Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeguby do Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 20.06.2020 o 14:49, MaTeo85 napisał:

jak masz śrubę od przegubu tą centralną obrobioną tam chyba imbus 14 lub 17mm jak dobrze pamiętam jest to tak naprawdę albo zostaje obspawanie nakrętki i kluczem nasadowym odkręcisz, albo trzeba by rozwiercić śrubę tak aby łeb odpadł. Dobre wiertło i da się to zrobić w miarę bez problemowo. Spawanie na tyle słabe że obok masz łożysko i sam przegub też się nagrzeje. Ale jak będziesz robił z głową to się da.

Dzisiaj się zabierałem znowu za osłony przegubów. Robiłem to na aucie i udało mi się przeszlifować i zdjąć ten element w którym pracuje tripod (satelity) ale samego tripodu nie zdjąłem. Zdjąłem segera, ale nie dało rady go wybić. Jest to zakładane na ciepło czy jak?:facepalm:

Opublikowano

Po prostu przywal młotem i zejdzie.

Opublikowano

najlepiej użyć ściągacza trójramiennego bo ten tripod nieraz naprawdę ciasno siedzi na wieloklinie

na aucie ciężko będzie go zbić ze względu na to że półoś trzymasz w ręku

Opublikowano (edytowane)

Dokladnie takie same objawy mam co kolega H3llGat3e też mam multi. Spojrzenie na przeguby i lewa wewnętrzna osłona pęknięta i sprawca drgań najprawdopodobniej odnaleziony. Jupi?

Edytowane przez RogalTsT
.
Opublikowano

Głupie pytanie, ale jak zdjąć osłonę/zaślepkę/blachę od strony flanszy tylnego przegubu wewnętrznego?

 

8D6BC7A6-B4EC-43EC-8C5A-46D426DF8F4E.png

Opublikowano

młotek plus srubokret

Opublikowano (edytowane)

Dla potomności:
W 1.8T BEX, dyfer FUB wewnętrzne przeguby tylne mają średnice 108mm i 28 zębów
Pasuje przegub m.in. od Ruville 75459S, koszt ok 90zł 

Edytowane przez sebool12
Opublikowano

Cześć

Szukam bezskutecznie przegubu wewnętrznego tylnego do A4 b6 1.8t quattro 5bieg. Półośka ma nr : 8e0501203j. Średnica przegubu ok 100mm.

Opublikowano

Może durne pytanie, ale czy przeguby wewnętrzne lewy i prawy są zawsze takie same?

Opublikowano

Takie same.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 2.11.2020 o 22:28, Szymi wzl napisał:

Cześć

Szukam bezskutecznie przegubu wewnętrznego tylnego do A4 b6 1.8t quattro 5bieg. Półośka ma nr : 8e0501203j. Średnica przegubu ok 100mm.

chyba bedzie najszybciej jak cały przegub zdemontujesz i zmierzysz oraz policzysz wieloklin, a może ktoś już na forum to robił?

Opublikowano

Panowie, mam problem, bo część, która teoretycznie jest 'aktualna', nie występuje : 8E0498103E - wewnętrzny przegub, a raczej cały zestaw z osłoną, opaskami i smarem, zewnętrzne są bezproblemowo. Jak szukam po numerach to nawet całych półosi nie ma, te numery się zmieniły jakoś, czy zostało mi w ASO połowę wartości auta za dwie półosie zapłacić?

Bez tytułu.jpg

Jak coś, to kod skrzyni mam : FRE 

Rod modelowy : 2003

VIN : WAUZZZ8EX3A011116

Opublikowano
37 minut temu, Langista napisał:

Panowie, mam problem, bo część, która teoretycznie jest 'aktualna', nie występuje : 8E0498103E - wewnętrzny przegub, a raczej cały zestaw z osłoną, opaskami i smarem, zewnętrzne są bezproblemowo. Jak szukam po numerach to nawet całych półosi nie ma, te numery się zmieniły jakoś, czy zostało mi w ASO połowę wartości auta za dwie półosie zapłacić?

Bez tytułu.jpg

Jak coś, to kod skrzyni mam : FRE 

Rod modelowy : 2003

VIN : WAUZZZ8EX3A011116

Jutro Ci sprawdzę historię numerów i wrzucę w wątek. Bo pewnie zamienniki są po starych numerach.

Opublikowano

8E0498103A ---> 8E0498103E jak poszukasz jako A to jest sporo zamienników.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

 

1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

8E0498103A ---> 8E0498103E jak poszukasz jako A to jest sporo zamienników.

Jak nie ma Spidana ani Löbro, kolejne z jakością w kolejce jest SKF?

Edytowane przez Langista
Opublikowano
34 minuty temu, Langista napisał:

Jak nie ma Spidana ani Löbro, kolejne z jakością w kolejce jest SKF?

Zaloz cokolwiek, wewnetrzne przeguby nawet niskiej jakosci wytrzymują ponad 10 lat, wiec bez stresu. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Spidan i Lobro to jedno i to samo, należace do grupy GKN. Wolałbym już kupować SKF bo Spidan i Lobro strasznie polecieli z jakością w dół, np.takie osłony przegubów nie wytrzymują nawet roku! co kiedyś było nie do pomyślenia przy tych firmach a cenią sobie za części niemało pieniędzy. Czego ale oczekiwać skoro cała grupa GKN poszła w ręce chinczyków....

Opublikowano
4 godziny temu, pawlo_SL napisał:

Spidan i Lobro to jedno i to samo, należace do grupy GKN. Wolałbym już kupować SKF bo Spidan i Lobro strasznie polecieli z jakością w dół, np.takie osłony przegubów nie wytrzymują nawet roku! co kiedyś było nie do pomyślenia przy tych firmach a cenią sobie za części niemało pieniędzy. Czego ale oczekiwać skoro cała grupa GKN poszła w ręce chinczyków....

Dzięki za radę ?

Opublikowano

Może głupie pytanie ale.. zamawiam teraz te przeguby i pomyślałem, że raczej ząb czasu obie osie nadszarpnął, to i tył warto by było wymienić, czy z tyłu sa takie same? Dziwi mnie też rozbieżność w wymiarach, każdy producent ma inną długość od 85 do 100 mm, o co tu chodzi? Niby ten sam numer części a sie różnią między sobą..

Może ktoś sprawdzić, czy te części podejdą bez zonka przy składaniu?

VKJA 8008

SPIDAN 23697 \ VKJA 5244

Opublikowano

Przeguby chyba te same bo jak kupowałem i wymieniałem osłony przegubów wewnętrznych to na przód i tył wlatywały te same

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...