yarosyaros Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Czyli taki olej SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 z taką normą VW 502.00 / 505.00 będzie git??
Dev Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Bedzie zayebisty Tez na takim śmigam :good::good:
Hamer_1989 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 A co myślicie o CASTROL ENDURON LOW SAPS 10W-40 ? Dziś zalałem takim swój (taki miałem za free w pracy) ,ale nie wiem czy dobrze zrobilem, i czy nie lepiej będzie za jakiś czas wymienić na jakiś inny?
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 A co myślicie o CASTROL ENDURON LOW SAPS 10W-40 ? Dziś zalałem takim swój (taki miałem za free w pracy) ,ale nie wiem czy dobrze zrobilem, i czy nie lepiej będzie za jakiś czas wymienić na jakiś inny? Ja pier**le to do ciężarówek:facepalm: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Dev Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 A co myślicie o CASTROL ENDURON LOW SAPS 10W-40 ? Dziś zalałem takim swój (taki miałem za free w pracy) ,ale nie wiem czy dobrze zrobilem, i czy nie lepiej będzie za jakiś czas wymienić na jakiś inny? Na zimę jak znalazł...
Hamer_1989 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Na forum passata znalazłem, że ludzie leją takie oleje i że liczy się głównie jego lepkość. Interesuje mnie raczej konkretna wypowiedź kogoś kto się w olejach orientuje i wie o nich coś więcej.
KubaMpakiet Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Na forum passata znalazłem, że ludzie leją takie oleje i że liczy się głównie jego lepkość. Interesuje mnie raczej konkretna wypowiedź kogoś kto się w olejach orientuje i wie o nich coś więcej. Ten olejek ladnie bedzie zaklejal kanaliki olejowe i odme, gratuluje dila na 20W50 tez silnik bedzie chodzil nawet na kujawskim tylko ciekawe jak dlugo
Dev Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Na forum passata znalazłem, że ludzie leją takie oleje i że liczy się głównie jego lepkość. Interesuje mnie raczej konkretna wypowiedź kogoś kto się w olejach orientuje i wie o nich coś więcej. Na forum wiesvagena pastucha zyja jeszcze w głębokim PRLu i ciagle im sie silniki rozszczelniaja od fullsyntetyka. Kolego wlej cos bardziej sensownego, szajstrolla omijaj szerokim łukiem
Hołowczyc20 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Kolego Hamer_1989 ja ze swojej strony proponuje Ci Millers-a Trident 5W40,a wcześniej zrób jeszcze płukanke i zobaczysz że auto się lepiej poczuje:decayed:
Elendir Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Heja ja z altem wlewałem motula 5w40 ale coś mnie kusi żeby wlać coś innego bo wciąga mi pół litra:P i kusi mnie na mobila 5w50 ? Może ktoś mi odradzi pomysł albo zaleci bo nie jestem przekonany do tego - ten mobil to do jakiś wyścigówek jest a nie do mojego alta tak ? Kolega znowu mi poleca właśnie millersa 5w40 .. ale jego ciężej kupić ... ale może warto bo ma w promocyjnej cenie w swoim sklepie .. W sumie ten mobil ma najwyższy wskaźnik lepkości - jeśli coś mogło by trochę pomóc to właśnie to
KubaMpakiet Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 5W50 na zime to kiepski pomysł, za gruby, pomyśl o dobrym 0W40, 0.5 litra na jakim dystansie bierze?
