MichalGTI Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Pacjent Audi A4 B5 silnik 1.6 AHL przebieg 48tyś km zalany Castrolem Magnatec Proffesional 5W 40 będę zmieniał niedługo olej zostawić ten czy zmienić na inny? czym różni się c3 od B4? Motul x-cess 5w40 lub cos podobnego. LM, millers, amsoil. Castrola daruj. Wysyłane z mojego GT-I9070P za pomocą Tapatalk 2 Ok dzięki chyba zmienię na tego Motula cena jeszcze jest przystępna.
bediks Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 powaznie 48 tys czy zero zjadles??
MichalGTI Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 powaznie 48 tys czy zero zjadles?? poważnie więcej info http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-ahl-a4-oryginal-45-tys-przebiegu-240736/ muszę w Łodzi poszukać tego oleju gdzieś w hurtowni, dużo podrabiają Motula?
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 a na co Ci Łódź ? piszesz do Dzik-a, masz na drugi dzien z filtrami i na 100% ori
bediks Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 powaznie 48 tys czy zero zjadles?? poważnie więcej info http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-ahl-a4-oryginal-45-tys-przebiegu-240736/ muszę w Łodzi poszukać tego oleju gdzieś w hurtowni, dużo podrabiają Motula? tak jak wyzej w dziale sprzedam ogloszenia komercyjne masz uzytkownika dzik i sklep Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann 100 % ori
MichalGTI Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Faktycznie nie zauważyłem:facepalm: dzięki za naprowadzenie jak będę zmieniał to zakupię olej z filtrem u Dzika bo widzę, że ceny dobre no i najważniejsze to oryginał. Pozdrawiam
bediks Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 nie tylko dobre ale np w szczecinie najprawdopodobniej najnizsze
kandrzej Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zgadzam się z Bartkiem - w Szczecinie najniższe mają ceny, ponad to dobrze doradzą i pomogą.
PrzemoVKP Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam, ja mam zalany Mobil 1 10W40 Super 2000 i nie mam pojęcia czy zmieniać na pełen syntetyk czy zostawić ten co mam :/ Przebieg na zegarach 206 tyś. Kupiłem sprowadzone ze Szwajcarii, miało 190 tyś ale nie mam pojęcia czy to prawda - książce nie ufam. Była tam adnotacja że 10W40 i taki wlałem. Znajomi mechanicy twierdzą że to ściema z tym że te silniki mogą tylko na syntetyku, że olej 10W40 także spełnia wszystkie normy, ja się zupełnie na tym nie znam, na forum każdy pisze że 10W to śmierć dla 1.8T. Kolejna rzecz to bierze mi sporo oleju, więc przejście na pełen syntetyk to dodatkowe koszty. Dodatkowo dzisiaj zauważyłem przy dolewce że mam troszkę białego masełka na korku Przewertowałem trochę forum to się trochę uspokoiłem, ponieważ od jakiegoś czasu robię ok. 10 km do pracy gdzie silnik poniżej 0st. się nawet nie rozgrzeje do 90st. Płynu nie ubywa, w bagnecie czysto więc mam nadzieję że to nie uszczelka... Jaka jest faktyczna podstawa żeby lać pełen syntetyk? Dodam, że 2 tyś obrotów przekraczam dopiero po całkowitym rozgrzaniu silnika. Do tego momentu gaz jest jedynie "dotykany". Widziałem fajny filmik gdzie pokazany był test przy -20 st. po jakim czasie olej robi się rzadki (tu na pewno jest zaleta syntetyka)... Z góry sorki za może głupie pytanie bo dla mnie też oczywiste jest 0W30 jest lepsze od 10W40 i jak bym miał nowy samochód to bym tylko na tym oleju latał, ale mam auto 10 letnie z minimum 206 000km przebiegu i poprostu chcę wiedzieć czy warto przechodzić na syntetyk, jakie mogę mieć z tego korzyści a jakie straty (np. wypłukanie nagaru itp).
