i na fb każdy chwalił, ale za tą cenę to właśnie trochę podejrzane by było dobrze... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

@jaras99 bardzo dziękuję za taką opinie, bo na allegro i na fb każdy chwalił, ale za tą cenę to właśnie trochę podejrzane by było dobrze... 

1,5 roku naprawiałem po zakupie i prawy błotnik prosił się o wymiane. Rok temu lewy dostał i tez wpadł zamiennik, chyba z IC - 170 zł, blacharz ogarniał. @lewiatan1989 sprawdzał organoleptycznie i nie wypadło najgorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

@jaras99 bardzo dziękuję za taką opinie, bo na allegro i na fb każdy chwalił, ale za tą cenę to właśnie trochę podejrzane by było dobrze... 

Mam na stronie pasażera ten z allegro w kolorze. O ile kolor naprawdę powiedziałbym że mega dobrze pasujący. Sam błotnik to nie jest najgorszy, najcieńszy. Od wewnątrz czymś już zabezpieczony. Wygląda ogólnie dość solidnie.
Ze spasowaniem jest już trochę gorzej i trzeba powalczyć. Najgorzej dół wychodzi i trzeba sporo powyginać. Z @TommiA6 walczyliśmy ok. 4-5h. Czy warto ciężko powiedzieć. Za taką cenę nie ma najgorzej i zimę przetrwał bez uszkodzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, johnnythebest napisał:

Przymierzałeś błotnik czy od razu do malowania dałeś?

Wcześniej miałem na prawą stronę Blic P kupiony w kolorze na olx kolor LZ9W pasuje nie bardzo pomimo że to czarna perła to błotnik ma inny odcień no i róg zaokrąglony i faktycznie przy masce średnio pasuje bo wystaje delikatnie do góry więc na lewą stronę kupiłem błotnik Blic Q z intercars w podkładzie transportowym w listopadzie promocja była 180 zł kosztował a że malowana klapa była z tyłu moja to mam fiszkę ze sklepu lakierniczego z kodem odcienia koloru mojego który pasuje idealnie bez cieniowania. Więc ja Blic P pasuje z prawej strony to dałem szwagrowi do malowania i założyłem bez przymierzania i co więcej Blic Q ma już inny róg bardziej szpiczasty niż ten prawy Blic P jak ze spasowaniem a no podobnie do tego prawego delikatnie jest wyżej od maski przy końcu. 

 

Prawy błotnik mam od 1.5 roku czy jest ruda nie ma żadnych oznak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko BLIC Q z lakierowaniem i spasowaniem u lakiernika. Ja z efektu u siebie jestem mega zadowolony. Drugi, którego zdjęcie wrzuciłem wyżej tak samo potraktuję. Lepiej dołożyć kilka zł niż potem się wkur* :decayed:

Edytowane przez R4xx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...