Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Made in italy ? Czy inne miejsce ? 

Opublikowano

Felgi ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Felgi z założenia miały być oryginały, dlatego tyle było szukania i czekania. RONAL Germany, nic innego.

Opublikowano

I o to mi chodziło, dzieki :hi: 

Opublikowano
W dniu 16.03.2018 o 17:44, HOLMATRO napisał:

Szukanie jeszcze miejsca na FMICA, który będzie chłodził ten wiater.

Jaki wysoki Fmic chcesz tam upchnąć ?

Opublikowano

550x230x65


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Stan na dziś:

silnik rozłożony, za chwilę rozbieranie głowicy i wysyłka do regeneracji. Świece w sobotę już świadczyły o tym, że 3 z 4 cylindrów puszczają olej i dzisiaj się to potwierdziło, tylko w jednym zawory są w stanie dopuszczalnym, reszta osmolona z nagarem od oleju. Mój problem olejowy polegał najpierw na puszczaniu oleju przez pierścienie, a następnie i przede wszystkim przez zgromadzony nagar i nieszczelności w głowicy, gdzie olej walił do środka. Góra głowicy w stanie bardzo dobrym, krzywki całe, wałki całe jak fabryka dała. Pierścienie w stanie dobrym-, z lekkimi śladami zużycia. Gładzie cylindrów bez otarć, przetarć, odparzeń, ale trzeba to wszystko dzisiaj pomierzyć. Panewki główne bez śladów zużycia, natomiast korbowodowe do wymiany - niektóre z odpryskami, lekkimi śladami zużycia. Pompa oleju wzór, sitko wzór ( ale było czyszczone pół roku temu ), wymieniam od razu łańcuch z nastawnikiem, na którym widać przetarcia od łańcucha, czekam na graty od @H4mm3R. Wał korbowy celująco. Doszło niestety sprzęgło bo za chwilę będzie szurać nitami, dwumas bez luzów, stuków dlatego i na szczęście zostaje, wymiana tarczy, docisku i łożyska. Turbo powinno docierać do Geremiego, zamówiłem jeszcze PCV Delete Kit od kolegi @winner4 wiec ostatecznie wywalam odmę, zobaczymy z jakim skutkiem. Poniżej kilka fotek:

 

IMG_7970.JPG

IMG_7976.JPG

fullsizeoutput_df7.jpeg

fullsizeoutput_dfb.jpeg

fullsizeoutput_e00.jpeg

fullsizeoutput_dfa.jpeg

fullsizeoutput_df2.jpeg

fullsizeoutput_e08.jpeg

fullsizeoutput_e09.jpeg

IMG_7980.JPG

fullsizeoutput_e0c.jpeg

 

Stay tuned.. 

Opublikowano

Gratuluje wytrwalosci w modach silnika. Troche roboty Cie czeka i juz kawalek za Toba :good:

Kolo dobre, nawet bardzo dobre. Co do opon to faktycznie uwazaj na 235 przy 9j...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
W dniu 18.03.2018 o 08:07, HOLMATRO napisał:

550x230x65


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zmieści się 23cm bez podcinania belki wzmocnienia ?

Opublikowano

Dzięki za update Grzegorz!

Prośba o info na priv odnośnie kosztów regeneracji głowicy, wymiany panewek itp.

PCV Delete kit powinien wyeliminować problem zbierania się nagaru ...

Tarcze sprzęgła obijasz w kevlar?

Daj znać jak turbo dotrze.

Pozdrawiam

Opublikowano

Turbo dopiero dzisiaj wyjechało z magazynów u mnie, wiec jest obsunięcie. Ale jutro dojedzie i na piatek powinno być spowrotem. Tarczy nie obijam bo nie mam zamiaru strzelać ze sprzęgła, szkoda całego auta a moce nie są na takie akcje i tak imponujące :) seria spokojnie utrzyma moment i konie ze spokojnego startu lotnego. Pcv delete kit same pozytywy wyczytałem, pogadałem tez z Geremim o tym i gratulował decyzji. Jego zdaniem to powinno wychodzić fabrycznie. Co do kosztów to mogę ci coś wstępnie wyręczać, całość powinienem widzieć w piatek/sobotę. Dzisiaj zrobiłem duże zakupy u@dzik w Pro Choice, ceny mi zrobił mistrzostwo świata. I okolic.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Grzesiu, tarcze obijaj kewlarem bo za chwilę będziesz targał skrzynie spowrotem.

 

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Dobrze kolega pisze . Zrób sprzęgło u Radzikowskiego a będziesz zadowolony.

A odnośnie @dzik to ceny ma rewelka.  Polecam.?

Edytowane przez jacek70
Opublikowano

Tarczę zakuj kevlarem, najlepiej żółtym, polecam firmę http://www.makland.com.pl/

Będziesz miał z głowy i choćbyś nie wiem ile momentu teraz miał to i tak sklei :)

Opublikowano

Pytanie - zarówno tu jak i u Radzikowskiego jest mowa o regeneracji tarczy kevlarem. Czyli rozumiem ze wysyłam moja zużyta i robią kevlar.. jak to sie ma do nowej tarczy ? Lepiej, tak samo ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
8 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Pytanie - zarówno tu jak i u Radzikowskiego jest mowa o regeneracji tarczy kevlarem. Czyli rozumiem ze wysyłam moja zużyta i robią kevlar.. jak to sie ma do nowej tarczy ? Lepiej, tak samo ?

Tak, do obicia dajesz zużyta tarcze, bo i tak ccała nowa okładziana będzie, bardziej polecam MakLand bo oni jako jedyni maja kevlar powyzej 90% a nie domieszki po 5-10%...

Opublikowano

Dobra, poczytałem, dzwoniłem do maklandu teraz i wysyłam cały zestaw sprzęgła do regeneracji i położenia kevlaru. Dzięki chłopaki za rady, jutro wysyłam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Niezle dzialasz. Walki i dookola wyczyszczone na foto czy tak juz miales po rozbiorce ? Daj znac ile wyjdzie regeneracja sprzegla z kevlarem.

Opublikowano

Żadna tajemnica - przetoczenie docisku, koła zamachowego i regeneracja tarczy kevlarem - 270 zł. Odmówiłem zestaw sprzęgła bo wyszedł 985 zł a to nadal tylko seria, kevlar dźwignie dużo wiecej jak sie ułoży.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dzięki za info! Też o Maklandzie miałem Ci napisać :D Wszyscy sobie chwalą,

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...