endriuu Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 A 4 B 5 1.8 1996r dwa miesiące temu kupiony było 48003 jest obecnie 50700 sprowadzony na oleju Fuchs 5 W 30 czas na zmianę wraz z filtrem na OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L 5W-40 dobry wybór? [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 12:58_________________________________________________ A 4 B 5 1.8 1996r dwa miesiące temu kupiony było 48003 jest obecnie 50700 sprowadzony na oleju Fuchs 5 W 30 czas na zmianę wraz z filtrem na OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L 5W-40 dobry wybór? mysli ewentualnie zastanawiam się pomiedzy OLEJ MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40 5L 5W-40 który wybrać? do ADRa lepszym wyborem bedzie X-Cess
Arek956 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 To ja powiem coś od siebie.Mój wujek ma A4 1.8 ADR z 1996r. + LPG. Kupił ją 8 lat temu z przebiegiem 188tyś km. Chwile potem założył LPG.Na dzień dzisiejszy auto ma 492tyś km. Z tego co pytałem to remontu silnika nie robił jedynie wymieniał 2 razy przepływomierz.Oczywiście o auto dbał regularne wymiany oleju,filtrów itp. Generalnie auto śmiga aż miło. Karoseria jest w idealnym stanie.Jedyne po czym można poznać przebieg to wnętrze. Przetarty fotel kierowcy, bardzo zmęczona kierownica,odkształcony fotel kierowcy no i okropnie pościerane pedały. Ale z auta jest b.zadowolony.Dziennie robi dużo km i jeszcze nigdy go nie zawiodło
Kwinto69 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 znalazłem taka hurtownie na allegro z olejami trochę mam obawy czy brać od niego http://allegro.pl/olej-motul-8100-x-cess-5w40-5l-5w-40-megapromocja-i1713298628.html?source=oo u mnie na mieście w inter cars krzyknął mi 190 pln za ten sam kupował ktoś może od niego?
wustyle Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 moj juz 265 tys i lata az milo na jakim oleju latasz? MOTUL, ale oczywiscie oznaczenia nie pamietam, chyba 5W 40
mas0n Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 1.6 AHL tylko benzyna 226 tys i właśnie wymieniłem wszystkie pierścienie, uszczelniacze bo ciągnął olej jak szalony
Tomasz Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 1.6 AHL tylko benzyna 226 tys i właśnie wymieniłem wszystkie pierścienie, uszczelniacze bo ciągnął olej jak szalony tzn ile na 1000km?
Tomasz Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 litr i więcej 2.0tfsi do 2011 roku bierze około 0,5L i tyle ma prawo brać wedle książki i nie podlega to gwarancji, więc porównując generacje silników to niema źle u Ciebie , napisz po 1000km ile bierze
pioteros Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 napisal ze litr i wiecej, ale mysle ze albo motor ma 2x tyle albo poprostu ktos go zajechal bo nie chce mi sie wierzyc ze po 200tys silnik do remontu u mnie zaraz 240tys stuknie i poki co uszczelka pod deklem do wymiany, turbo suche i ciche, olej 5w40, katalogowe 216km/h tez osiaga (gps'owo) wiec moc tez pewnie trzyma
mas0n Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 napisal ze litr i wiecej, ale mysle ze albo motor ma 2x tyle albo poprostu ktos go zajechal bo nie chce mi sie wierzyc ze po 200tys silnik do remontu u mnie zaraz 240tys stuknie i poki co uszczelka pod deklem do wymiany, turbo suche i ciche, olej 5w40, katalogowe 216km/h tez osiaga (gps'owo) wiec moc tez pewnie trzyma Samochód z książką serwisową, sprawdzony w ASO, kupiłem bezpośrednio od niemca. Przyjechałem na Castrolu 10W40. W 1 dzień przejechałem 1300 km (dortmund - chełm a i po Niemczech się poszwendałem z 200) i nie wciągnął grama. Wymieniłem na Motula X-Cess, ale z allegro. Niestety nie byłem w tamtym czasie świadomy na jaki syf można trafić. w miesiąc zaczął mi wciągać olej. Po ok pół roku zrobiłem tą naprawe, znów wymieniłem olej i filtr. Teraz przejechałem w 4 dni ok 2.5 tys i poziom oleju spadł o ok pół mm. To można traktować jako błąd pomiaru ;] Jako że masz większy silnik to masz i inne przełożenia w skrzynce i to rzutuje na różnice w ilości obrotów jakie silnik u mnie robi a u Ciebie. Już żałuję że nie kupiłem 1.8T
marcinek81r Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 U mnie na tą chwile 288 tyś. km Silnik ABC 2,6 V6 I jeździ się dalej :> Teraz 296 tyś. Obecnie 302,500
xILukaszeKIx Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Ja osobiscie posiadam Audi A4 1.6 ADP z przebiegiem 249 000 km. Wymieniam co 10 k olej i co 50k rozrzad. Auto smiga bezproblemowo, moze dlatego ze do 200 000 latal na automacie.
