Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak a propo wahaczy:

 

Osobiscie nie mialbym ani czasu ani glowy by dogladac co chwile jak sie zachowuja nowo kupione wahacze. I ta mysl, czy mi sie wysunie ktorys wahacz z tulei przy ciasnym i szybko pokonywanym zakrecie.

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Ten test to o dupe rozbić...

Ktoś dobrze napisał w komentarzu:

"Nie da sie rozpoznac jakosci plastiku i jego odpornosci , wytrzymalosci tylko go ogladajac"

Najważniejsze w tych wahaczach jest to, by zwrotnica nie wyrwała sworznia wahacza, bo wtedy koło nam się składa i jest masakra... Luz na sworzniu (jak złapiemy, to czuć jak wychodzi lekko do góry i na dół) dyswalifikuje wahacz...

Mogli zrobić test jaka siła potrzebna do wyrwania sworznia a nie bezsensowne łamanie...

Bo wyrobiona guma na tulejach to już mniejszy problem, tym bardziej, że takie tuleje można dokupić i wprasować (nawet ori)... Chyba w skv nikt jeszcze wyrwanego sworznia nie zgłaszał na forum, także zobaczymy teraz ile to u mnie polata.

Druga sprawa, nie każdy wyczuje zużycie zawiasu, dla jednego będzie to złom a inny powie, że nic się nie dzieje/nic nie czuje... Mam już kilka lat za sobą z wielowahaczami i po prostu wiem kiedy na nie pora :P

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Wiem, ze test nie jest za rewelacyjny ? i daloby sie go lepiej zrobic ale przynajmniej pokazane w nim jest jak wygladaja rozne osadzenia swozni. Szkoda, ze nie zrobili testow na zrywanie tulei przy skrecaniu.

Opublikowano

Ano właśnie ;) taki test by był super :P na zrywanie tulei i wyrwanie sworznia.

Opublikowano
14 godzin temu, kamil-vag napisał:

Racja, Karol ;) ale chyba jakbym sam nie modzil, tylko mialbym komus to zlecic to tez bym zalozyl inny zestaw z ta mysla zeby juz nie poprawiac, a tak to 30 min i banan podmieniony, bez zdejmowania kół, z kanału... Drugie 30 min i wymienione łączniki... 1h w dupe - nie wiem ile teraz za to krzyknąłby mechanik ale ze 100 na bide hehe

@Adam87  ok 1500  komplet z koncówkami

Kamil ,no w sumie racja ale pod warunkiem że masz właśnie dostęp do kanału i sam sobie zrobisz.Ja osobiście miałbym z tym problem , bo albo mechanik ,albo jechać do rodziców i się męczyć :)

Opublikowano
Godzinę temu, karol1981 napisał:

@Adam87  ok 1500  komplet z koncówkami

Kamil ,no w sumie racja ale pod warunkiem że masz właśnie dostęp do kanału i sam sobie zrobisz.Ja osobiście miałbym z tym problem , bo albo mechanik ,albo jechać do rodziców i się męczyć :)

Karol musisz zgłosić do zarządcy, żeby w garażu zrobili wam kanał lub podnośnik:naughty:

Opublikowano
2 godziny temu, Adam87 napisał:

Karol musisz zgłosić do zarządcy, żeby w garażu zrobili wam kanał lub podnośnik:naughty:

Nom przydał by się , ale  lepiej by było zarządcę zmienić bo z tym to nie ma o czym rozmawiać ,nawet trawy skosić im się nie chce . EOT :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kanał by się przydał, ja też jeżdzę 12km do kumpla... Ale z drugiej strony może dobrze, że go nie ma :P bo bym z niego nie wyłaził hehe

Opublikowano

Też oglądałem na yt. Szoł zrobił niszczył wahacze wyskakiwały z pod prasy i tyle :D Kamil a jaki masz stosunek jazdy trasa miasto? jaki przelot roczny i ile Ci takie wahacze wytrzymywały? Jakich firm mieniałeś kpl? czy sztukami, partiami góra dół ? Pozdro

Opublikowano
1 godzinę temu, Bilder napisał:

Kamil a jaki masz stosunek jazdy trasa miasto? jaki przelot roczny i ile Ci takie wahacze wytrzymywały? Jakich firm mieniałeś kpl? czy sztukami, partiami góra dół ? Pozdro

Radek, ja dopiero wymieniałem ori zawias... 

Wsadziłem cały nowy zestaw SKV od Dystrybutora z forum. Po montażu i przejechaniu niecałych 200km wysunęła się tuleja gumowo-metalowa z banana, wystarczyło zdjęcie numeru wadliwej części i dostałem nową, poprawioną wersję, która już siedzi w aucie. Dodatkowo założyłem stare łączniki Lemfordera, bo te SKV nie budziły po tych 100km mojego zaufania :P To tyle, jeśli o wymianę chodzi...  W tym samym czasie montowaliśmy to samo do Passata. Tam problemu z tuleją nie było.

