Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do bixa i tematu adapterów, dziś dotarły wycięte już prototypy uniwersalnych adapterów... i powiem Wam, że będzie raczej bez poprawek...

Mierzyłem rozstaw otworów na B7/B8, na B6 i samego Evoxa... wyszło obiecująco. 

Na dniach postaram się zrobić kompletne info co podciąć i jak zamontować evoxa w B6.

Spróbuję też osadzić Evox w stelażu B7 nieskrętnym...

Soczewka B7/B8 wpada na szpilki... także nie będzie trzeba się już siłować jak ze wcześniejszym adapterem znanym na forum...

143690716_170748734460947_1189067073903106757_n.jpg 143690716_412674356707407_4212672986837593187_n.jpg 143419242_129767119005725_3509920580834954353_n.jpg

143796075_2848557158693613_1969315965951615896_n.jpg 143828794_2889488107999439_6233959870837209543_n.jpg

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

@MaTeo85sprezentował mi kilka gadżetów ? (za co bardzo dziękuję), w tym najwazniejsze:

- stelaże i moduły pod składane lusterka 

- listwy S4

Jako że listwy to takie standardowe zardzewiołki to postawiłem na ryzyko i próbę wybebeszenia blachy i rdzy... 

Udało się, syfu od groma, a wystarczyło to korytko tam zrobić z tworzywa lub nierdzewki...

No i @karol1981 też dał info, że tak w ogóle się da to rozbebeszyć, także dzięki Karolu ?

received_2745227822410001.jpeg

received_152560253258284.jpeg

received_444416810040333.jpeg

Muszę to porządnie wyczyścić, odtłuścić i Mateusz polecił mi na skelejnie tego - Sika 291...

Tak wyszło na sucho:

received_2362196103904440.jpeg

received_421847842432265.jpeg

Mam nadzieję, że będzie dobrze, bo choruje na te skrzydła od dawna...

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj, od razu musiałeś mnie sprzedać...

Co do sklejania to dla mnie Sika 291 (warunek musi być czarna) jest najlepszym co można użyć, odporna na wodę, chemię, wodę morską, daje się szlifować, bardzo trudno jest to oderwać od powierzchni klejonej, uszczelnia (również pod wodą) i w ogóle same zalety :) 

Działaj działaj to będziesz miał fajne listwy :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ouuu w końcu listewki s4 :wink:

no rdza to klasyk niestety, ja swoich szukałem rok żeby były w dobrym stanie i nie odstawały jak to było z moimi sline :facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sika spoko klej a powiedzcie panowie czy te oryginalne slinowe tez da się rozebrać bo lewa tylna mi odstaje pewnie też skorodowała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej ta sama konstrukcja tego jest, ta sama blacha wstawiona, która koroduje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam  SIKAFLEX 291 ys wery gód.  Popularny w budownictwie w Skandynawii i odporny na wodę morską , więc ciapa solna z jezdni nie zrobi na nim wrażenia. Aplikacja standardowo , ma być ciepło , sucho i czysto .  :guma:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dekiel 13 napisał:

Potwierdzam  SIKAFLEX 291 ys wery gód.  Popularny w budownictwie w Skandynawii i odporny na wodę morską , więc ciapa solna z jezdni nie zrobi na nim wrażenia. Aplikacja standardowo , ma być ciepło , sucho i czysto .  :guma:

Ja tego zajzajeru używałem zawsze na jachtach, do uszczelniania przejść w burtach, i pod wodą i na pokładach wypełnia się tym drewno teakowe, a i w przemyśle morskim, wydobywczym oto używa się tego na co dzień. Dziadostwo ma tyle różnych aprobat technicznych i certyfikatów że musi być dobre.

Co do aplikacji to minimum +5 stopni i będzie się utwardzać pod wpływem wilgoci z powietrza, czym grubsza warstwa tym dłużej ale pierwszy mm "zeszkli" się już po kilku godzinach, reszta ok 1mm/24h chyba że jest cieplej to będzie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja to mam lepszy pomysł ale nie wiem czy dobry mam starą listwę zwykłą w bdb stanie jak by z niej przełożyć tą część metalową do listwy sline ??? sorki za spam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwykłej podobno nie ma tego "bocznego stelaża" , ale nie wiem czy to pasi / przeszkadza itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie że udało się ogarnąć od razu będzie inne autko, ta blacha to jedynie wzmocnienie które wg.mnie nie jest potrzebne i robi problemy .Cesze się że mogłem pomóc :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było, że zawsze z autem jest oh i ah i tak kolorowo :P

Po zimie takie kwiatki:

Uszkodzona osłona dolna silnika + rdzocha na rancie błotnika... czyli wydatków nie ma końca :facepalm:

153095270_754362131879106_4735571365899017955_n.jpg

154027098_777317866544510_8547888606011578058_n.jpg

Na razie muszę to wyczyścić i zabezpieczyć... a jak będzie więcej kasy to chyba się kupi jakiś gotowiec z allegro i wymieni obie strony... 

A jak tam u Was po zimie ? Wszystko całe :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Żeby nie było, że zawsze z autem jest oh i ah i tak kolorowo :P

Po zimie takie kwiatki:

Uszkodzona osłona dolna silnika + rdzocha na rancie błotnika... czyli wydatków nie ma końca :facepalm:

153095270_754362131879106_4735571365899017955_n.jpg

154027098_777317866544510_8547888606011578058_n.jpg

Na razie muszę to wyczyścić i zabezpieczyć... a jak będzie więcej kasy to chyba się kupi jakiś gotowiec z allegro i wymieni obie strony... 

A jak tam u Was po zimie ? Wszystko całe :grin:

Wszystko całe tylko korozję na rantach przednich błotników też muszę usunąć bo Janusz Niemiec nie zabezpieczył porządnie i trochę jej jest niestety.

@kamil-vagusunąłem to brzydkie zdjęcie z rudą na moim błotniku bo słabo wyglądało w Twoim temacie.

 

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kamil-vag napisał:

A jak tam u Was po zimie ? Wszystko całe :grin:

I cyk, błotniczek:

IMG_20210224_104438.jpg

Osłona (już pospawana, ale męczy mnie ten brakujący kawałek także wpadnie 'nowa' xD):

IMG_20210224_103132.jpg

i Spoiler:

IMG_20210220_151039.jpg

Także.. sam nie jesteś :lol1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tak lżej na sercu jak widzi człowiek, że to tylko nie ja ?

Talerzyki z B5 to był gwóźdź do trumny dla osłony i spojlerkow ?

Tak niskie auto nie nadaje się na jazdy po śniegu... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknijcie z tyłu w nadkola  ,tam lub ruda wyłazić na zgrzewach,dobrze w czas to zabezpieczyćIMG-20200913-WA0000.jpeg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, R4xx napisał:

I cyk, błotniczek:

IMG_20210224_104438.jpg

 

Też gdzieś coś takiego widziałem u siebie na drzwiach. Masz jakiś sposób na samodzielną naprawę tego żeby nie malować całych elementów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pelonek1 napisał:

Też gdzieś coś takiego widziałem u siebie na drzwiach. Masz jakiś sposób na samodzielną naprawę tego żeby nie malować całych elementów?

Tak się utlenia ocynk,po zdrapaniu tego burchla pod spodem biały pył ,możesz zrobić zaprawkę ,ale będzie widać,trzeba malować żeby to dobrze wyglądało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...