grzes1150 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam, ja mam zalany Mobil 1 10W40 Super 2000 i nie mam pojęcia czy zmieniać na pełen syntetyk czy zostawić ten co mam :/ Przebieg na zegarach 206 tyś. Kupiłem sprowadzone ze Szwajcarii, miało 190 tyś ale nie mam pojęcia czy to prawda - książce nie ufam. Była tam adnotacja że 10W40 i taki wlałem. Znajomi mechanicy twierdzą że to ściema z tym że te silniki mogą tylko na syntetyku, że olej 10W40 także spełnia wszystkie normy, ja się zupełnie na tym nie znam, na forum każdy pisze że 10W to śmierć dla 1.8T. Kolejna rzecz to bierze mi sporo oleju, więc przejście na pełen syntetyk to dodatkowe koszty. Dodatkowo dzisiaj zauważyłem przy dolewce że mam troszkę białego masełka na korku Przewertowałem trochę forum to się trochę uspokoiłem, ponieważ od jakiegoś czasu robię ok. 10 km do pracy gdzie silnik poniżej 0st. się nawet nie rozgrzeje do 90st. Płynu nie ubywa, w bagnecie czysto więc mam nadzieję że to nie uszczelka... Jaka jest faktyczna podstawa żeby lać pełen syntetyk? Dodam, że 2 tyś obrotów przekraczam dopiero po całkowitym rozgrzaniu silnika. Do tego momentu gaz jest jedynie "dotykany". Widziałem fajny filmik gdzie pokazany był test przy -20 st. po jakim czasie olej robi się rzadki (tu na pewno jest zaleta syntetyka)... Z góry sorki za może głupie pytanie bo dla mnie też oczywiste jest 0W30 jest lepsze od 10W40 i jak bym miał nowy samochód to bym tylko na tym oleju latał, ale mam auto 10 letnie z minimum 206 000km przebiegu i poprostu chcę wiedzieć czy warto przechodzić na syntetyk, jakie mogę mieć z tego korzyści a jakie straty (np. wypłukanie nagaru itp). Prawdopodobnie bierze Ci olej właśnie przez ten półsyntetyk możesz śmiało zalać 5w40. Ja mam 205tyś w tym 178tyś na 5w30... obecnie 5w40 i nie wiem czy na wiosnę nie wleje 0w40. Olej wymieniam co 10tyś a na szabelkę zaglądam tylko profilaktycznie bo auto wczle nie pobiera oleju
PrzemoVKP Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ja na bagnet też zaglądam rzadko - nie mogę się przyzwyczaić Poprzednie auto Opla Vectrę użytkowałem 5 lat i tam nigdy nie miałem problemu z olejem. Przypomina mi o oleju komunikat o minimalnym stanie. Chyba tak zrobię. Następna wymiana na wiosnę za ok. 3 tyś km więc pomyślę poważnie nad tym syntetykiem. Jak przestanie brać olej to i tak zaoszczędzę na dolewkach (dziś za litr oleju zapłaciłem 22zł). 4 takie dolewki między wymianą to już 100zł więc taniej wyjdzie syntetyk - o ile przestanie brać
bediks Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zmień olej juz dziś, bo na wiosnę to już możesz nowej turbiny szukac
sokal Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ja na bagnet też zaglądam rzadko - nie mogę się przyzwyczaić Poprzednie auto Opla Vectrę użytkowałem 5 lat i tam nigdy nie miałem problemu z olejem. Przypomina mi o oleju komunikat o minimalnym stanie. Chyba tak zrobię. Następna wymiana na wiosnę za ok. 3 tyś km więc pomyślę poważnie nad tym syntetykiem. Jak przestanie brać olej to i tak zaoszczędzę na dolewkach (dziś za litr oleju zapłaciłem 22zł). 4 takie dolewki między wymianą to już 100zł więc taniej wyjdzie syntetyk - o ile przestanie brać Nie ma na co czekać, jak silnik będzie do roboty to... To będzie oznaczało że i tak był do roboty
maja Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 ja u siebie leje syntetyka 5w/40, (castrol edge) a mam już 215 tyś
grzes1150 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 ja u siebie leje syntetyka 5w/40, (castrol edge) a mam już 215 tyś Castrol to syf Zdejmij pokrywę zaworów to się dowiesz czemu
bediks Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Maja uzupełnij profil bo nie wiadomo co za fura No i zmień markę olej:decayed:
bialy986 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 PrzemoVKP: ja u siebie przy stanie licznika 222tyś.(o ile prawdziwy:decayed:) też zmieniłem na 5w40 z 10w40 i nic się nie dzieje,a fura łatwiej odpala i lepiej się wkręca.Nic nie ubywa i nie kopci.Także śmiało zmieniaj.Też miałem obawy a po zmianie żałowałem,że nie zrobiłem tego wcześniej:kwasny:
endriuu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ja tylko dodam, ze 10w doplywa do węzłów tarcia przy dużym mrozie w ok 20 sec, a 5w w 2-3 sec. W polsyntetykiem jest tylko 25%syntetycznej bazy... Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
cacek89 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 co masz na myśli pisząc "w dużym mrozie"? -5 -10 -15?
Fr0styyy. Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Cholera. Nie mogę dostać LM Synthoil Energy 0w40 w Niemczech Coś innego godnego polecenia do 1.8T?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się