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 po co rozrzad co 50tys ? troche szkoda pieniedzy moim zdaniem
xILukaszeKIx Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Wymiana rozrządu w 1.6 nie kosztuje tak dużo. Ostatnio zmieściłem się w 300 zł ze wszystkim (rozrząd contitech) no i głowa spokojna na następne 2 lata :>
bouzuki Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Mój ADR pop przejechaniu 480 tkm,z tego 360 tkm na LPG skończył się przed miesiącem.Wstawiłem mu drugi silnik i jeżdzi,bo czymś trzeba jeżdzić na ryby.Urwała się główka zaworu,wpadła do środka silnika i wyleciała bokiem robiąc dziurę w bloku silnika.
sołtys85 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Mój ADR pop przejechaniu 480 tkm,z tego 360 tkm na LPG skończył się przed miesiącem.Wstawiłem mu drugi silnik i jeżdzi,bo czymś trzeba jeżdzić na ryby. a co sie tak dokładnie skonczyło?
szymus_k Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Silnik w mojej Audi skończył się na 240 tys - 2.4 V6. tzn taki już kupiłem zajechany-przebieg oryginalny (koleś chciał chyba sobie udowodnić że pojedzie bez oleju ), wymiana silnika i śmiga dalej.
Cabson Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 ADR, '98, przebieg 260000. Przy silniku wymiana rozrzadu co 120kkm/5 lat, filtry+olej (10W40) co 10kkm (z wyjatkiem ostatniej wymiany, ktora byla zrobiona jakies 25kkm temu, a to dlatego, ze sam rozrzad juz mial byc wymieniony na wiosne, ale do mechanika trafil dzisiaj). Poza tym spokoj. Vag wyrzucal kiedys blad czujnika cieczy chlodzacej - ale to nie silnik (byl tez problem z zapalaniem na cieplym silniku, po wymianie czujnika czysto). Z silnikiem (odpukac) nie bylo i nie ma problemow. Oleju nie bral duzo do czasu, az zauwazylem pewnego dnia, ze na bagnecie nie ma sladu oleju... dolalem i zauwazylem, ze pod samochodem zostaje plama oleju, (chyba gdzies z okolicy miski olejowej delikatnie kapie), wiec ostatecznie bede mogl to zweryfikowac dopiero po uszczelnieniu potencjalnego wycieku. Poki co, sprawdzam raz na tydzien poziom oleju, mniej wiecej co miesiac dolewam odrobine //Cabson
daciek1 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 ANB 1.8T 2000r. dzisiaj rano 300 000 km
Krzysztof29it Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 1.8 T ( AEB ) - 293 000 ( zapewne cofnięty ze 100k) , nic się nie dzieje , oleju nie ubywa , zmiana co 7000 km , motul 6100 + Synergie - półsyntetyk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się