Jeżdżę różnie, ale więcej teraz trasy i ogólnie A4 ma odpoczynek, na rzecz Polo po swapie na 1.9 ^^ W tym roku km będzie naprawdę mało, bo ze względu na dzidziusia za daleko się nie wybieram... Ale w przyszłym roku już powinno wrócić do łask hehe :)

No i w końcu się wzięli i zrobili drogę do mojej roboty... kto był w Ostrowcu i miał sposobność się przejechać ul. Samsonowicza, wie jak zawiecha dostawała w d*pę :P Teraz będzie lotnisko hehe

Opublikowano

A widzisz tak pytam z ciekawości. No nic będę śledził ile to Ci polata. Ja ori zmieniłem na RTS'a i więcej raczej go nie wsadzę, szkoda przepłacać, po zimie wrzucę mu chyba MS sporta i zobacze jak z trwałością.

Opublikowano
W dniu 26.08.2018 o 16:30, Bilder napisał:

A widzisz tak pytam z ciekawości. No nic będę śledził ile to Ci polata. Ja ori zmieniłem na RTS'a i więcej raczej go nie wsadzę, szkoda przepłacać, po zimie wrzucę mu chyba MS sporta i zobacze jak z trwałością.

A co tam Ci się z tym rtsem podziało, ja założyłem i jak na razie Oki po ok 10 tyś km

Opublikowano

A jeszcze 3 lata nie minęły, a już stuku puku z prawej strony;) Muszę znaleźć czas i skoczyć na ścieżkę ustalić mniej więcej który ma luz co i jak, podjechać do gościa gdzie kupowałem i zapytać jak reklamacja wygląda.

Opublikowano
W dniu 26.08.2018 o 16:30, Bilder napisał:

po zimie wrzucę mu chyba MS sporta i zobaczę jak z trwałością.

W tym Passacie, co teraz też wkładaliśmy SKV, wcześniej ponad 2 lata śmigał właśnie MS. I tak szczerze drogi pokonywał bardzo dziurawe... i dziennie robił po 20 pare km do roboty... po zdemontowaniu byłem w szoku, sworznie sztywne, jedynie widać było, że gumy (w tulejach) mają już dość i łatwo się poddawały nawet w ręce... myślę, że jak za taką kasę to nawet dobrze mu to wyszło... gorzej własnie jak w Twoim wypadku, wyrzygać ok 1000 zł i niecałe 3 lata ? trochę bym się wkurw...

Opublikowano

Dokładnie kamil tak jak mówisz:D A jeszcze jestem ciekaw jak ma wyglądać reklamacja, demontaż montaż, zapewne zostanę z ręką w nocniku. Ale narazie jestem dobrej myśli i w przeciągu tygodnia będę wiedział co i jak ;) I myślę że MS na dwa lata za połowe tej kasy to nie jest taki zły wybór. A że montaż i demontaż ogarnę sobie sam to tylko koszty części i geometrii. Ale już Ci nie spamuje ;) Działaj coś, bo ja dokładek od Ciebie nie pomaluje brak $$. A zrobiłem coś 30tys km więc tako ....

Opublikowano

Licznik swoje odleżał, ale w końcu się doczekał... niektórzy mieli to szczęście mieć Color FIS w standardzie... z RNS-D kolorystyka zgrywa się super jak dla mnie :)

Podziękowania dla Karola (@Galetto) za przepisanie potrzebnych
danych z mojego do nowego licznika :) Super profi robota i tylko podmiana P&P bez konieczności bawienia się w przyuczanie, adaptację kluczy itd...

Aktywowałem sobie tylko w VCDS ikonkę świateł postojowych (bo była wykodowana) i dodatkowe menu na FIS...

Cieszy oko :):):)

IMG_20180830_183120.jpg

IMG_20180830_183152.jpg

MmsCamera_2018-08-30-18-52-47.jpg

 

 

Opublikowano

Git Kamil. Różnica jest ogromna między kolorem a czerwonym. 

Opublikowano

Powiało świeżością i teraz można patrzeć na fis z przyjemnością :kox: 

Opublikowano

Teraz jest super w kolorku:oklasky:

Opublikowano

Bardzo fajne auto i wiele przydatnej wiedzy w Twoim wątku. Dzięki za poświęcony czas, bo dzięki takim opisom my którzy zaczynamy modzenie mamy wyłożone wszystko jak na tacy. Dobra robota :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...