Dev Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Nie sluchaj przyglupow lej dobry olej
bubuA4 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Zdecyduję sie na Motula 5W40 i myslę, że będzie optymalnie. Dzięki za pomoc
yarosyaros Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Ja do siebie wlałem 5W40 Millersa.
arkady1321 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 ja smigam na shell helix ultra 5W40 4sezon
pablosan Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Nie sluchaj przyglupow lej dobry olej Nic dodać nic ująć, dobry olej to najlepsze co właściciel bez żadnego wysiłku może zrobić dla auta.
powaguspisz Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Taki ciekawy artykuł to popatrzenia - FORUM.NISMO-CLUB.COM
WhiteBoy Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Panowie nie bardzo mam możliwość przestudiowac cały wątek. Zauważyłem że polecacie 5w40 zamiast 5w30 którego z tego co się orientuje poleca producent. Teraz jezdze na mobil 1 5w30, ale niedawno auto zostalo zmodzone na 210km i teraz chce wlac zachwalanego motula. Warto zalac Motula 300v, co on daje w odróżnieniu do zwyklego 5w30 x-clean czy 5w40 x-cess? Czy olejem 300v moge w jakis sposob zaszkodzic? Tuner poprosil abym zalal 300v. Przed zalaniem oleju wleje engine clean.
wgabor Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 300V musisz czesciej wymieniac co okolo 7000km
soolek Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 I częściej kontrolować. Wprawdzie moje B5 nie było po programie jak zalany został 300v 15w50 (pierwszy serwis po zakupie + jeszcze jedna wymiana), ale wciągał go dobrze ponad litra na 10 000 km. Szczególnie podczas szybkiej trasy lubił sobie popić. Po zmianie na X-cess branko oleju spadło do 0,5-1 L na 10 tyś.
KubaMpakiet Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Panowie nie bardzo mam możliwość przestudiowac cały wątek. Zauważyłem że polecacie 5w40 zamiast 5w30 którego z tego co się orientuje poleca producent.Teraz jezdze na mobil 1 5w30, ale niedawno auto zostalo zmodzone na 210km i teraz chce wlac zachwalanego motula. Warto zalac Motula 300v, co on daje w odróżnieniu do zwyklego 5w30 x-clean czy 5w40 x-cess? Czy olejem 300v moge w jakis sposob zaszkodzic? Tuner poprosil abym zalal 300v. Przed zalaniem oleju wleje engine clean. kazdy olej z norma 503.01 ogarnie te 210ps Jak z Motula to np X-lite nowy juz bez tej normy, co nie znaczy ze jest zly'' Specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych samochodów o dużych mocach, do silników benzynowych, do silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem, do silników z katalizatorami. Zalecany do AUDI TT i S3, oraz do wszystkich silników w układzie W z grupy Volkswagena'' Masz jeszcze mocny olej X-max 0W40 300V to ester data waznosci 2 lata od produkcji
WhiteBoy Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 300v chyba jednak odpuszczę. Z tego co piszecie to specyficzny olej do specyficznego auta, czyli raczej nie do moje. Motul zaleca Specific 504 00 507 00 5W-30 i zdaje się że pod nadchodzącą zimę ten będzie odpowiedni. Znowu do ostrzejszej jazdy + na długie szybkie trasy polecacie 5w40. Co radzicie ?
Dev Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Panowie nie bardzo mam możliwość przestudiowac cały wątek. Zauważyłem że polecacie 5w40 zamiast 5w30 którego z tego co się orientuje poleca producent.Teraz jezdze na mobil 1 5w30, ale niedawno auto zostalo zmodzone na 210km i teraz chce wlac zachwalanego motula. Warto zalac Motula 300v, co on daje w odróżnieniu do zwyklego 5w30 x-clean czy 5w40 x-cess? Czy olejem 300v moge w jakis sposob zaszkodzic? Tuner poprosil abym zalal 300v. Przed zalaniem oleju wleje engine clean. Moj perfekcyjnie chodzil na Motulu xcess przy niemal 240 kM, silnik w srodku czysty, zadnych nagarow i osadow. Kolega jeździ S4-ką B5 z moca 323kM bez zadnych problemów. Kilka takich samych aut z forum tez na nim śmiga.
WhiteBoy Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Płukanke robi się raz czy są sytuacje w których powinno się od razu zrobić drugą płukankę? Pytam bo nie wiem co tam z silnika wyleci. Jeżdzone było na mobilu i trochę na castrolu więc moga być jaja:facepalm:
wgabor Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Panowie nie bardzo mam możliwość przestudiowac cały wątek. Zauważyłem że polecacie 5w40 zamiast 5w30 którego z tego co się orientuje poleca producent.Teraz jezdze na mobil 1 5w30, ale niedawno auto zostalo zmodzone na 210km i teraz chce wlac zachwalanego motula. Warto zalac Motula 300v, co on daje w odróżnieniu do zwyklego 5w30 x-clean czy 5w40 x-cess? Czy olejem 300v moge w jakis sposob zaszkodzic? Tuner poprosil abym zalal 300v. Przed zalaniem oleju wleje engine clean. kazdy olej z norma 503.01 ogarnie te 210ps Jak z Motula to np X-lite nowy juz bez tej normy, co nie znaczy ze jest zly'' Specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych samochodów o dużych mocach, do silników benzynowych, do silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem, do silników z katalizatorami. Zalecany do AUDI TT i S3, oraz do wszystkich silników w układzie W z grupy Volkswagena'' Masz jeszcze mocny olej X-max 0W40 300V to ester data waznosci 2 lata od produkcji Dokladnie jesli lubi depnąc to x-max bedzie idealny
WhiteBoy Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 X-max mnie zaciekawił co to za olej? Opis na stronie Motula bardzo skąpy...
wgabor Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 X-max mnie zaciekawił co to za olej? Opis na stronie Motula bardzo skąpy... WhiteBoy masz pw
KubaMpakiet Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Wiec tak, po przejsciu z 5W40 na 0W30 zauwazylem ze silnik nie wylecial w powietrze a tak powaznie po 300 km moge powiedziec ze lzej pracuje na jalowym, pod obciazeniem nie slysze roznicy, poki co nie tryka juz napinacz przy porannym starcie,jak narazie same plusy
tkuczera Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Wiec tak, po przejsciu z 5W40 na 0W30 zauwazylem ze silnik nie wylecial w powietrze a tak powaznie po 300 km moge powiedziec ze lzej pracuje na jalowym, pod obciazeniem nie slysze roznicy, poki co nie tryka juz napinacz przy porannym starcie,jak narazie same plusy To jest ciekawe. Bo ten olej szybciej spłynie z napinacza i efekt tykania powinien się nasilić a nie na odwrót.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się