kiko79 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 5W50 na zime to kiepski pomysł, za gruby, pomyśl o dobrym 0W40, 0.5 litra na jakim dystansie bierze? 5W na zimę jest za gruby? no nie przesadzaj... syntetyki 5W w przeważającej większości przestają płynąć w temp. -35C, a niektóre przy -42C. Kolega Elendir chce mieć trwały filtr olejowy w wysokich temperaturach, więc zapewne dlatego pyta o 5W50
sokal Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Heja ja z altem wlewałem motula 5w40 ale coś mnie kusi żeby wlać coś innego bo wciąga mi pół litra ALT to zupełnie oddzielna historia* jeśli chodzi o apetyt na olej *- wszystko pisze na forum
KubaMpakiet Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 5W50 na zime to kiepski pomysł, za gruby, pomyśl o dobrym 0W40, 0.5 litra na jakim dystansie bierze? 5W na zimę jest za gruby? no nie przesadzaj... syntetyki 5W w przeważającej większości przestają płynąć w temp. -35C, a niektóre przy -42C. Kolega Elendir chce mieć trwały filtr olejowy w wysokich temperaturach, więc zapewne dlatego pyta o 5W50 nie przesadzam z tym 5w50 jest za gruby i ciezko pompowalny, 5w40 to minimum ale napewno w xW50 bym sie niepchal a zamiast 5w30 na zime bym zapodal 0w40 np z neste, takie moje zdanie mozna sie nie zgadzac mam kolesia co do bmw e46 328 leje 10w60, na pyt po co ci taki wynalazek w tym aucie, mowi ze na wszelki wypadek wrazie scigow, wiara ma przypadki
kiko79 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 5W50 na zime to kiepski pomysł, za gruby, pomyśl o dobrym 0W40, 0.5 litra na jakim dystansie bierze? 5W na zimę jest za gruby? no nie przesadzaj... syntetyki 5W w przeważającej większości przestają płynąć w temp. -35C, a niektóre przy -42C. Kolega Elendir chce mieć trwały filtr olejowy w wysokich temperaturach, więc zapewne dlatego pyta o 5W50 nie przesadzam z tym 5w50 jest za gruby i ciezko pompowalny, 5w40 to minimum ale napewno w xW50 bym sie niepchal a zamiast 5w30 na zime bym zapodal 0w40 np z neste, takie moje zdanie mozna sie nie zgadzac mam kolesia co do bmw e46 328 leje 10w60, na pyt po co ci taki wynalazek w tym aucie, mowi ze na wszelki wypadek wrazie scigow, wiara ma przypadki kolego, ale o lepkości oleju w zimie mówi oznaczenie xW, gdzie x oznacza odpowiednio 20, 10, 5, 0. Oczywiście masz rację, że 0W40 jest zimą najbardziej płynny, ale oleje 5W też nie utrudniają silnikowi życia. Różnicę może stanowić olej 10W - na takim też jeździłem i faktycznie przy dużych mrozach może rozruch jest trochę toporny. Ale liczba po W oznacza tylko i wyłącznie trwałość oleju w wysokich temperaturach i nie ma nic wspólnego z zimą.
Elendir Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Dobra już nie ważne pewnie tak czy siak dolewać będzie trzeba tego milersa mam za 130 parę złotych więc źle nie jest Millers trident 5w40 jakoś tak dolewać muszę pół litra na tysiąc kolega mówi że jakiś superowski ten olej jest zobaczę
kiko79 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 kolega ma rację millers 5w40 jest dobry, dolewaj śmiało
KubaMpakiet Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 5W50 na zime to kiepski pomysł, za gruby, pomyśl o dobrym 0W40, 0.5 litra na jakim dystansie bierze? 5W na zimę jest za gruby? no nie przesadzaj... syntetyki 5W w przeważającej większości przestają płynąć w temp. -35C, a niektóre przy -42C. Kolega Elendir chce mieć trwały filtr olejowy w wysokich temperaturach, więc zapewne dlatego pyta o 5W50 nie przesadzam z tym 5w50 jest za gruby i ciezko pompowalny, 5w40 to minimum ale napewno w xW50 bym sie niepchal a zamiast 5w30 na zime bym zapodal 0w40 np z neste, takie moje zdanie mozna sie nie zgadzac mam kolesia co do bmw e46 328 leje 10w60, na pyt po co ci taki wynalazek w tym aucie, mowi ze na wszelki wypadek wrazie scigow, wiara ma przypadki kolego, ale o lepkości oleju w zimie mówi oznaczenie xW, gdzie x oznacza odpowiednio 20, 10, 5, 0. Oczywiście masz rację, że 0W40 jest zimą najbardziej płynny, ale oleje 5W też nie utrudniają silnikowi życia. Różnicę może stanowić olej 10W - na takim też jeździłem i faktycznie przy dużych mrozach może rozruch jest trochę toporny. Ale liczba po W oznacza tylko i wyłącznie trwałość oleju w wysokich temperaturach i nie ma nic wspólnego z zimą. wiem co oznacza liczba przed i za W wazny w zime jest CCS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się