wyzyk83 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 ja mam termostat i czujnik firmy vernet i jest ok No jasne, że nie pojadę już do ASO. Czytałem warunki gwarancji. Tam magiczny zapis, że część musi być zamontowana zgodnie z technologią Audi. A skoro wstawiałem samemu termostat to już jest przyczyna do zwalenia winy na mnie. Wczoraj jeździłem trochę autem i problem jak był tak jest. A przypomnę, że mamy -2 stopnie a nie -10 czy -20. Jazda w jedną stronę po mieście (start z auta zaparkowanego pod chmurką): Jazda w drugą stronę ekspresówką (start z parkingu podziemnego i obroty wiadomo około 2000): Dziś kupiłem termostat Wahlera i zaraz idę go wymienić. nie wierzę żeby ori termostat był do bani ta wskazówka nie leży idealnie na 90 przyjrzałbym się czujnikowi za nim kupiłeś 2 termostat mogłeś vagiem sprawdzic temperatury
bolo1500 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 napisz czy pomoglo bo mam podobny problem dlugo sie nagrzewa na licznikowe 90 i trzyma na vagu 82 stopnie zamiast 90
karaluch8 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 napisz czy pomoglo bo mam podobny problem dlugo sie nagrzewa na licznikowe 90 i trzyma na vagu 82 stopnie zamiast 90 Mam tak samo w afn. W zime. Do 60 sie w miare szybko grzeje i przez pare km trzyma te 60 dopiero po przejechaniu paru km idzie wskazowka do góry i staje na 90. Na klimatroniku roznie 83-86. I tak skacze. Ale na liczniku trzyma jak wryty.
Fido Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Na klimatroniku roznie 83-86. I tak skacze. Na czym ???
karaluch8 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Na klimatroniku roznie 83-86. I tak skacze. Na czym ??? No na kliamatroniku. Wskazowka na liczniku stoi na 90.
kamil-vag Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Porównaj odczyty VAGiem z modułu silnika i licznika - rano na zimnym i po rozgrzaniu... max odchyłka do 2-3 stopni. To, że wskazówka stoi na środku to tylko dla naszego komfortu psychicznego - tak jest napisany eeprom, żeby przy ok. 80 - 100 stopni stała na środku...
Fido Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 No na kliamatroniku. I na nim pokazuje ci 83-86 st.c ?
karaluch8 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 No na kliamatroniku. I na nim pokazuje ci 83-86 st.c ? W zime tak. Na autostradzie kiedyś patrzyłem, było 20+ stopni, cisnąłem 140. I równiutko 90 na klimatroniku było.
macieek Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Dnia 1.12.2016 o 12:17, mateuszeks napisał: No jasne, że nie pojadę już do ASO. Czytałem warunki gwarancji. Tam magiczny zapis, że część musi być zamontowana zgodnie z technologią Audi. A skoro wstawiałem samemu termostat to już jest przyczyna do zwalenia winy na mnie. Wczoraj jeździłem trochę autem i problem jak był tak jest. A przypomnę, że mamy -2 stopnie a nie -10 czy -20. Jazda w jedną stronę po mieście (start z auta zaparkowanego pod chmurką): Jazda w drugą stronę ekspresówką (start z parkingu podziemnego i obroty wiadomo około 2000): Dziś kupiłem termostat Wahlera i zaraz idę go wymienić. Tak jak koledzy napisali wyglada to na problem z czujnikiem. Zmien czujnik temperatury. Ja swego czasu wymienilem na febi (zielony) i dzialal elegancko. Trzymal rowno 90. Sent from my iPhone using Tapatalk
wyzyk83 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) nieprawda że tylko ori . vernet behr wahler działają bez problemów są to czołowi producenci podzespołow chlodzenia do aut na pierwszy montaz Edytowane 2 Grudnia 2016 przez wyzyk83
Norbas Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Mam to samo. Miałem chyba z 5 różnych termostatów w tym 2 ori. Diagnoza dobrego warsztatu - głowica do roboty. Tworzy się coś w rodzaju poduszki powietrza w układzie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk to ze auto na postoju w mrozy nie trzyma temperatury 90 stopni przy wlaczonym na maksa ogrzewaniu to normalne i na pewno głowica tu nie jest winna U mnie wystarczy 19st na klimatronicu i 2 kreski i nie trzyma.Wystarczy że sie zatrzymam na chwile i temp płynu leci w dół (mowa o wskazaniach z VCDS coolant temperature). Zarówno czujnik temperatury i termostat mam 100% sprawne. Latem gdy nie używamy ogrzewania silnik osiąga temp roboczą dość szybko i temperatura stoi równo. Jak zrobisz tak na uruchomionym silniku lub na rozgrzanym to powietrze też zaciągnie No jasne, że nie pojadę już do ASO. Czytałem warunki gwarancji. Tam magiczny zapis, że część musi być zamontowana zgodnie z technologią Audi. A skoro wstawiałem samemu termostat to już jest przyczyna do zwalenia winy na mnie. Wczoraj jeździłem trochę autem i problem jak był tak jest. A przypomnę, że mamy -2 stopnie a nie -10 czy -20. Jazda w jedną stronę po mieście (start z auta zaparkowanego pod chmurką): Jazda w drugą stronę ekspresówką (start z parkingu podziemnego i obroty wiadomo około 2000) Dziś kupiłem termostat Wahlera i zaraz idę go wymienić. Zrób test w garnku przed wymianą P.S jeździsz na wyłączonym "econ" w aucie to sprawdź czy Ci czasem nie śmiga mały wentylator
mateuszeks Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, dużo jeździłem ostatnio i nie było kiedy wejść na forum. Auto chętnie się grzeje i utrzymuje temperaturę gdy zaczynam jechać eko. Też dziwiłem się, ponieważ termostat ori jest bardzo trudno ruszyć rękoma aby się otworzył. Sama sprężyna trzyma może i 2x mocniej niż w tym co założyłem. No ale co tu dużo mówić. Wymieniłem i się cieszę. Problem ustąpił. Start auta zaparkowanego na dworze: Edytowane 6 Grudnia 2016 przez mateuszeks
turzol Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 To w koncu jaki termostat wylądował u Ciebie?
Norbas Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 I po jakim czasie Ci łapie 90*C przy tej temperaturze ?
kastro Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Norbas popatrz na zdjęcia i masz czas i kilometry.
Norbas Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 Norbas popatrz na zdjęcia i masz czas i kilometry. 14min i 10,2km
Karol Guzicki Opublikowano 7 Grudnia 2016 Opublikowano 7 Grudnia 2016 warto zwrocic uwage na prace wiskozy przy takich anomaliach temperaturowych. Potrafi sie zepsuc w taki sposob ze jest ciagle spieta
mateuszeks Opublikowano 8 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2016 Wahler 4264.87D Taki montowałem teraz i w 2013 roku a byłem przekonany, że zmieniałem termo również ubiegłej zimy. Ale ten czas szybko leci. Jeśli ktoś ma dojścia do ASO mam paragon + termostat ori już wymontowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się