Ly$y Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Moja Audiana ma przebieg już powyżej 290tys. Odpala na dotyk, silnik chodzi równo i nic nie było wymieniane czy robione (poza wymianą klocków, płynów i rozrządu). A kupiłem go gdy miał 180tys i nic nie robiłem jak już mówiłem. Nie wiem jak mój poprzednik auta (z tego co wiem, to też nic nie robił). Tak więc ja nie narzekam i oby pociągnął jeszcze dłuuugo.
mlodu2083 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 W tej chwili na liczniku 175 tyś .Przy 160 tyś wymiana napinacza łańcucha z elektroniczną zmianą faz rozrządu + łańcuch koszt nie mały niestety , a to wszystko przez to że ktoś wczesniej nie dbał o wymianę oleju ale co zrobić.Teraz nie ma problemów i silnik ładnie pracuje zobaczymy dalej.
Wodzu.tg Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Tak na marginesie- z tego, co piszesz wynika, że silnik 1.8 125KM ma system zmiennych faz rozrządu. Czy to pewna informacja? Też mam APT i nigdy o tym nie słyszałem. Honda ma v-tec, Toyota vvt-i a Audi by się tym nie chwaliło? A co do tematu- mój przy przelocie 147kkm chodzi elegancko, choć musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów bo ciekła. Poza tym bez uwag. Moc jest, oleju nie bierze.
mlodu2083 Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Zwykły napinacz nie posiada nastawnika czyli elektronicznej regulacji fazy.I zwykły kupisz kolego za 400 zl a tam gdzie jest dolożony ten nastawnik koszt w tej chwili (brak zamiennika) kosztuje w granicach 2000zł w ASO.Oczywiście jak się dobrze poszuka uda się zdobyć za nie cały 1000zł. Starsze roczniki do miały bodajże montowane zwykłe hydrauliczne napinacze łańcucha bez nastawnika. Dla przykładu zwykły napinacz i z nastawnikiem.Tam masz opisane jakie silniki jakie maja napinacze. http://moto.allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-vw-seat-skoda-i1427730255.html http://moto.allegro.pl/napinacz-nastawnik-lancucha-vw-audi-1-8-20v-kpl-i1435968832.html
MATIUS Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 znajomy ma 2.4 tai jak ty 350 000 tys i śmiga więc jak dbasz to i masz
paput Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 znajomy ma 2.4 tai jak ty 350 000 tys i śmiga więc jak dbasz to i masz ale ja nie mam tyle
MATIUS Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 to tylko się cieszyć i Pozazdrościć Dbaj dbaj i jeszcze raz dbaj na jakim oleju śmigasz??
Tomasz Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 paput 2,4 swoje wytrzyma, V6 zajechać to nie aż tak prosta sprawa
paput Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 paput 2,4 swoje wytrzyma, V6 zajechać to nie aż tak prosta sprawa mam nadzięję, ale w porównaniu do rzędowych wytrzymują większe przebiegi czy mniejsze, przy takiej samej eksploatacji?
Tomasz Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 ciężko o takie porównanie, bo by musiała ta sama osoba jeździć takim silnikiem i tym samym modelem auta, w 1,8T siła jest wymuszona przez turbo, w V6 przy tej samej prędkości silnik tak ciężko nie pracuje
binio-stg Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Paput, ja na liczniku mam 219 000, w tym chyba 90 tys na gazie i silnik chodzi rewelacyjnie.
paput Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Paput, ja na liczniku mam 219 000, w tym chyba 90 tys na gazie i silnik chodzi rewelacyjnie. a katujesz go czasem po 6 tys obrotów?
zbylo22 Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 no to moja kolej.......ponad 303 000 na liczniku w gazie. Mam go pół roku i bede sie zabierał za rozrząd teraz bo nie chce ryzykować. Co do silnika to chodzi równiutko na benzynie i cicho - na gazie zaczyna mi rzucać obrotami ale to pewnie kwestia wyczyszczenia wtrysków.
Tomasz Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Paput, ja na liczniku mam 219 000, w tym chyba 90 tys na gazie i silnik chodzi rewelacyjnie. a katujesz go czasem po 6 tys obrotów? do czerwonego do czerwonego
binio-stg Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Generalnie jeżdżę spokojnie, no ale wiadomo że czasem trzeba trochę wydech przedmuchać
martinez320 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Witajcie, U mnie 253.000 km z czego około 100.000 km w gazie, teraz przymierzam się do wymiany rozrządu, uszczelek pod pokrywa zaworów i reduktora gazu bo ten już się kończy. Z "moimi" wyciekami, oleju dolewam 1L / 4000 km. Pozdro
marcinek81r Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 U mnie na tą chwile 288 tyś. km Silnik ABC 2,6 V6 I jeździ się dalej :>
paput Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 jeździłem siedmioma 1.8 T podczas oględzin a kupiłem 2.4 V6>>>>ten dźwięk , jak myśłicie który jesy bardziej żywotnym silniczkeim
Don Vito Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Dźwięk każdej V6 jest podobny? Bo jak tak to mój ACK bez rewelacji. Wcześniej latałem setką 2,3 i to był dopiero dźwięk. O V8 to już nie rozmawiajmy nawet:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się